PDA

Vollständige Version anzeigen : Wilders wil Malieveld vol krijgen

admin
7 februari 2007, 00:20
dinsdag 6 februari 2007

Het nieuwe regeerakkoord is verschrikkelijk voor Nederland. Dat heeft fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) dinsdag gezegd in de Tweede Kamer. Hij reageerde daarmee op het maandag uitgelekte tweede gedeelte van het conceptakkoord.

Wilders ziet de voorlopige tekst als 'een grote overwinning voor de PvdA'. 'De Bosbelasting wordt ingevoerd en er is nauwelijks lastenverlichting', zei hij verwijzend naar de financiële bijdrage van rijke ouderen aan de AOW. Verder vindt de leider van de oppositiepartij het akkoord ondeugdelijk gefinancierd.

Ook het generaal pardon voor uitgeprocedeerde asielzoekers die voor 2001 asiel hebben aangevraagd in Nederland kan de goedkeuring van de PVV niet wegdragen. 'Het brengt Nederland bijna aan de rand van de afgrond.' Bovendien is de aanpak van de criminaliteit volgens Wilders 'volstrekt' onvoldoende. Wilders sprak van ‘een verschrikkelijk slecht' regeerakkoord en kondigde aan ‘bikkelhard’ oppositie te gaan voeren.

'Ik zal de eerste rechtse politicus zijn die het Malieveld vol zal krijgen', zei Wilders. Hij refereert daarmee aan het grote grasveld in het centrum van Den Haag waar regelmatig demonstraties tegen het kabinet plaatsvinden.

Note: Forum voor de Vrijheid zal aanwezig zijn nlvlag

First Knight!
7 februari 2007, 01:23
Forum voor de vrijheid zal ongetwijfeld dit protest bijwonen. Mensen die onder forum vlag mee willen kunnen zich bij mij aanmelden via pm. We kunnen heel goed hulp gebruiken bij flyeren. We schromen niet om hulp te vragen uiteindelijk kunnen we als nieuw forum niet alles alleen en laten we niet vergeten voor welk doel we dit doen! nlvlag

krientje
7 februari 2007, 21:29
Ik zal er zeker bij zijn om Geert te steunen. We krijgen het malieveld vol als het aan mij zou liggen.

roger
8 februari 2007, 12:01
Ik ben benieuwd of Geert het Malieveld vol krijgt.
Dit soort bijeenkomsten gaat ongetwijfeld uitlopen op tegendemonstraties van groepen die een stukje geweld niet schuwen...

admin
8 februari 2007, 20:06
Ik ben benieuwd of Geert het Malieveld vol krijgt.
Dit soort bijeenkomsten gaat ongetwijfeld uitlopen op tegendemonstraties van groepen die een stukje geweld niet schuwen...

Die zitten meestal achter neonazi's aan om te bewijzen dat zij de grootste fascisten van dit land zijn, dus ik verwacht niet dat zij voorbij komen.
Trouwens als geert het voorelkaar krijgt om slechts een kwart van zijn kiezers (150.000 man) op weet te trommelen lijkt het me ook niet echt verstandig voor ze. :rolleyes:

admin
10 februari 2007, 16:55
Ben benieuwd wanneer Geerts opmars naar het Malieveld gaat beginnen nlvlag

Vampier
15 februari 2007, 11:36
Leuke oneliner voor in de media, maar er komt waarschijnlijk toch niets van terecht.

hirihiri123
15 februari 2007, 12:09
Leuke oneliner voor in de media, maar er komt waarschijnlijk toch niets van terecht.

"onliner "mag men ook niet plaatsen op het PFF!!!!!!!!!!!!banana

Dus een bekende van het PFF hier neergestreken ????????

Laat het ff weten...................nlvlag nlvlag nlvlag

Vampier
15 februari 2007, 12:33
Wat is PFF?

admin
15 februari 2007, 12:53
www.Pim-Fortuyn.nl (http://www.Pim-Fortuyn.nl) of te wel het Pim fortuyn forum.
Hier is het trouwens wel toegestaan om onliners te plaatsen, zij het wel onder voorwaarde dat een onliner bijdraagd aan een discussie.

De onliner die jij zojuist plaatste valt bijvoorbeeld daaronder en om die maar meteen te beantwoorden, ook ik denk niet dat Geert het Maliveld opgaat om de simpele reden dat het organiseren van zoiets teveel tijd en energie kost, mits hij het uit handen geeft aan een of andere organisatie maar de kans acht ik klein.

Vampier
15 februari 2007, 12:57
Ah, kijk dat verduidelijkt het geheel. Maar nee, ik ben niet afkomstig van het Pim Fortuyn forum.

Nieuw Rechts-lid
24 februari 2007, 17:34
Wanneer gaan we demonstreren???? ik sta te trappelen en me vriendje ook.

admin
24 februari 2007, 18:10
Ik geloof dat iedereen nu wel staat te trappelen met de waanzin dat binnenkort aan de regering gaat deelnemen, dank de strategische stemmers....
We moeten ons nu met recht zorgen gaan maken over dit land want we zijn nu overgelaten aan een stel geesteszieke dwazen.

mozabel
25 februari 2007, 12:49
Ik zal gaan, maar het zal wel een wereldreis worden voor mij, dat er tuig op af zal komen ben ik wel van overtuigd, het zal me niet tegen houden. Wilders zal een geplande datum moeten prikken, en wel als het in de kamer tot een echte uitbarsting is gekomen die het overgrote deel van de Nederlandse bevolking raakt. Met andere woorden (ook al houd ik er niet van) het moet geregisseerd worden. Het ijzer smeden als het heet is.