PDA

Vollständige Version anzeigen : CU minister van defensie ontdook dienstplicht?

First Knight!
25 februari 2007, 00:34
De kersverse CU-minister van Defensie, Eimert van Middelkoop, zou zijn eigen dienstplicht hebben ontdoken door zijn toenmalige 'werkgever' een brief te laten schrijven dat hij 'onmisbaar zou zijn voor het bedrijf'.

Deze 'werkgever' blijkt echter niet te traceren, dus het vermoeden bestaat dat hier sprake van een opzetje is geweest. De parlementaire redactie van de Telegraaf is hiermee aan de slag gegaan maar wil dit bericht vooralsnog niet publiceren. Mijn bron is een lek bij deze krant. What's new!

Vriendjespolitiek?

Mocht onze Eimert meelezen, wellicht zou hij ons willen verklaren waarom hij niet in dienst is geweest? Normaliter de taak van de journalistiek, maar die schijnt er andere belangen op na te houden. Overigens zou ik Eimert erop willen wijzen dat liegen niet direct bij het christelijke gedachtegoed past. Kom Eimert, biechten jongen....

Dit is een nog onbevestigde bron maar we volgen dit op devoet!

mozabel
25 februari 2007, 06:55
De kersverse CU-minister van Defensie, Eimert van Middelkoop, zou zijn eigen dienstplicht hebben ontdoken door zijn toenmalige 'werkgever' een brief te laten schrijven dat hij 'onmisbaar zou zijn voor het bedrijf'.

Deze 'werkgever' blijkt echter niet te traceren, dus het vermoeden bestaat dat hier sprake van een opzetje is geweest. De parlementaire redactie van de Telegraaf is hiermee aan de slag gegaan maar wil dit bericht vooralsnog niet publiceren. Mijn bron is een lek bij deze krant. What's new!

Vriendjespolitiek?

Mocht onze Eimert meelezen, wellicht zou hij ons willen verklaren waarom hij niet in dienst is geweest? Normaliter de taak van de journalistiek, maar die schijnt er andere belangen op na te houden. Overigens zou ik Eimert erop willen wijzen dat liegen niet direct bij het christelijke gedachtegoed past. Kom Eimert, biechten jongen....

Dit is een nog onbevestigde bron maar we volgen dit op devoet!

Mmmmm, dan zou dat de reden kunnen zijn dat Cees v.d Knaap aanblijft als staatssecretaris, hij zou stoppen bij het aansteden van 'n nieuwe regering.

hirihiri123
25 februari 2007, 17:38
Zo zie je maar weer, een ieder MOET gescreend worden als hij/zij ergens solliiciteerd, maar als je een baantje bij de Overheid kunt krijgen, hoeft dat niet.....................Schande!!!

Kunnen wij ons Relus ter Beek nog zien "hangen " aan de touwen als Minister van Defensie !!! Had nog nooit in een Jeep gezeten...........................Stond met een levensgrote foto op een landelijke krant.