PDA

Vollständige Version anzeigen : Stichting Gedachtengoed Fortuynistische Politiek!

First Knight!
28 februari 2007, 21:41
Stichting Nieuwe Fortuynistische Politiek

Reden van de Stichting
In de korte periode dat Pim Fortuyn opzien baarde met zijn in de politiek ongekende uitspraken, waar een zeer groot deel van de Nederlandse bevolking zich in kon vinden, bleek zijn vernieuwende politieke visie een schot in de roos te zijn. De heersende problemen werden door hem bespreekbaar gemaakt. Hij rekende keihard af met de bestaande politieke coryfeeën en de veelbesproken politieke kloof werd – zo is dat door de burgers van ons land ervaren – hierdoor overbrugbaar.

Voor een nieuwe politieke partij, die in 2002 spontaan ontstond, met een daarna ongekende verkiezingsuitslag die daardoor 26 kamerzetels opleverde in de Tweede Kamer, is vijf jaar later niets meer van over. Meteen na zijn dood heeft de oude politiek langzaam maar zeker weer de overhand genomen. Dit mede veroorzaakt door egotripperij in de turbulente periode die de fractie(s) en de besturen na de moord op Pim Fortuyn hebben doorgemaakt.

Ondertussen is het zo, dat alle afspraken en beloftes gedaan in verkiezingstijd door de aloude politieke partijen al tijdens de formatie naar de prullenbak verdwijnen, terwijl de kiezer gedesillusioneerd, weer voor vier jaar met lege handen blijft staan. De oppositie in het Parlement is vaak niet bij machte om dit cordon te doorbreken, omdat de coalitie – veelal uit partij- en eigenbelang – gedragen wordt door de meerderheid van de Tweede Kamer.

De opkomst van de oorspronkelijke Nederlanders bij de gemeenteraad, Provinciale Staten en de Tweede Kamer verkiezingen, lopen ondanks de verschillende campagnes steeds verder terug. Dit terwijl de opkomst onder Allochtonen – veelal met een Islamitische achtergrond die perfecte doelgroepen zijn van (s)linkse partijen – juist toenemen. Dat is een ontwikkeling die ons zorgen baart.

De Nederlandse Staat en het Parlement dienen zich dienstbaar naar haar burgers op te stellen. De dure euro en de privatisering van nutsvoorzieningen heeft – ondanks dat onze overheid dit blijft ontkennen – vele burgers financiële problemen bezorgd. Het gespaarde kapitaal is verdampt, waardoor ook de pensioenen niet meer die waarde vertegenwoordigen zoals vooraf was gepland.

De Stichting is geheel onafhankelijk en heeft daardoor ook geen enkele bestuurlijke binding met een van de huidige politieke partijen. De Stichting zelf is ook geen politieke partij, doch uitsluitend een brede burgerbeweging, die een platform wil bieden aan alle burgers van ons land, die ook na de verkiezingen hun stem of tegengeluid willen laten horen. Daarnaast kunnen ook politieke partijen toegang krijgen om de zienswijze en doelstellingen van de Stichting te ondersteunen.

Dit alles met maar één doel om als één daadkrachtige burgerbeweging de oppositie in het Parlement te ondersteunen, waar zij de visie en ideeën van onze stichting aan de orde stellen.

De Stichting zal via persberichten en interviews, zowel schriftelijk als via websites haar ideeën verspreiden. Ook zullen er landelijk en regionaal via politieke forums discussies plaatsvinden. Op uitnodiging van het bestuur zullen er gastsprekers politiek getinte zaken aansnijden.

Het voorstel is aanvaart om de stichting de naam te geven zoals in de aanhef staat vermeld. Op 9 maart, tijdens de bijeenkomst in Nieuwegein, zal de zienswijze en de politieke doelstellingen van de stichting bekendgemaakt worden.

"De politiek is klaar met de burger, maar de burger is nog niet klaar met de politiek!"

Geinteresseerde kunnen zich bij ondergetekende aanmelden voor verdere info.

First knight!

mozabel
28 februari 2007, 22:44
Ik heb het algedaan via het Fortuyn forum, niet het PFF hoor!

First Knight!
28 februari 2007, 23:02
Zoals een bekend wijsgeer ooit zei. Niet de bestemming doet ertoe maar de reis er naar toe. Jammer voor hem denken wij er anders over. De bestemming maakt dereiswaard.Kortom al kom je door een tip van Aboutaleb. Dat je komt is het belangrijkst.

von slarotimov
3 maart 2007, 15:14
Ik hoop dat Wilders ook geen eendagsvlieg wordt en een goed organisatie opbouwt zodat ze ook in de gemeente en de provincie vertegenwoordigd gaan worden, dat vereist een lange adem, kijk naar de SP bijvoorbeeld die hangt ook af van een man.
Wat gebeurt er als Marijnissen er niet meeer is, dan moet er een goede vervanger zijn, en dat geld voor Wilders ook.
Je kan niet op een persoon stemmen maar je moet op een programma stemmen.

