PDA

Vollständige Version anzeigen : Bouchra Ismaili: “Zeg maar waar en wanneer!”

jpmante
15 januari 2008, 23:59
http://i233.photobucket.com/albums/ee205/rookgordijn/sioenederlandleeuw.jpg

Bouchra Ismaili: “Zeg maar waar en wanneer!”
Geplaatst door sioenederland (http://sioenederland.wordpress.com/)op januari 15, 2008

Een lezer stuurde n.a.v. de koranles voor de gemeente Ede een email aan verscheidene politici. Hij kreeg antwoord van het Rotterdamse deelraadslid in Charlois Bouchra Ismaili (http://www.pvdarotterdam.nl/afdeling_wieiswie/charlois)(PvdA natuurlijk).

SIOE Nederland las deze mail “Jullie zijn hier de allochtonen”, “bekeer je tot de islam” op Het Vrije Volk (lees hier de mail + updates (http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=5168&titel=Rotterdams_deelraadslid_Bouchra_Ismaili%3A_J ullie_zijn_hier_de_allochtonen_bekeer_je_tot_de_is lam._%2B_updates)) en één van onze mensen heeft hierop gereageerd d.m.v. een mail aan Bouchra Ismaili te sturen.

Date: Mon, 14 Jan 2008 20:52:21 +0100
From: jpmante@googlemail.com
To: ism_bouchra@hotmail.com
Subject: m.b.t. uw schandalige uitlatingen - Jullie zijn hier de allochtonen”, “bekeer je tot de islam”.

Geachte mevr. Bouchra,

Hoewel ik u eigelijk in andere bewoordingen zou willen aanspreken doe ik dit niet daar ik mij dan tot uw niveau zou verlagen.

Ik daag u uit om in Nova met mij hierover in discussie te gaan en dan metname ook m.b.t. uw zinsnede “… Je hebt je ziel verkocht…” Laat ik u het volgende mede delen u als aanhangster van een pedofiele geesteszieke krijgsheer, die met recht de antichrist genoemd mag worden, heeft zelf uw ziel aan de duivel verkocht. Misschien kunt u daar niets aan doen vanwege de hersenspoeling waar u en de uwen aan blootgestaan hebben.

Mag ik u er op wijzen dat u zich in Nederland bevindt, waarschijnlijk ook weer met een dubbele nationaliteit, en dat de verplichting met zich meebrengt u aan te passen, te integreren en te assimileren.

Ik ben u wel dankbaar mij en velen anderen in onze overtuiging, dat de islam en haar aanhangers niet in Nederland thuis horen, bevestigt te hebben.

Laten we zien of u de moed heeft zo’n discussie aan te gaan en uw hysterische uitlatingen op nationale tv te herhalen. Ik moet u er op wijzen dat ik de koran en alle daaraan verwante geschriften zeer wel ken en zal kunnen aantonen dat u als gelovende in de daarin verwoorde waanzin in wezen niet als toerekeningsvatbaar beschouwd kunt worden.

Laten we maar eens zien of u het aandurft, geen terreur, geen bedreigingen gewoon de feiten en de ratio.

Met weinig of geen achting

J.P. Mante

Het antwoord wat J.P Mante ontving van Bouchra Ismaili:

http://i233.photobucket.com/albums/ee205/rookgordijn/bouchra_ismaili.jpg

From: bouchra ismaili <ism_bouchra@hotmail.com>
Date: 15 jan. 2008 02:46
Subject: RE: m.b.t. uw schandalige uitlatingen - Jullie zijn hier de allochtonen”, “bekeer je tot de islam”.
To: “J. Peter Mante” <jpmante@googlemail.com >

Zeg maar waar en wanneer!
Met nog minder achting

************************************************** **

Peter’s antwoord aan Bouchra Ismaili:

van “J. Peter Mante”
aan ism_bouchra@hotmail.com
datum 15 jan. 2008 23:19
onderwerp antwoord m.b.t. uw schandalige uitlatingen - Jullie zijn hier de allochtonen”, “bekeer je tot de islam”.

