PDA

Vollständige Version anzeigen : Iran doet al eerste beklag over uitspraken Wilders

hirihiri123
9 augustus 2007, 16:14
Iran doet beklag over uitspraken Wilders
09 augustus 2007, 12:29 (55 reacties)

DEN HAAG (ANP) - Iran veroordeelt het standpunt van politicus Geert Wilders dat de Koran in Nederland verboden moet worden. De uitspraken over de Koran zijn niet constructief en in niemands belang. Dat schijft de Iraanse ambassade in Den Haag in een verklaring die donderdag is gepubliceerd.

De ambassade roept de Nederlandse politiek en maatschappij op om stelling te nemen tegen krachten die de samenleving verdelen. De wereld heeft op dit ogenblik juist behoefte aan een oproep tot begrip, dialoog en verdraagzaamheid, aldus de Iraanse vertegenwoordiging in Nederland. Zij zegt dat de uitspraken van Wilders afbreuk kunnen doen aan de inspanningen van de Nederlandse overheid om de culturele diversiteit en de eensgezindheid in het land te beschermen.

--------------------------------------------------------------------------------

Een woordvoerder van de ambassade zei dat de verklaring niet naar het kabinet is gestuurd. Het ministerie van Buitenlandse Zaken wilde niet reageren op de kritiek.

De Iraanse verklaring komt een dag nadat het kabinet afstand nam van de uitspraken van de politicus. Minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) stelde dat Wilders hiermee ,,de grenzen van het betamelijke'' overschreed. Ook een Kamermeerderheid schoof de uitspraken met stevige bewoordingen ter zijde.

www.home.nl

Tja, die Adjamamie moet natuurlijk weer zijn smoel opentrekken, laat hem eerst maar orde op zaken stellen in eigen land, o.a. stenigen, eerwraak, homo's ophangen etc.etc.etc

duhbyl
9 augustus 2007, 16:23
"ik protesteer,ik protesteer,Als ongelovige hond is een verbod op de koran zeer constructief en weldegelijk in mijn belang".
"De wereld heeft behoefte aan een oproep tot begrip,dialoog en verdraagzaamheid",deze zin geeft precies aan, waarom de koran verboden moet worden.
Eigenlijk zou deze brief Geert helemaal vrijmoeten pleiten en de Iranese ambassade met schaamrood op de kaken moeten doen afdruipen.

Danny
9 augustus 2007, 17:24
Saudi-Arabierië verbiedt Bijbels

Het heerst, dat verbieden van boeken. Maar in Saudi-Arabië is er al jááááren een ban voor bijbels, crucifixen, en jodensterren. Dat soort religieuze uitingen zijn gewoon VERBOTEN in het islamitische woestijnkoninkrijk. Is al langer bekend, maar niemand die er over zeurde, want anders kregen we geen olie. Maar nu met het aantrekkende toerisme naar dat theocratische prachtland zonder grondwet maar met sharia, en het verbieden van boeken in Nederland is het weer verfrissend actueel.

Op de website van Saudi Arabian Airlines staat heel duidelijk geschreven dat je je aan de regeltjes dient te houden bij een bezoekje aan Riyaad, Mekka en/of Medina: items and articles belonging to religions other than Islam are also prohibited. These may include Bibles, crucifixes, statues, carvings, items with religious symbols such as the Star of David, and others. Ja, Geert is gek. Maar die Arabieriërs kunnen er ook wat van. Vaya con Dios iedereen!

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1186557401034&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

Bron: GeenStijl

spanjool
9 augustus 2007, 17:27
"ik protesteer,ik protesteer,Als ongelovige hond is een verbod op de koran zeer constructief en weldegelijk in mijn belang".
"De wereld heeft behoefte aan een oproep tot begrip,dialoog en verdraagzaamheid",deze zin geeft precies aan, waarom de koran verboden moet worden.
Eigenlijk zou deze brief Geert helemaal vrijmoeten pleiten en de Iranese ambassade met schaamrood op de kaken moeten doen afdruipen.

ja zal niet waar zijn, hebben ze in Iran niet a la Irak een Alie Cyaankali dan schiet het een beetje op , zijn we er zo heel snel van af !