Damocles
26 maart 2007, 01:03
Ik hoor niets meer over die stichting of is dit initiatief ook al weer overleden?

Nu steun ik het initiatief van Forza! Nederland, een partij waar ik wel vertrouwen in heb. Ik ben benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die ook op het Forza! Forum komen?

http://www.forza-nederland.nl/phpBB2/index.php

Groet, Damocles nlvlag

admin
26 maart 2007, 15:21
First Knight gaat over het initiatief, Mark kom er eens in!

Ik kijk af en toe op het Forzaforum maar ben geen deelnemer. Bewust niet omdat Paul liever roddelt dan constructief iets op bouwt met z'n allen.

Damocles
26 maart 2007, 22:43
First Knight gaat over het initiatief, Mark kom er eens in!

Ik kijk af en toe op het Forzaforum maar ben geen deelnemer. Bewust niet omdat Paul liever roddelt dan constructief iets op bouwt met z'n allen.

Kijk zo wordt het dus nooit met de eenheid en samenwerking. Maar ik ken Paul persoonlijk niet, wel weet ik dat hij tot Fortuynist van het jaar 2004 gekozen is dus heeft hij vast wel iets goed gedaan. Voorlopig bestaat zijn partij al sinds 2003 en dat is al een prestatie op zich voor een Fortuynistische partij. :)

En je opmerking over roddelen kun je vast wel even onderbouwen, want als jij dit normaal vindt dan weet ik meer dan genoeg en ben jij geen haar beter dan al die linkse clubjes die constant rechts Nederland lopen te gallen en te sarren.

admin
26 maart 2007, 22:51
Kijk zo wordt het dus nooit met de eenheid en samenwerking. Maar ik ken Paul persoonlijk niet, wel weet ik dat hij tot Fortuynist van het jaar 2004 gekozen is dus heeft hij vast wel iets goed gedaan. Voorlopig bestaat zijn partij al sinds 2003 en dat is al een prestatie op zich. :)

Begrijp me goed het gaat mij er niet om Paul naar beneden te halen en dat doen we ook zeker niet. Dat Paul gekozen is tot Fortuynist van 2004 vinden we geweldig voor hem, we houden er alleen niet zo van dat mensen 'wie dan ook' achter andermans rug om gemene roddels verkoopt terwijl je die tijd beter kunt investeren in het gezamenlijk opbouwen van een grote gemeenschap.

Damocles
26 maart 2007, 22:57
Begrijp me goed het gaat mij er niet om Paul naar beneden te halen en dat doen we ook zeker niet. Dat Paul gekozen is tot Fortuynist van 2004 vinden we geweldig voor hem, we houden er alleen niet zo van dat mensen 'wie dan ook' achter andermans rug om gemene roddels verkoopt terwijl je die tijd beter kunt investeren in het gezamenlijk opbouwen van een grote gemeenschap.

En dat naar beneden halen doe je wederom, heb jij wel eens nagedacht dat roddels ook bij andere mensen vandaan kunnen komen, het zijn tenslotte roddels toch? En zolang het nog geen feiten zijn, neem ik het ook niet serieus.

admin
26 maart 2007, 23:11
En dat naar beneden halen doe je wederom, heb jij wel eens nagedacht dat roddels ook bij andere mensen vandaan kunnen komen, het zijn tenslotte roddels toch? En zolang het nog geen feiten zijn, neem ik het ook niet serieus.

Nee in dit geval staat het onomstotelijk vast net als de feiten. Ik ga verder niet uit de doeken doen waarom het gaat want ik wil er verder ook geen big issue van maken. We betreuren het wel.

Damocles
28 maart 2007, 00:03
Nee in dit geval staat het onomstotelijk vast net als de feiten. Ik ga verder niet uit de doeken doen waarom het gaat want ik wil er verder ook geen big issue van maken. We betreuren het wel.

Jammer dat je op deze manier iemand zwart wil maken want wederom zijn het gewoon roddels of kom anders eens met feiten en bewijzen admin en wie is WE ?

En ik betreur het ten zeerste dat er medestanders op rechts op deze manier worden "afgemaakt". Je zult wel trots op je zelf zijn. :(

admin
28 maart 2007, 00:15
Jammer dat je op deze manier iemand zwart wil maken want wederom zijn het gewoon roddels of kom anders eens met feiten en bewijzen admin en wie is WE ?