!Geachte mevr. Bouchra,

Welnu dat is prima ik zou willen voorstellen het gesprek op 29 januari 2008 op Nova TV te houden. Ik breng u hierbij ook op de hoogte van het feit dat ik zowel mijn uitdaging als uw antwoord op het internet geplaatst heb zodat u er niet op het laatste moment onderuit zult kunnen. Mogelijk natuurlijk dat uw partij koude voeten zal krijgen daar uw uitlatingen wel bijzonder onverstandig en kenmerkend waren.

De 29ste is de perfecte datum daar uw religio-ideologie dan gezien de actualiteit weer eens hoog op de agenda zal staan en Nova TV er wel voor open zal staan. Het Nederlandse volk begint wakker te worden en ik denk dat het goed is om dit proces te versnellen, denkt u ook niet.

Persoonlijk ben ik bereid zowel uw opmerkingen als de aard van de religie-ideologie waaruit zij voortkwamen nader onder de loep te nemen.
Persoonlijk zal ik ook contact met Nova opnemen maar het zou van moed getuigen indien u dat ook deed.

M.b.t. het gesprek zelf wees niet bang in tegenstelling tot wat blijkbaar uw eigen tactiek is zal ik zakelijk en inhoudelijk houden.

Nog steeds geen achting echter het valt me mee dat u de moed heeft het gesprek aan te willen gaan,

J. P.Mante

SIOE Nederland verwacht dat Bouchra Ismaili haar woorden kracht bij zal zetten.

jpmante
16 januari 2008, 01:24
Bron ad.nl (http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1969081.ece?pageNumber=3#reactie)

Politica in opspraak na dreigmailtjes

Door DÉNIS VAN VLIET

ROTTERDAM - Het Rotterdamse PvdA-deelraadslid Bouchra Ismaili is in opspraak geraakt door een scheldmail aan een Nederlandse man.

Bouchra Ismaili.
De e-mail is gericht aan een man die Ismaili per mail attendeerde op uitspraken van de omstreden moslimsorganisatie Hizb ut-Tahrir. De van oorsprong Marokkaanse politica gebruikt in haar mail zinnen als ‘val dood’, ‘bekeer je tot de islam’ en ‘jullie zijn hier de allochtonen!!!’.

Ismaili is op haar vingers getikt door vicefractievoorzitter Marco van Dijck van de PvdA-deelraadsfractie in Charlois. Zij zegt dat zij de mail verzond in een opwelling van woede, omdat zij die dag in Rotterdam iemand racistische taal had horen uitslaan. ,,Ik wil het niet goedpraten, maar ik word als moslimpolitica al jarenlang bestookt met mail van extreem-rechtse figuren. Normaal gesproken gooi ik die ongelezen weg. Toen ik thuis de mail zag, brak er iets bij mij. Temeer, omdat ik iemand die dag had horen zeggen dat alle Marokkanen dood moeten. Voor mij was dat de spreekwoordelijke druppel.’’

Jos Parbleu, de man die de e-mail van Ismaili ontving, stuurde honderden lokale politici een e-mail met uitspraken van Okay Pala van Hizb ut-Tahrir. Hij maakt zich zorgen over de opmars van deze ook door de AIVD gevolgde beweging. Een paar uur later trof Parbleu de gewraakte antwoordmail van Ismaili in zijn digitale brievenbus aan. Hij zegt erg geschrokken te zijn. ,,Dit tekent wel de verschrikkelijke rampsituatie waarin ons land is geraakt!’’

