Vollständige Version anzeigen : Cypres weent.....................
hirihiri123
18 februari 2007, 09:49
Citaat:
Deze bangerdjes zijn dus helemaal niet zo vrij. Alleen vrijheid van spreken voor meelopertjes dus. Fortuyn draait zich -opnieuw- om in zijn graf.
cypres op polinco........................
hirihiri123
18 februari 2007, 09:52
en dit was mijn antwoord:
Eigen schuld dikke bult, U bent er daar uitgekieperd door bepaalde uitlatingen en je zat in "de trollenbak ""waar ,iedereen tegen U aan mocht zeiken
en ik vermoed dat U op dit forum Polinco ooit in een zelfde" drollen of trollenbak" komt zitten, gezien Uw eeuwige gezeik en gedraai.......................
Ik zelf lees hier graag mee, en af en toe post ik ook nog eens wat. .
admin
19 februari 2007, 07:12
Ik zal hier even kort in zijn, want ik wil aan dit soort mensen niet al te veel woorden vuil maken.
Cypres zal nooit begrijpen wat vrijheid is daar is meneer te links voor en maakt verder ook niet uit dat is zijn pakkie an. Wij vinden dat wanneer mensen stapels goed onderbouwde argumenten voor hun neus krijgen geschoven, die elk tegen-argument van hem of haar van tafel vegen en dan nog door blijven gaan en dat ook nog tot in het bizarre aantoe! irritant en zeker geen aanwinst.
De bedoeling is simpel, men probeert op deze manier ergernis bij andere op te wekken zodat veel mensen het forum verlaten dan is de missie geslaagd en daar trappen we hier niet in. Iedereen die hier probeert vuurtjes te stoken of het forum kapot te maken krijgt meteen enkele reis exit, bij Cypres hebben we besloten om hem die reis maar meteen te geven.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.