En ik betreur het ten zeerste dat er medestanders op rechts op deze manier worden "afgemaakt". Je zult wel trots op je zelf zijn. :(

Ik zit in geen enkel opzicht iemand zwart te maken en ik maak al helemaal niemand af, ik vraag me af waar jij dat op uit maakt? De feiten en bewijzen zijn bij ons bekend en nogmaals daar blijven ze ook. Wij en daar bedoel ik Mark (First Knight) en mezelf mee doen niet mee aan kinderachtige spelletjes waarbij de een de ander het licht niet in de ogen kan verdragen, we hebben wel belangrijkere dingen te doen.
Ik heb verder geen hekel aan Paul, ik gun hem verder het allerbeste maar ik sluit me niet bij hem aan en dat heeft hij aan zichzelf te danken.

Damocles
28 maart 2007, 00:50
Ik zit in geen enkel opzicht iemand zwart te maken en ik maak al helemaal niemand af, ik vraag me af waar jij dat op uit maakt? De feiten en bewijzen zijn bij ons bekend en nogmaals daar blijven ze ook. Wij en daar bedoel ik Mark (First Knight) en mezelf mee doen niet mee aan kinderachtige spelletjes waarbij de een de ander het licht niet in de ogen kan verdragen, we hebben wel belangrijkere dingen te doen.
Ik heb verder geen hekel aan Paul, ik gun hem verder het allerbeste maar ik sluit me niet bij hem aan en dat heeft hij aan zichzelf te danken.

Ik ken geen Mark of een First Knight maar blijkbaar hebben jullie de waarheid in pacht, maar het is me inmiddels meer dan duidelijk dat jullie Paul of zijn partij zwart willen maken, iemand die juist zijn uiterste best doet voor de goede zaak het lijkt G.D wel of ik op het SP forum aanwezig ben. :(

Denk daar maar eens over na.

admin
28 maart 2007, 01:07
Ik ken geen Mark of een First Knight maar blijkbaar hebben jullie de waarheid in pacht, maar het is me inmiddels meer dan duidelijk dat jullie Paul of zijn partij zwart willen maken, iemand die juist zijn uiterste best doet voor de goede zaak het lijkt G.D wel of ik op het SP forum aanwezig ben. :(

Ik snap niet waar jij je druk over maakt?
Als jij vind dat Paul zich sterk maakt voor een goede zaak dan is dat verder prima, als jij goede ervaringen hebt met Paul is dat ook prima, maar hou er wel rekening mee dat andere 'wij in dit geval' dat niet hebben.
Nogmaals en dat zeg ik nu voor de laatste keer wij maken de partij van Paul niet zwart sterker nog wij wensen hem al het goede toe en dat is niet cynisch bedoeld! Wij hebben wel wat beters te doen.nope

First Knight!
28 maart 2007, 23:16

Ik wil er maar een ding over kwijt en dat is dat wat de Admin stelt, mijn persoonlijke ervaring is. Lijkt me duidelijk en waar het precies om ging kun je op PFF terug vinden dat wordt hier niet herhaalt.

Damocles
2 april 2007, 00:02
Ik wil er maar een ding over kwijt en dat is dat wat de Admin stelt, mijn persoonlijke ervaring is. Lijkt me duidelijk en waar het precies om ging kun je op PFF terug vinden dat wordt hier niet herhaalt.

Een te verwachten antwoord, en naar mijn mening een zwaktebod.

First Knight!
3 april 2007, 07:14
Nee hoor. Ik kan op geen enkele wijze nagaan of jij iemand bent die baat heeft bij wetenschap en of jij wel iemand bent die wetenschap behoeft.

Jou vraag was of iemand hier Forza bezocht en ons antwoord is nee omdat wij het op onze manier doen.

Lijkt me duidelijk.

admin
3 april 2007, 12:45
Alliantie der krachten.

Krachten betekend dat iedereen gezamelijk meewerkt om constructief een grote beweging op te bouwen.

Onder krachten word dus niet verstaan, mensen met een te groot ego die destructief zaken tegen houd of afbreekt omdat men een ander niks gunt of elkaar het licht in de ogen niet kan verdragen.
Die tijden zijn voorbij alleen hebben sommige te grote ego's dat nog niet helemaal door.
Maar dat maakt verder ook niet uit, zij behoren straks tot de achterblijvers, mits men nog op tijd bijdraait!

La Luna
22 april 2007, 20:02
Alliantie der krachten.