Zo nu slikt het dametje haar grote woorden maar weer in, jammer voor Bouchra Ismaili maar zo gemakkelijk komt ze niet weg. De uitdaging blijft staan haar grote mond ook dus laten we maar eens zien. Het staat dus wel allemaal hier en bij sioe.

jpmante
16 januari 2008, 01:46
Ik ben nu eenmaal wie ik ben en heb haar dus toch nog maar een mailtje gestuurd. Verwacht niet dat ze er op in gaat tenslotte de partij heft haar teruggefloten maar zo gemakkelijk komt ze toch echt van mij niet afat your service

van "J. Peter Mante" <jpmante@googlemail.com>
aan ism_bouchra@hotmail.com
datum 16 jan. 2008 01:38
onderwerp Nu al weggedoken, wel mijn uitnodig voor Nova staat - en ook op het internet
verzonden door googlemail.com

Niet zo geachte mevr. Bouchra,

Ik las net uw jammerlijke uitvluchten in het ad

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1969081.ece en moet dus aannemen dat u ook niet naar Nova wenst of mag komen. Eeen beetje vervelend voor u is dat één en ander reeds op het internet staat, metname ook uw zo moedige uitlating "...Zeg maar waar en wanneer!..." http://sioenederland.wordpress.com/2008/01/15/bouchra-ismaili-zeg-maar-waar-en-wanneer/ en http://forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?p=20500&posted=1#post20500

Tja daar gaat gaat u dan toch wel een beetje af met uw grootspraak en uitermate onaanvaarbare opmerkingen naar het Nederlandse vok toe. Ik ben u wel dankbaar u heeft Geert Wilders en ons hiermee zeker twee a drie extra zetels weten te bezorgen.

Niettemin als u toch mocht besluiten naar Nova te komen om alsnog met mij in discussie te gaan dan ben hiervoor op de 29ste zeer zeker beschikbaar.

Medevoelende,
J.P. Mante

Johnnie
16 januari 2008, 08:37
Bron ad.nl (http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1969081.ece?pageNumber=3#reactie)

Politica in opspraak na dreigmailtjes

Door DÉNIS VAN VLIET

ROTTERDAM - Het Rotterdamse PvdA-deelraadslid Bouchra Ismaili is in opspraak geraakt door een scheldmail aan een Nederlandse man.

Bouchra Ismaili.
De e-mail is gericht aan een man die Ismaili per mail attendeerde op uitspraken van de omstreden moslimsorganisatie Hizb ut-Tahrir. De van oorsprong Marokkaanse politica gebruikt in haar mail zinnen als ‘val dood’, ‘bekeer je tot de islam’ en ‘jullie zijn hier de allochtonen!!!’.

Ismaili is op haar vingers getikt door vicefractievoorzitter Marco van Dijck van de PvdA-deelraadsfractie in Charlois. Zij zegt dat zij de mail verzond in een opwelling van woede, omdat zij die dag in Rotterdam iemand racistische taal had horen uitslaan. ,,Ik wil het niet goedpraten, maar ik word als moslimpolitica al jarenlang bestookt met mail van extreem-rechtse figuren. Normaal gesproken gooi ik die ongelezen weg. Toen ik thuis de mail zag, brak er iets bij mij. Temeer, omdat ik iemand die dag had horen zeggen dat alle Marokkanen dood moeten. Voor mij was dat de spreekwoordelijke druppel.’’

Jos Parbleu, de man die de e-mail van Ismaili ontving, stuurde honderden lokale politici een e-mail met uitspraken van Okay Pala van Hizb ut-Tahrir. Hij maakt zich zorgen over de opmars van deze ook door de AIVD gevolgde beweging. Een paar uur later trof Parbleu de gewraakte antwoordmail van Ismaili in zijn digitale brievenbus aan. Hij zegt erg geschrokken te zijn. ,,Dit tekent wel de verschrikkelijke rampsituatie waarin ons land is geraakt!’’

Zo nu slikt het dametje haar grote woorden maar weer in, jammer voor Bouchra Ismaili maar zo gemakkelijk komt ze niet weg. De uitdaging blijft staan haar grote mond ook dus laten we maar eens zien. Het staat dus wel allemaal hier en bij sioe.

