PDA

Vollständige Version anzeigen : Dood en doodziek word ik van de islam en alles wat er bij hoort.

Johnnie
1 december 2007, 11:33
http://www.hetvrijevolk.com/files/users/fender/islam.jpg

Silvia Videler 1 december 2007

Een hartekreet van een HVV-lezer.

Nederland telt ruim 16 miljoen inwoners en is van oorsprong een christelijk-(joods) humanistisch land met veelal een open deur voor vreemdelingen en vluchtelingen.

Sinds enkele decennia zijn we geconfronteerd geworden met een nieuwe groep inwijkelingen (immigranten) van veelal Turkse, Marokkaanse en nu ook Somalische, Irakese, Iranese etc.etc. afkomst.

Al deze mensen hebben één ding gemeen: Ze belijden al of niet fanatiek de islam.

En als we de statistieken mogen en moeten geloven, maar daar heb ik weleens een tweede gedachte bij, dan zijn er in Nederland zo’n ruime 1.000.000 islamieten.

Deze islamieten zijn dan ook nog eens sterk onderling verdeeld in diverse stromingen en bloedgroepen. Zoals de: Soennieten, de grootste groep, de sjiieten, Alewieten e.d. En om het helemaal spannend te maken, dikwijls zijn al die groepen vaak ook nog eens onderling verdeeld. Niets menselijks is hen vreemd.

Maar dit stukje gaat niet over de veelsoortigheid binnen de islam.

Ik wil graag met u mijn verbazing, ergernis en irritatie delen over het feit dat een relatief kleine bevolkingsgroep, want 1 miljoen mensen dat is ten slotte slechts: ruim ZES procent van de totale bevolking. Én daarom geloof ik die officiële cijfers niet zo erg!

Doch die z.g. één miljoen mensen zorgen er wel voor dat zij onevenredig veel in het nieuws komen en dat veelal niet van een positieve kant.

Vaak zijn de nieuwskolommen in de dagbladen van om het even welke krant/uitgeverij gevuld met artikelen, de welke hetzij direct, hetzij indirect over de islam gaan of anders dan toch wel artikelen te lezen geven en dan veelal in negatieve zin, die verhalen van zaken die op zich strafrechtelijk vervolgd dienen te worden en dan blijken er toch aanmerkelijk vaak mensen bij betrokken te zijn die uit eerder genoemde landen afkomstig blijken te zijn.

Ook internationaal gezien en in het bijzonder via het T.V.-journaal en allerlei actualiteitenrubrieken, zijn het wederom de moslims die wel erg dominant aanwezig blijken in het nieuws.

En die woordjes: “dominant aanwezig zijn” zijn ook de sleutelwoorden van mijn betoog. Mensen met een islamitische achtergrond en dus mensen uit de reeds eerder genoemde landen, die stralen op de een of andere manier een soort van dominantie in hun aanwezigheid uit. Op de markt en in de stad alsook in het uitgaansleven en zeker in de woonbuurten waar zij woonachtig zijn, in het openbaar vervoer enz. Kortom in alle geledingen van de samenleving zijn zij zichtbaar, voelbaar en haast tastbaar aanwezig.

Dit wordt mede veroorzaakt door hun nou niet bepaald bescheiden opstelling.

Want zij willen en eisen en vragen: Apart eten en voedsel, aparte scholing, zij onderscheiden zich door andere, dus aparte kledij, hun moskeeën zijn op z’n zachts gezegd opvallend en domineren vaak een hele straat of buurt. Zij hebben inmiddels hun eigen omroepen via radio en t.v. Zelden zal je er een treffen die onze kranten of tijdschriften regelmatig leest of die zó geïntegreerd is dat hij/zij amper meer van een autochtoon is te onderscheiden. Het kan overigens wel, er zijn gelukkig ook positieve voorbeelden te noemen. Echter die voorbeelden die ik persoonlijk ken hebben wel de islam afgezworen. Mede hierdoor mag ik concluderen dat het niets maar dan ook echt niets met racisme van doen heeft. Nee, het is eerder een ideologisch (religieus) aspect wat maakt dat er zo een grote scheiding is gekomen en zo een naast elkaar leven in plaats van mét elkaar leven.

