PDA

Vollständige Version anzeigen : Koranfilm Ja of Nee

FvdV
20 januari 2008, 13:02
Geert heeft op dit moment twee opties, het maken van een film over de koran of het maken van een film over de laffe anti-democraten in de tweede kamer en daarbuiten, die bereidt zijn om onze democratie terwillen van de islam af te schaffen.

Hoe denken jullie daarover?
Wat zou Geert volgens jullie moeten doen, een film over de koran of een film over de anti-democraten in de tweede kamer en daarbuiten die ons land gijzelen?

Dit is een open poll iedereen kan stemmen.

jpmante
20 januari 2008, 16:10
Ik heb optie één gekozen maar had graag gezien dat er een mogelijk had bestaan om op beiden te stemmen. Als ik zelf die film zou moeten maken dan zou ik

beginnen met een intense aanval op Mein Koran en aanverwaante haatgeschriften daarmee aantoonde dat Mein Koran netzo verwerpelijk is als Mein Kampf.
Hoe deze haat in het heden in praktijk gebracht wordt hiermee antoonde dat de religio-ideologie islam onverenigbaar is met het de rechtsstaat, de democratie en alle westerse verworvenheden.
Hoe onze laffe anti-democraten, zoals u dat zo mooi benoemd, deze levensgevaarlijke religio-ideologie slaaf dienen en daarmee ons verkopen aan dat wat feitelijk wrede gehersenspoelde barbaren zijn.
Het onstaan van Eurabië, en daarmee Hollandistan, als gevolg van de verradelijke afspraken, resoluties en verdragen in het kader van olie voor immigratie.
Wie daar achter zitten, ik bedoel nu even de lijn de Gaulle, ex Vichy-regering Nazi collabarateurs, Groot-Mufti van Jeruzalem Al-Husseini. Dit kan vrij kort gewoon een opsomming van personen, affiliaties en historische feiten.

Mensen verwachten een éénduidige bewijsvoering voor de kwaadaardigheid van islam en haar onderliggende (on)heilige boek, ik zou dat ook zeker sterk naar voren laten komen, maar zouden dan middels het tweede gedeelte een enorme shock ervaren die tot grote woede, in de richting van diegenen die ons uitverkopen, te weeg brengen.

Maar goed zo zie ik het en zou dit dan ook als tip aan Geert Widers willen aanrijken.

Johnnie
20 januari 2008, 16:43
Heb voor 2 gekozen.Schakel de ouwe partijen uit en het is met de islam snel afgelopen in europa.Das dan 2 vliegen in 1 klapat your service

jpmante
20 januari 2008, 18:07
Heb voor 2 gekozen.Schakel de ouwe partijen uit en het is met de islam snel afgelopen in europa.Das dan 2 vliegen in 1 klapat your service

Ben ik wel met je eens maar ik denk toch dat de islam, Mein Koran en het feit dat we her niet zoweer over een godsdienst maar een levensgevaarlijke religio-ideologie hebben zeer zeker aan de orde moet komen. Ook al omdat iets anders door de islamieten als buigen voor hun intimidatie gezien zal worden.

Daarom denk ik toch dat zowel 1 als 2 in de film vervat moet zijn en wel in die volgorde.

Monique
20 januari 2008, 19:17
Ik heb optie 2 gekozen. De ellende is met de politiek begonnen. Stel aan de kaak wat de politiek correcten in ons land en in Europa hebben gedaan, in simpele duidelijke taal voor het hele volk, middels een documentaire. Wellicht een docu in meerdere delen, om zodoende de Resulutie van Straatsburg te verduidelijken. Vertel de mensen dat we ruim 32 jaar leven volgens de afspraken destijds gemaakt en dat politici de walgelijke gewoonte hebben om alles in die doofpot te houden, ten koste van de vrijheid van het volk.

Olie voor immigratie, daar gaat het allemaal om. Vertel de mensen dat de autoloze zondag brood en spelen was voor het volk, maar in werkelijkheid het olie-tekort een hoax is.

Zoveel om te vertellen aan het volk hoe we verkocht zijn.

Natuurlijk zouden we dan een televisie station in eigen beheer moeten hebben, want er is geen enkele zender die zo'n docu uit wil/mag zenden.

Openbaar de hypocriete capitulerende politiek, zet de huidige politici af, behalve Geert Wilders en pak dan de islam aan.
Wellicht simplistisch gesteld, maar zo zouden we het m.i. eigenlijk moeten doen.

jpmante
20 januari 2008, 19:51
Ik heb optie 2 gekozen. De ellende is met de politiek begonnen. Stel aan de kaak wat de politiek correcten in ons land en in Europa hebben gedaan, in simpele duidelijke taal voor het hele volk, middels een documentaire.

