PDA

Vollständige Version anzeigen : Provinciale Staten-verkiezingen

tobie1
4 februari 2007, 15:49
Fijn dat er nu ook een PVV-forum is! Het ziet er heel goed uit, al is het voor mij best wennen met weer heel andere indeling dan op andere fora(ik was blij dat ik op twee andere redelijk uit de voeten kan,maar moet nu opnieuw alles bestuderen,enfin "oefening baart kunst").
Ik zit met het Provinciale-Staten verkiezingsprobleem; nu de PVV niet meedoet,op wie moeten de PVV-ers stemmen? En, als we niet gaan stemmen; gaat onze stem dan automatisch naar een andere(niet gewenste)partij?nope
Wie heeft goed advies?

-Wanneer wordt de moordenaar van Chris van de Werken berecht??-

admin
4 februari 2007, 19:34
Hartelijk dank Tobie1 inderdaad hebben we een iets wat andere indeling maar het wijst zich vanzelf en anders kun je altijd met vragen bij een van ons terecht. pim

Tja ik denk nu Geert niet meedoet alle PVV-stemmers een beetje in een dilemma zitten van wat nu te gaan stemmen? Ik zelf wacht nog even op de kieslijst, zoals Geert het vanmorgen aangaf in BC is de kieslijst in elke provincie verschillend dus het is allemaal even afwachten, maar ik verwacht er niet veel van.
Uiteraard natuurlijk erg jammer dat de PVV niet meedoet maar in de schaduw van het LPF-verleden gezien is het voorlopig beter dat Geert alleen met zijn fraktie in de kamer zit en dan over vier jaar nieuwe ronden nieuwe kansen.