PDA

Vollständige Version anzeigen : Nieuwe site die Eurabia ontmaskerd voor wangedrocht dat het is

jpmante
29 juli 2007, 22:10
Nieuwe super site, nee niet van mij was het maar waar, die ik een ieder hier van harte zou willen aanbevelen. http://eurabia.punt.nl

Een voorbeeld artikel van deze site

EU is zwak en laf!
Maatschappij/Internationaal | EU | 15 Juli 2007 | 14:49:10
De leiders van Europa praten en praten, maar zijn nauwelijks meer in staat de echte problemen op te lossen. De EU is een rijk met zwakke, falende leiders, een rijk zonder samenhang. Een sterk verdeelde macht met leiders die liegen en bedriegen wanneer ze dat uitkomt.

Allemaal wegens de zwakte voor olie!

Nederland is al niet veel wijzer, dat hebben ze laten zien door met de leider van Hamas te gaan praten(bron):
De Kamerleden Van Dam (PvdA), Van Bommel (SP) en Peters (GroenLinks) die in Syrië Hamasleider Usamah Hamdan hebben bezocht, vinden dat dit bezoek nuttig is geweest. Volgens de linkse Kamerleden hebben ze nu meer inzicht in de beweegredenen van Hamas om de macht over te nemen in de Gazastrook. Verder zagen ze bereidheid bij Hamas tot hervormingen. Ook zou Hamas de eenheid onder de Palestijnen willen herstellen.

Het bezoek leidde tot ruzie met de Kamerleden van CDA, VVD, ChristenUnie en D66. Zij vinden dat Hamas geboycot moet worden, zolang de beweging geweld niet afzweert en Israël niet erkent. Ze klagen ook dat het nachtelijke bezoek aan Hamdan als een volkomen verrassing kwam. De regering betreurt het gesprek.

Dit is zeker te betreuren, temeer omdat dit ook een dolksteek in de rug van Israël is.

Het geeft ook aan dat de immigratie van moslims in ruil voor olie onophoudelijk doorgaat.

”Het Europa van staatshoofden zonder eer en hersens, van politici zonder geweten en zonder gezond verstand en zonder moed”
dat schrijft Oriana Fallaci in haar boek “De kracht van de rede”
(de informatie van Fallaci is afkomstig van Bat Ye'or, waar ik al eerder over schreef)

http://eurabia.punt.nl/upload/oriana_fallaci.jpg
Oriana Fallaci
1929 - 2006

“Het zieke Europa dat zich als een sloerie aan sultans, kaliefen, viziers (eretitel in het Osmaanse rijk) en janitsaren(*) van het nieuwe Ottomaanse Rijk verkocht heeft.” Fallaci schrijft dat de tsunami van miljoenen moslims in Europa het resultaat is van een overeenkomst tussen het Europese leiderschap (verenigd in wat toen nog EEG heette) en de olieproducerende landen.

Dat leiderschap zou na de oliecrisis in 1973 de belangen van de eigen bevolking verkwanseld hebben. De olielanden hadden namelijk de westerse wereld in 1975 een eisenpakket met embargo opgelegd. Al na 19 dagen ging Europa door de knieën. Het tekende een verklaring waarin het onder meer Israël verloochende. Een beleid wat ook vandaag nog steeds van toepassing is. Nog steeds kiezen de leiders van Europa de kant van de oliedictaturen en voeren ze een schandalig anti-Israël beleid. Wat Van Dam (PvdA), Van Bommel (SP) en Peters (GroenLinks) duidelijk hebben laten zien!

Er werd in 1975 een tijdschriftje opgericht met de naam Eurabia, dat de “nieuwe eensgezindheid”met de islam moest uitdragen. Uit dorst naar olie is ‘Europa’ zo begonnen de islam naar de mond te praten. De immigratie werd op allerlei manieren vergemakkelijkt. Want de uitruil was: vrije immigratie van moslims in ruil voor olie. En steun voor het Palestijnse terrorisme in plaats voor het bedreigde Israël.Zo is Europa, anno 2007, overspoeld met moslims die maar één doel hebben, Europa islamitiseren.

