PDA

Vollständige Version anzeigen : Gesprek met een moslim ????

hirihiri123
14 februari 2007, 20:17
Nederkrant 11 februari 2007

Iedereen die ooit eens een poging gedaan heeft om met moslims een behoorlijk gesprek te hebben over bepaalde zaken die in verband gebracht (kunnen) worden met de islam weet dat je van een koude kermis thuis komt.

Je zult hoe dan ook nooit een rechtstreeks en eerlijk antwoord krijgen op de meest essentiële vragen die de wereld bezig houden. Vraag een moslim bijvoorbeeld of hij zondermeer en zonder voorbehoudt "radicaal" islamitische terreur veroordeeld en je krijgt een waterval aan verwijten, insinuaties en ontwijkende "antwoorden" behalve het antwoord waarom je hebt gevraagd. Aan het einde van de rit bent u geen snars wijzer geworden.

redenen waarom is vrij eenvoudig en bestaat uit enkele onderdelen. Ten eerste schrijft de koran voor dat men de niet-islamitische wereld dient te terroriseren en dat het ombrengen van niet-moslims een toegestane praktijk is. Ten tweede is het de taak van een moslim om de wereld om hem heen te islamiseren met ieder middel dat hem voor handen staat. Ten derde is het moslims toegestaan en het is zelfs voorgeschreven in de koran om te liegen en bedriegen dat het gedrukt staat om de ware aard en bedoeling van de islam te verhullen (taqiyya &kitman). Ten vierde en laatste zal en mag een moslim zijn broeders (en zusters) op geen enkele wijze “verraden” en hij zal ontkennen tot de dood erop volgt.

Lees verder op Nederkrant

Zie je wel, ik zou bijna een ban krijgen op het PFF forum, omdat ik schreeft dat de moslims alleen maar liegen en bedriegen..................

admin
14 februari 2007, 21:09
Nederkrant 11 februari 2007

Zie je wel, ik zou bijna een ban krijgen op het PFF forum, omdat ik schreeft dat de moslims alleen maar liegen en bedriegen..................

Wat zeg je me nou dan? confused

admin
14 februari 2007, 21:13
Iedereen die ooit eens een poging gedaan heeft om met moslims een behoorlijk gesprek te hebben over bepaalde zaken die in verband gebracht (kunnen) worden met de islam weet dat je van een koude kermis thuis komt.

Je zult hoe dan ook nooit een rechtstreeks en eerlijk antwoord krijgen op de meest essentiële vragen die de wereld bezig houden. Vraag een moslim bijvoorbeeld of hij zondermeer en zonder voorbehoudt "radicaal" islamitische terreur veroordeeld en je krijgt een waterval aan verwijten, insinuaties en ontwijkende "antwoorden" behalve het antwoord waarom je hebt gevraagd. Aan het einde van de rit bent u geen snars wijzer geworden.

Lees ook: De meest gehanteerde standaardantwoorden van moslims bij kritiek op de islam.
http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=169

First Knight!
14 februari 2007, 21:20
Een gesprek met een moslim lijkt altijd verdacht veel op een monoloog. Het enige dat je van ze terug kijkt is een"gluiperige "jaja je lult maar lekker" blik terug. Wat ze vroeger propageerde met der eeuwige jude had moslim moeten zijn.