Het enige wat mr Parbleu deed was de teksten van hut opsturen naar die ismaili.Maar schijnbaar viel dat niet zo lekker bij de aanhangster van hut,brak er iets in haar,en voelde ze zich geroepen om mr Parbleu een mail terug te sturen waarin de ware aard van de islam naar boven komt.Zie onder je.at your service

Luister goed jij vuile gek WIJ BLIJVEN HIER hahahahahahhahah VAL DOOD . Ik ben een nederlandse moslim en dat zal ik blijven tot mijn dood. Ik heb medelijden met jouw soort jij moet leven met haat, echt triest. Mijn vader en moeder hebben keihard gewerkt om dit land mede op te bouwen en ik heb niks te maken met wat anderen denken of zeggen. Jij bent een zielige duivelaanbidder!!! Je hebt je ziel verkocht!!! Raar wel in de duivel en aanhang geloven en God de almachtige de overheerser van hemelen en aarde ontkennen.Jouw soort zijn de ergste terroristen jullie terroriseren nu al jaren ons leven hier in Nederland. Maar gelukkig zijn jullie dun bezaaid en zijn de meeste Nederlanders ontwikkeld en tolerant. Jullie zijn hier de allochtonen!!!! Met Allah aan mij zijde vrees ik niks en niemand. IK EN MIJN MEDE MOSLIMS LEVEN jouw soort word verteerd door haat. Een advies als ik zo vrij mag zijn bekeer je tot de islam en vind rust in je hart. Haat vreet je op en zorgt ervoor dat je leeg bent in je hart. Je hebt maar beperkt tijd in dit leven ga leven en genieten het is zo voorbij allemaal. Wij leven.......................jij probeert iets ongedaan te maken het leven en het lot van anderen te beinvloeden. Vrijmetselaar hahahaha jij bent niet vrij je bent een slaaf van de duivel. Je denkt dat je zelf een soort god bent echt zielig ga jezelf na laten kijken! Als je een man bent met BALLEN laat dan weten wie je bent laten we in gesprek gaan. Je kan bij mij altijd terecht voor een gesprek. Ik weet dat je leeg bent van binnen en dat je soms voelt dat je niet bestaat. Je wilt gezien worden en gehoord maar je bent gewoon GEWOON, een grijze muis een miezerig persoontje een van de miljarden die op de aardbol rondlopen. Maar ik hoor je noodkreet Ik hoor je schreeuw naar aandacht. Ik zal altijd tijd voor je maken ondanks het feit dat ik het druk heb met Nederland een mooier schoner en veiliger land te laten worden waar mensen zichzelf kunnen ontwikkellen en in vrijheid en democratie kunnen leven ongeacht kleur afkomst en geloofsovertuiging. Waar zelfs duivelaanbidders van mij een plekje verdienen, want wie ben ik uiteindelijk om te oordelen. Dat laat ik over aan de rechter der rechters ALLAH A RAHMAN OU RAHEEM!!!

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=5168&titel=Rotterdams_deelraadslid_Bouchra_Ismaili%3A_J ullie_zijn_hier_de_allochtonen_bekeer_je_tot_de_is lam._%2B_updates

jpmante
17 januari 2008, 13:23
Toch wel grappig Nova reageerd net op ijn briefwiseling en de samenvatting daar van die ik hen heb doen toekomen, met cc aan het jihadistje

Geachte heer Mante,

Ik heb uw informatie ontvangen. Ik las daarin dat u iemand aanbiedt te komen discussiëren in NOVA, zelfs met een datum daarbij. Dat bevreemdt mij. NOVA bepaalt zelf of en wanneer er aandacht is voor een dergelijke kwestie. Ook bepalen we zelf wie er in een uitzending komen. Ik verzoek u dan ook vriendelijk dit soort uitnodigingen niet meer te sturen.

met vriendelijke groet,

André Nelis
NOVA

Goed lezen zou ik zeggen, ik heb een datum voorgesteld op een vraag van Bouchra Ismaili (zeg maar waar en wanneer).at your service

admin
17 januari 2008, 15:23
NOVA bepaalt zelf of en wanneer er aandacht is voor een dergelijke kwestie. Ook bepalen we zelf wie er in een uitzending komen

Nou dan weet je dat ook weer, NOVA bepaald zelf wel van o.a. jouw belastinggeld hoe de drol gedraait word.

