PDA

Vollständige Version anzeigen : De Walvissenpartij, Dhimmi-66 en de Maoïstische partij willen opheldering over gebrui

Johnnie
11 oktober 2007, 16:07
http://www.hetvrijevolk.com/files/users/markevers/taliban.jpg

Mark Evers 10 oktober 2007

In een recent rapport concludeert de hoogste commandant van de missie in Afghanistan dat Nederland tijdens gevechten in en rondom Chora, geweld heeft gebruikt tegen Talibanstudenten.

De Talibanstudenten hadden zich al enige weken verschanst in Chora. De bevolking werd door de vreedzame studenten gedwongen om binnenshuis te blijven. Inwoners van het plaatsje die verdacht werden van collaboratie met de vijand werden onthoofd of in brand gestoken. Ook het roken van een sigaret werd door de aanhangers van de religie van vrede bestraft met het in brand steken van de eigenaar van de sigaret.

Femke Moslima: ‘’het blijkt nu dat de Nederlandse troepen geweld hebben gebruikt tegen deze eigenzinnige culturele vrijbuiters. Volstrekt onacceptabel volgens mijn partij.’’

Alexander Pechtold vult aan: ‘’als het aan mijn partij ligt worden alle Nederlandse pistoolfanaten die nu in Afghanistan zitten onmiddellijk teruggehaald en als waarnemer ingezet bij het burgemeestersreferendum in Utrecht. Als Nederland maar stopt met het bestrijden van de Talibanstudenten.''

In een gerelateerd rapport concludeerden de Verenigde Naties en de Afghaanse mensenrechtenorganisatie AIHRC dat niet ISAF maar de Taliban verantwoordelijk waren voor ernstige schendingen van het oorlogsrecht.

Mao Marijnissen: ‘’dit bevreemdt mij niks, het bewijst eens te meer dat de Verenigde Naties een speelbal is van de zionistische Amerikaanse regering. Ze laten niets aan het toeval over, die Haliburtonaandeelhouders. Als ik het voor het zeggen heb, vervang ik de huidige permanente leden van Veiligheidsraad door Cuba, Soedan, Iran en Saoedi-Arabië, dan zal het leven er een stuk rooskleuriger uitzien!

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=4645&titel=De_Walvissenpartij_Dhimmi-66_en_de_Mao%EFstische_partij_willen_opheldering_o ver_gebruik_geweld_tegen_Talibanstudenten

Johnnie
11 oktober 2007, 16:11
Voorbeeld hoe de taliban te werk gaat.PS,het is een hele geweldadige video en zou niet kijken als je er niet tegen kan.

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=07380922_chechnian_beasts.wmv

mozabel
11 oktober 2007, 16:22
Walkie, het zal me niet verbazen dat de taliban zo te keer kan gaan, maar de opname van dit filmpje doet me denken aan Russen en Stjetjenen.

Johnnie
11 oktober 2007, 18:38
Walkie, het zal me niet verbazen dat de taliban zo te keer kan gaan, maar de opname van dit filmpje doet me denken aan Russen en Stjetjenen.

Nou,die opname is volgens mij van de oorlog Afghanistan-Rusland.
Maar als je wilt kan ik ook wel opnames vinden van moslims die elkaar afslachten.at your service

admin
11 oktober 2007, 20:25
De opname is inderdaad Tjetchenie vs Rusland.

en dus gewoon moslims die op barbaarse wijze Russen afslachten.

En deze methode word ook in Afghanistan door de taliban toegepast.
Vorige jaar is een deel van een Franse divisie in een hinderlaag gelopen toen uiteindelijk hulptroepen arriveerden waren alle mannen onthoofd...lees je mee Femke moslima?

Johnnie
11 oktober 2007, 22:28
Okee,is het Tjetchenie vs Rusland.Maar wat ik bedoel er mee te zeggen is dat het voor die halsafsnijders niets uitmaakt wie ze hun nek afsnijden,als ze maar koppen kunnen afsnijden in naam allah.at your service

mozabel
11 oktober 2007, 22:43
Okee,is het Tjetchenie vs Rusland.Maar wat ik bedoel er mee te zeggen is dat het voor die halsafsnijders niets uitmaakt wie ze hun nek afsnijden,als ze maar koppen kunnen afsnijden in naam allah.at your service

Je boodschap is aangekomen hoor, geen misverstand over.at your service

FvdV
12 oktober 2007, 15:27

Precies daarmee komt het koppensnellen op wat rimboekikkers in het Caribische gebied na alleen op het conto van moslims, hetgeen bewijst dat astronomische achterlijkheid en dwaasheid altijd en alleen in die hoek sluimert.
Gelukkig voor deze islamitische dwazen vind Femke Halsema ze lief.