(*)Janitsaren: toen sultan Orhan (1324 of 1326-1359) de invasie van Europa voorbereidde, wilde hij voortdurend over in het gevecht getrainde troepen beschikken ter vervanging van de benden ongeregelde strijders die het Osmaanse leger vormden. Hij richtte een korps van huurlingen op, die werden gerekruteerd uit christelijke kinderen die aan hun families waren onttrokken of die als belasting door overwonnen volken moesten worden geleverd. De janitsaren, zoals die soldaten werden genoemd, kregen een islamitische opvoeding.

Europa capituleert en is bezig met de ondergang van onze culturen en vrijheid van alle Europese burgers, en dat allemaal voor olie!

Europa is het beeld met voeten van leem en ijzer, welke volledig in elkaar stort, dat tot stof wordt en waarvan helemaal niets meer gevonden wordt. (Bijbelboek: Daniël)

Dandelion
8 augustus 2007, 22:13
Hallo, bedankt voor het compliment. Ik heb deze log geopend destijds om informatie erop te zetten, voor diegenen die nog steeds denken dat er niets aan de hand is en die geloven dat gematigde islam bestaat. Niet dus!

Nu ik hier toch reageer, is er iemand die mij iets kan vertellen over de coördinatie m.b.t. de betoging in Brussel op 11 sept. a.s.? Vanuit Duitsland rijden er wel bussen, 20 euro p.p.
Ik heb ook geen idee hoeveel mensen er vanuit Nederland naar de betoging zullen gaan.
Als iemand meer weet, ik hou me aanbevolen!

Groeten van Monique
http://eurabia.punt.nl
http://rookgordijn.punt.nl

jpmante
8 augustus 2007, 23:35
Hallo, bedankt voor het compliment. Ik heb deze log geopend destijds om informatie erop te zetten, voor diegenen die nog steeds denken dat er niets aan de hand is en die geloven dat gematigde islam bestaat. Niet dus!

Beste Dandelion het is een eer u hier te ontvangen, uw site zou tot verplichte leerstof voor iedere Nederland moeten zijn. nlvlag nlvlag nlvlag

admin
8 augustus 2007, 23:53

Nu ik hier toch reageer, is er iemand die mij iets kan vertellen over de coördinatie m.b.t. de betoging in Brussel op 11 sept. a.s.? Vanuit Duitsland rijden er wel bussen, 20 euro p.p.
Ik heb ook geen idee hoeveel mensen er vanuit Nederland naar de betoging zullen gaan.
Als iemand meer weet, ik hou me aanbevolen!

Groeten van Monique
http://eurabia.punt.nl
http://rookgordijn.punt.nl

Hoi Monique,

Kwam toevallig vorige week op je fantastische site terecht en heb deze meteen een eervolle plaats gegeven in Alliantie der Krachten (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/forumdisplay.php?f=36).at your service
Er komen binnenkort nog meer relateerde islamsites bij en elke tip is daarbij natuurlijk van harte welkom!

Ik zit te denken om naar Brussel te gaan, hangt op dit moment even af van m'n nieuwe baan hoe en wat, als ik ga dan wordt het met zekerheid de trein TGV over busreizen vanuit Nederland heb ik nog helemaal niks gehoord helaas.
Zo gauw er informatie binnenkomt dan plaatsen we het hier zo snel mogelijk.

Verder ben ik benieuwd of de PVV nog iets gaat ondernemen w.b. Brussel?

Gurdjieff
11 september 2007, 14:15
Misschien is deze site ook nuttig aangezien er veel oude teksten terug te vinden zijn
eurabia.blogse.nl

admin
11 september 2007, 14:35
Welkom Gurdjieff, helaas je link werkt niet.

Crusader
27 september 2007, 10:00
Interessante site, heb hem meteen in mijn favorieten opgeslagen om hem eens goed door te nemen.

Gurdjieff
21 februari 2008, 12:17
Beste Admin,

Nu doet de link het wel.

admin
21 februari 2008, 22:20
Inderdaad Gurdjieff hij werkt nu wel proost

luckybee
28 juni 2008, 07:22
Beste Admin,

Nu doet de link het wel.Hallo Gurdjieff leuk je weer eens te zien. Ik ken me met deze forum nog niet zo uit,mischien kunnen we eens van gedachten wisselen.Daaag