Johnnie
17 januari 2008, 16:37
Nou dan weet je dat ook weer, NOVA bepaald zelf wel van o.a. jouw belastinggeld hoe de drol gedraait word.

Zolang je drol links draait en stinkt naar de islam ben je van harte welkom bij nbs/nmo novaat your service

jpmante
17 januari 2008, 19:57

Juist, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb net ook nog even een antwoordje naar Nelis van NOVA gestuurd.

J. Peter Mante" <jpmante@googlemail.com> details verbergen 19:51 (0 minuten geleden)
aan Andre Nelis <xxxxxxxxxxxx>
datum 17 jan. 2008 19:51
onderwerp Re: Hij had er geen titel aangegeven dus ik ik ook nietverzonden door googlemail.com

Geachte heer Nelis,

Mijnerzijds ben ik wat verbaasd over uw reactie daar het, zoals ook uit mijn mail blijkt, het hier om een voorstel gaat in antwoord op mevr. Bouchra Ismaili. Mijn voorstel/uitdaging aan haar was, zoals ook uit de bijgevoegde briefwisseling blijkt, was om n.a.v . haar wijd gepubliceerde opmerkingen met mij in een publiekelijk debat te gaan. Ik hierbij naar Nova verwezen daar Nova vrij breed bekeken wordt.

Het ging hier dus om een voorstel en n.a.v. haar antwoord "…Zeg maar waar en wanneer!…"wierp ik de 29 ste als een mogelijke datum op. Vervolgens heb ik contact met u opgenomen en haar middels de volgende zin "…Persoonlijk zal ik ook contact met Nova opnemen maar het zou van moed getuigen indien u dat ook deed…."opgeroepen dit zelf ook te doen.

Uw opmerking "… NOVA bepaalt zelf of en wanneer er aandacht is voor een dergelijke kwestie. Ook bepalen we zelf wie er in een uitzending komen…" is dan ook in het kader van de briefwisseling en mijn verzoek aan u geheel ten onterechte.

Wel moet ik opmerken dat de bedoelde zin wat ongelukkig is daar het bij implicatie aangeeft dat de heer Wilders gelijk zou hebben indien hij spreekt over de media en de daar heersende instelling. Wij vertellen het volk wat wij vinden dat het volk verteld moet worden en het volk moet verder de mond houden.

Mogelijk dat het aan de tijd is dat er een volksomroep komt voor het volk en door het volk, natuurlijk zijn daar overheidsvergunningen voor nodig (de overheid die het volk iets gunt of het heeft de overheid behaagt het volk iets te gunnen) en misschien toont dit wel aan dat Geert Wilders verwijzing naar een staatsomroep terecht is maar dit even terzijde.

Natuurlijk is het zo dat de kwestie olie voor immigratie die, bijgevolg van een technies probleem, gedurende het eerdere interview in de uitzending niet terspraken kon komen in het kade van zo'n debat op enig moment op tafel zou komen. Nu wil ik hier niets suggereren echter een wat meer wantrouwige persoon zou daar zo haar of zijn gedachtes over kunnen hebben. Ook daar het mij onaangenaam verast heeft dat er in de uitzendig geen woord gerept werd over SIOE Nederland.

M.b.t. het onderwerp zelf moet ik er toch op wijzen dat "..u iemand aanbiedt.." niet geheel accuraat is dat het een "iemand" betreft die zwaar in de actualiteit staat of stond. Mevr. Bouchra Ismaili heeft met haar onaanvaardbare uitspraken nogal wat stof doen opwaaien zodanig zelfs dat de PVV er aanleiding toe zag kamervragen te stellen.

Kort om ik vind uw reactie niet geheel gerechtvaardigd en jammer.

Met vriendelijke groet,

J.P. Mante

Tja nu we toch bezig zijnat your service