PDA

Vollständige Version anzeigen : Saudi-Arabië laat onthoofde Srilankanen zien

admin
20 februari 2007, 19:32
RIYAD - Saudi-Arabië heeft de lichamen van vier onthoofde Srilankanen publiekelijk tentoongesteld. De lichamen werden na de executie op een plein in druk deel van de hoofdstad Riyad vastgebonden aan houten balken. De 'kruisiging' was volgens lokale media bedoeld om een golf van criminaliteit door buitenlanders tegen te gaan.

De vier bendeleden hadden niemand vermoord. Vanwege de georganiseerde aard van hun gewelddadige acties kregen zij desondanks de doodstraf opgelegd.

Danny
22 februari 2007, 19:13
Ik was op zoek naar afbeeldingen maar kan niets vinden.
Schijnt dat ze die arme drommels gekruisigd hebben na
de executie (lees moordpartij).

Voor de rest kun je hier (link onder) info vinden over de doodstraf
in o.a. Saudie Arabie (pas op, foto's zijn zeer schokkend), lees vooral
het verhaal van Angela Woo:

In 2002 it was reported that, a Saudi family had a Phillipino housekeeper named Angela Woo. On at least one occasion the father of the saudi family took it upon himself to rape the housekeeper. His sons saw what was happening and joined in. For fear of losing her job - the girl remained silent - until she fell pregnant. The authorities tried the girl and for the crime of 'leading on the men' she was sentenced to be beheaded. The authorities decided to wait until the baby was born. A few months later Angela was taken out in the rain, stripped naked, whipped and finally beheaded.

Als u verder nog iets aan die pagina opvalt dat mij meteen opviel hoor ik het graag.

http://cuddlynecrobabes.com/mh/middle_east.htm

Valt erg moeilijk nog een greintje respect op te brengen voor dit soort figuren.

Groeten

Danny

Danny
22 februari 2007, 19:27
En dan nog dit verheffende interview met de man die
het allemaal mag uitvoeren:

Saudi Arabia's leading executioner says he is "very proud to do God's work"
and does not lose sleep over beheading several people in one day.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/2966790.stm

Danny
22 februari 2007, 19:34
Niet alleen zijn de onthoofd maar ook nog eens 'bekeerd' tot de islam:

During their detention in Al-Hair jail, the four men had embraced Islam.

http://www.arabnews.com/?page=1&section=0&article=92415&d=20&m=2&y=2007

admin
22 februari 2007, 19:58
Bedankt Danny en welkom op het Forum voor de vrijheid. nlvlag

Ook ik heb nog naar beelden gezocht maar kon deze niet vinden, ik ben daarom blij dat jij wel wat links heb kunnen leveren zodat deze barbaarse daden wereldkundig gemaakt kunnen worden, zodat iedereen kan zien welk religie van de "liefde" de linkse morons in huis gehaald hebben in Nederigland en Eurabia.

Ik plaats de link meteen in ons onderdeel 'de ware islam'. elders op het forum.

admin
22 februari 2007, 20:13
The Execution Of Princess Mishael bint Fahd bin Mohammed is ook uitgezonden in Nederland in 1977. Ik was toen nog erg jong en omdat ik buiten was heb ik het niet gezien, maar ik kan het me die dag nog wel goed herinneren dat het uitgezonden werd. Het hete toen 'de dood van een prinses'.

Door deze executie was toen al de waarschuwing aan ons adres om deze lieden zo ver mogelijk buiten de deur te houden.

First Knight!
23 februari 2007, 00:30
Ik heb het boek gelezen, triest. Overigens zag ik bij woo dat ze haar baby nog vast had?