Danny
9 augustus 2007, 17:31
begrip, dialoog en verdraagzaamheid

En dat voor een land dat o.a. Israel van de aardbodem wil
laten verdwijnen en nog steeds gore doodstraffen als
steniging en ophangen aan kranen uitvoert ....

I rest my case !

hirihiri123
9 augustus 2007, 17:59
"Het heerst, dat verbieden van boeken. Maar in Saudi-Arabië is er al jááááren een ban voor bijbels, crucifixen, en jodensterren. Dat soort religieuze uitingen zijn gewoon VERBOTEN in het islamitische woestijnkoninkrijk. Is al langer bekend, maar niemand die er over zeurde, want anders kregen we geen olie. Maar nu met het aantrekkende toerisme naar dat theocratische prachtland zonder grondwet maar met sharia, en het verbieden van boeken in Nederland is het weer verfrissend actueel."..............

Van Danny ff gepikt, Dubhyl je hebt gelijk, Oil for Immigration....................

admin
9 augustus 2007, 18:03
De ambassade roept de Nederlandse politiek en maatschappij op om stelling te nemen tegen krachten die de samenleving verdelen.

Het is de islam die de wereld verdeelt

Internationaal vanaf 11 september 2001

Nationaal vanaf 4 november 2004

hirihiri123
9 augustus 2007, 18:28
Egypte heeft vandaag de oproep veroordeeld van de parlementariër Geert Wilders om in Nederland de Koran te verbieden. Volgens het islamitische regime in Caïro wijzen de uitlatingen niet alleen op racisme bij bepaalde westerse politici. Ook zou het pleidooi "volstrekte onwetendheid" over de islam aantonen.

Caïro reageerde in een verklaring van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Egypte uitte in hetzelfde communiqué ook kritiek op een Amerikaanse parlementariër die in de strijd tegen het islamitische terreurnetwerk al-Qaeda opperde de voor moslims heilige steden Mekka en Medina te bombarderen.

Nieuws Nieuws

admin
9 augustus 2007, 18:54
hahaha hahaha hahaha Die Geert hij zet de hele wereld op z'n kop! en zie de dhimmies rennen wat een vertoning!

Ik hoop dat na vandaag Nederland eindelijk eens goed wakker is geworden en deze politiek correct keutels afstraft.

Danny
9 augustus 2007, 18:54
Egypte en Iran bekritiseren Wilders

Egypte en Iran veroordelen de oproep
van PVV-leider Wilders om de Koran te
verbieden. Egypte spreekt van racisme
bij bepaalde westerse politici en van
'totale onwetendheid over de islam'.

Iran zegt dat de uitspraken van Wilders
niet opbouwend zijn en dat de wereld
behoefte heeft aan oproepen tot begrip,
begrip, dialoog en tolerantie. Nederland
moet volgens Iran stelling nemen tegen
krachten die verdeeldheid zaaien.

Wilders wijst de kritiek van de hand.
Hij noemt Iran een boevenland, zeker als
het gaat om de mensenrechten van niet-
moslims. 'Ze kunnen wat mij betreft een
hoge boom in', aldus Wilders.

Danny
9 augustus 2007, 18:57
'racisme', 'onwetendheid' bla bla bla

Racisme slaat als een tang op een varken, het
gaat hier om religie.

En 'onwetendheid' ?? Ik denk dat we meer dan genoeg
hebben gezien van de uitwassen van deze walgelijke
godsdienst.

admin
9 augustus 2007, 18:58
Wilders wijst de kritiek van de hand.
Hij noemt Iran een boevenland, zeker als
het gaat om de mensenrechten van niet-
moslims. 'Ze kunnen wat mij betreft een
hoge boom in', aldus Wilders.

Geert kan beter zeggen de hijskraan in

http://img106.imageshack.us/img106/1202/99417059130220d047ub4.jpg

Danny
9 augustus 2007, 19:01
Inderdaad, een weinig verheffend tafereel.

admin
9 augustus 2007, 19:05
Dagelijkse kost in Iran Danny

Marcel
9 augustus 2007, 20:53
Van mij mag Iran vandaag nog genuked worden. Schijt- en schijtziek word ik van zulke hypocriete hufters.:(