Onder krachten word dus niet verstaan, mensen met een te groot ego die destructief zaken tegen houd of afbreekt omdat men een ander niks gunt of elkaar het licht in de ogen niet kan verdragen.
Die tijden zijn voorbij alleen hebben sommige te grote ego's dat nog niet helemaal door.

DIt is de beschrijving van Paul Meijer admin. banana

@ Damocles,

Nergens maakt First Knight of wie ook Forza zwart. Dat doet Forza nl zelf wel.nlvlag

Gerechtigheid
23 april 2007, 19:24
Ik hoor niets meer over die stichting of is dit initiatief ook al weer overleden?

Nu steun ik het initiatief van Forza! Nederland, een partij waar ik wel vertrouwen in heb. Ik ben benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die ook op het Forza! Forum komen?

http://www.forza-nederland.nl/phpBB2/index.php

Groet, Damocles nlvlag

En waar blijft men dan op het Forza Forum?

(Nergens maakt First Knight of wie ook Forza zwart. Dat doet Forza nl zelf wel)

Weet je wat de pest is in dit land?!?!

De linkse politiek maakt handig gebruik van verdeelt rechts.
Om daar wat aan te doen is tweedracht uitschakelen en plaats maken voor eendracht.......
De handen in elkaar en de schouders er onder.

admin
23 april 2007, 21:26
De linkse politiek maakt handig gebruik van verdeelt rechts.

Welkom op het forum voor de vrijheid Gerechtigheid.

Ik heb slechts een vraag op het bovenstaande, waar is die verdeeltheid op rechts?
Ik zie alleen maar eendracht de laatste tijd, die zich 'toegegeven' vooral op het internet manifisteerd. Overigens geloof ik heilig dat het wapen voor rechts het internet is.
Diegene die opzettelijk verdeeltheid schept op rechts laat men tegenwoordig links liggen, naar mijn mening zitten we dus in een opwaardse spiraal als het gaat om eendracht op rechts.

Wat betreft links die hebben de laatste tijd zo hun eigen problemen als het gaat om eendracht banana

Damocles
25 april 2007, 00:24
DIt is de beschrijving van Paul Meijer admin. banana

@ Damocles,

Nergens maakt First Knight of wie ook Forza zwart. Dat doet Forza nl zelf wel.nlvlag

Dat schiet dan lekker op, Luna heeft één grote hobby en dat is om mensen zwart te maken wat een triest persoon is die Luna toch. banana

Als er iemand is/was die de partijen samen wilde bundelen dan was het die Meijer wel maar met "mensen" als een Luna is dat een lastige opgave.

admin
25 april 2007, 14:40
Dat schiet dan lekker op, Luna heeft één grote hobby en dat is om mensen zwart te maken wat een triest persoon is die Luna toch. banana

Als er iemand is/was die de partijen samen wilde bundelen dan was het die Meijer wel maar met "mensen" als een Luna is dat een lastige opgave.

Dat deed Meijer dan blijkbaar op de verkeerde manier.

Trouwens waarom zegt mijn gevoel dat je Paul zelf bent beste Damocles?
Maakt verder niet uit hoor, hier ben je vrij om te doen en te laten wat je wilt zelfs onder een nick voor jezelf opnemen.

First Knight!
25 april 2007, 23:39
Dat dacht ik ook. Of de typische Meijer manier door er een vazal op af te sturen.

Johnnie
26 april 2007, 08:18
Zeg,het is hiero toch geen forza forum voor de forza aanhangers?Ik kan me trouwens nog herinneren dat een zekere zorro(van het vorige forum van embx)ook al een partij zielig liep te doen omdat forza geen link had op dat forum.Wat sterker nog,zorro vertelde zelfs nog wel dat hij niet meer zou posten als forza geen link zou krijgen.Ik mag bij deze hopen dat admin zijn poot stijfhoud en de egotrippers van forza links laat liggen die schijnbaar niks anders te doen hebben dan alle forums afstropen om te vertellen hoe geweldig ze wel niet zijn.at your service

Dirodi
26 april 2007, 09:08
Goh Walkie, tel je mij ook onder die Forza egotrippers???????
Want ook ik ben lid van Forza, maar ik geloof toch niet echt dat ik een egotripper ben.

Johnnie
26 april 2007, 09:19
Goh Walkie, tel je mij ook onder die Forza egotrippers???????
Want ook ik ben lid van Forza, maar ik geloof toch niet echt dat ik een egotripper ben.