Ook de nieuwssites op het Internet, de babbelboxen, de chatsites, de opiniesites, enz. enz. staan vaak bol, van wat ik maar noem het ‘islamgebeuren’ in welke vorm dan maar ook. Of het nou om oorlogshandelingen elders op de wereld gaat of weer eens een uitspraak van de heer Geert Wilders die het nodige stof doet opwaaien, maar die vaak wel tot nadenken stemt. Al dit soort zaken zijn ‘dominant’ aanwezig op de genoemde sites. Soms zelfs zó vaak en zó dominant dat je haast gaat denken dat die ( veel bezochte ) sites er hun bestaansrecht aan ontleend hebben.

De islam zelf, het woord betekent: onderwerping, staat dit ook voor. Binnen de islamitische wereld is het gehele bestaan van geboorte tot en met de dood, van het opstaan tot het naar bed gaan, van het handelen en het wandelen, kortom het gehele leven en dat zowel binnen- als buitenshuis doorspekt en doordrongen van en met islamitische leefregels en denkpatronen. Letterlijk honderden boeken zijn er over volgeschreven hoe te handelen, te doen en te reageren volgens islamitische principes. Deze boeken heten de: Hadiths. En zijn vaak meer bepalend dan menig koranvers of sura in het dagelijkse leven.

Als ik dan zie, hoeveel zij, die ruim zes procent, nu al het dagelijkse leven hier domineren en dan te weten dat zij hier althans, financieel-economisch gezien, nou ook nog niet eens een machtsfactor van echte betekenis zijn én we zetten dát af tegen hun invloed; dan moet ik constateren dat er sprake is van een andere machtsfactor. Noem het maar gerust een geestelijke macht?!

Dan kunnen we ons nu misschien eens realiseren wat ons nog te wachten staat binnen zeer afzienbare tijd, als zij zichzelf in aantal vermenigvuldigd hebben. Want laten we eerlijk zijn, dáárin presteren zij stukken beter dan wij, autochtonen Nederlanders.

Feit is dat de islam ons wordt opgedrongen, hebben we nog een keus?

Maar dat is nou precies de bedoeling van de islam. Zij zullen niet ophouden met vechten, met jihad uitoefenen in welk aspect dan maar ook, tot dat de hele wereld aan hun voeten ligt. Dat is hún doel en hun opzet.

Mijn keus heb ik gemaakt, wat de consequentie ook moge zijn. Ik wijs de islam af!

Silvia Videler. 30 nov. 2007

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=4936&titel=Dood_en_doodziek_word_ik_van_de_islam_en_all es_wat_er_bij_hoort.

Even terzijde.Heb van de week maar mijn account opgedoekt bij cu(chatbox).Had het wel gehad met de moslimdhimmi,s die hun eigen goed verkwanselen,omdat ze collectief in hun broek schijten voor de islam.En zoals gewoonlijk had Geert Wilders het allemaal weer eens gedaan in de ogen van de moslimdhimmi,s.Kan ik nou weer dood en doodziek van worren.at your service

admin
1 december 2007, 14:14
Even terzijde.Heb van de week maar mijn account opgedoekt bij cu(chatbox).Had het wel gehad met de moslimdhimmi,s die hun eigen goed verkwanselen,omdat ze collectief in hun broek schijten voor de islam.En zoals gewoonlijk had Geert Wilders het allemaal weer eens gedaan in de ogen van de moslimdhimmi,s.Kan ik nou weer dood en doodziek van worren.at your service

Dat komt omdat ze ook in de broek schijten voor Geert Wilders at your service