Zat al op je te wachten,komt johannes w ook nog?at your service

La Luna
26 april 2007, 09:59
Ik mag bij deze hopen dat admin zijn poot stijfhoud en de egotrippers van forza links laat liggen die schijnbaar niks anders te doen hebben dan alle forums afstropen om te vertellen hoe geweldig ze wel niet zijn.at your service

Dat had ik ook al eerder gezegd op andere fora. Dat meneer Meijer politiek via fora bedrijft en meer niet.
Wat een ambities die man he nlvlag

Damocles
28 april 2007, 00:49
Dat had ik ook al eerder gezegd op andere fora. Dat meneer Meijer politiek via fora bedrijft en meer niet.
Wat een ambities die man he nlvlag

Wederom een leugen, maar daar zit jij niet om verlegen. Heb je enig idee op hoeveel Landelijke debatten Paul aanwezig is? Voor de rest ben jij een onruststoker van het ergste soort je moet je diep schamen en wat vaker in de spiegel kijken en wat je dan ziet daar wordt je niet vrolijk van. nope

admin
28 april 2007, 00:53
Op hoeveel landelijke debatten is Paul aanwezig Damocles laten we zeggen van het afgelopen jaar?

Johnnie
28 april 2007, 10:51
Zijn de forzaspammers nu nog bezig hiero?Jullie hebben toch een eigen forum waar je je een bult kan spammen hoe geweldig jullie wel niet zijn.at your service

La Luna
28 april 2007, 11:17
Wederom een leugen, maar daar zit jij niet om verlegen. Heb je enig idee op hoeveel Landelijke debatten Paul aanwezig is? Voor de rest ben jij een onruststoker van het ergste soort je moet je diep schamen en wat vaker in de spiegel kijken en wat je dan ziet daar wordt je niet vrolijk van. nope

Ik ben ook op debatten geweest, wil dat dan zeggen dat ik een topper ben in de politiek. Aanwezig zijn is iets anders dan wat doen!.
Onruststoker is mijn 2e naam. Ben er nog trots op ook, vooral omdat kotsa blijft happen.
Ach die spiegel zijn de meningen over verdeeld.I'm just happy the way i am.
Ik ben nog altijd blij dat ik met mijn spiegelbeeld niet in de buurt van meneer Paul kom.
Maar wat doet uiterlijk ertoe?

mozabel
28 april 2007, 11:37
Toch wel héél erg zielig dat er forumleden zijn die collega forumleden willen beledingen zonder ook maar één inhoudelijk argument te geven, respect voor andersmans mening is dan ook ver te zoeken bij collega Damocles. Verder is ieder woord in deze, verspilling.at your service

Damocles
28 april 2007, 23:28
Op hoeveel landelijke debatten is Paul aanwezig Damocles laten we zeggen van het afgelopen jaar?

Geen idee!

dewanand
22 mei 2007, 11:28
Mahatma Pim Fortuyn heb ik nooit goed begrepen, want hij was nogal chaotisch in zijn boeken en teksten.

Ik zou graag mee willen werken om een literatuurstudie te organiseren van het gedachtengoed van Mahatma Pim Fortuyn. Kunnen wij niet zijn gedachtegoed in duizend punten samenvatten?

Verder wil ik best meedoen met deze nieuwe stichting. Mail mij maar een uitnodiging. Ik denk nogal HIndoeistisch over het lot van het arme Nederlandse volk en daarom noemen mensen mij een racist. Als je nu te eerlijk bent, dan wordt je verketterd.

Goed dat wij nog Wilders hebben.

Dewanand
HIndoeschrijver en onderzoeker

mozabel
22 mei 2007, 12:21
Mahatma Pim Fortuyn heb ik nooit goed begrepen, want hij was nogal chaotisch in zijn boeken en teksten.

Ik zou graag mee willen werken om een literatuurstudie te organiseren van het gedachtengoed van Mahatma Pim Fortuyn. Kunnen wij niet zijn gedachtegoed in duizend punten samenvatten?

Verder wil ik best meedoen met deze nieuwe stichting. Mail mij maar een uitnodiging. Ik denk nogal HIndoeistisch over het lot van het arme Nederlandse volk en daarom noemen mensen mij een racist. Als je nu te eerlijk bent, dan wordt je verketterd.

Goed dat wij nog Wilders hebben.

Dewanand
HIndoeschrijver en onderzoeker

Ik weet niet(wil het ook niet weten)wat een Mahatma is.
Neem nou zelf actie om je aan te melden bij de nieuwe stichting, je kunt je aanmelden op het PFF, dat ken je wel.
Ach, als racist bestempeld worden is in Nederland stelt niets voor.(wel vervelend voor de gene die er van beticht wordt)
Een racist is m.i een individu dat zich superieur stelt boven een ander ras.
Zoals Arabieren openlijk zeggen( en geleerd wordt) dat negers 2de rangs zijn.