Ja dat klopt daar ligt de oorsprong van alle ellende waar het Nederlandse en de andere Europese volkeren mee te maken hebben. Vanuit dat perspectief had ik waarschijnlijk ook optie 2 moeten kiezen. Het was echt beter gewest als een nog optie 3 had bestaan waarin (1) en (2) beiden gekozen hadden kunnen worden.

Wellicht een docu in meerdere delen, om zodoende de Resulutie van Straatsburg te verduidelijken. Vertel de mensen dat we ruim 32 jaar leven volgens de afspraken destijds gemaakt en dat politici de walgelijke gewoonte hebben om alles in die doofpot te houden, ten koste van de vrijheid van het volk.

Ja precies, het punt is namelijk dat de hele materie behoorlijk lastig is en grote inspanning vereist van de kijker. Een docu in meerdere delen zou daarvoor inderdaad het beste zijn.

Waarom ik graag met de ware aard van islam wil beginnen is omdat het enerzijds aansluit op de directe ervaringen van de kijker, zij of hij heeft feitelijk constant last en ellende van de religio-ideologie, en adnerzijds dat er nog veel te veel mensen zijn die toch denken dat het om een normale godsdienst gaat hetgeen gewoon niet zo is. Wij hier op de fora en al zeker bij SIOE hebben een grote kennis opgebouwd m.b.t. islam en haar werkelijke en kwalijke aard maar ik bang dat het merendeel van de mensn nog steeds onvoldoende op de hoogte zijn.

Daarom mijn idee voor de punten (1...5). Nu ik tijdens het schrijven door zit te denken zou ik deel 1 als een soort voorwoord van een boek zien waarin de onderwerpen kort en indringend aan de orde komen om vervolgens in de opeenvolgend hoofdstukken (delen) uit te diepen.

Goh er onstaat een idee bij mezelf, mischien iet om op mijn eigen sie te doen, ik heb op mijn zakelijke site wat zitten experimenteren met claroline, en geweldig goed e-learning applicatie waarmee je cursussen kunt opzetten, the academy (http://enigmen-int.eu/Academy/)heet het. (ja het onderwerp van studie daar is een heel andere en bovendien staat er nog maar één studie pakket op. Maar goed wat we mischien kunnen doen is het hele verhaal van put 1 tmt 5 in een "Bevrijdigsschool" (ja ik rope maar wat) als en cursus op te zetten. En dan ook als en hint naar Geert toe :-)

Olie voor immigratie, daar gaat het allemaal om. Vertel de mensen dat de autoloze zondag brood en spelen was voor het volk, maar in werkelijkheid het olie-tekort een hoax is.

Precies dat was het grote bedrog waarmee het volk verblind is voor de ware doelstellingen zoals Bat Ye'or die zo duidelijk en juist uit de doeken doet.

Natuurlijk zouden we dan een televisie station in eigen beheer moeten hebben, want er is geen enkele zender die zo'n docu uit wil/mag zenden.

Dat is zeker waar, we hebben zo onze ervaring met het aan de orde brengen van olie voor immigratie in de staatsmedia, hmmm het is wel mogelijk om een Radio/TV Vrijheid & Waarheid op te zetten, ten minst op het internet. Liefst buiten Europa zelf daar het Lisabon monster het ons hier heel moeilijk zal gaan maken. Ik weet dit heeft voeten in de aarde, de techniek is er en is ook redlijk geodkoop, het grootste probleem is dat het och zeker een uur of 12 per dag in de lucht moet zijn met goede programma's (muziek tussendoor kan natuurlijk de gaten op vullen) en dat het bemand/vrouwd moet worden.

Ik ben mezelf weer eens voorbij aan het rennenhahaha hahaha

Openbaar de hypocriete capitulerende politiek, zet de huidige politici af, behalve Geert Wilders en pak dan de islam aan.
Wellicht simplistisch gesteld, maar zo zouden we het m.i. eigenlijk moeten doen.

Nee helemaal niet in feite is het heel noodzakelijk.nlvlag

Johnnie
20 januari 2008, 20:30
Ben ik wel met je eens maar ik denk toch dat de islam, Mein Koran en het feit dat we her niet zoweer over een godsdienst maar een levensgevaarlijke religio-ideologie hebben zeer zeker aan de orde moet komen. Ook al omdat iets anders door de islamieten als buigen voor hun intimidatie gezien zal worden.

Daarom denk ik toch dat zowel 1 als 2 in de film vervat moet zijn en wel in die volgorde.

Het punt is dat de europeese regeringen hun burgers proberen wijs te maken dat de islam van de planeet mars komt ,die met hun vliegende schotels europa in 5 seconden kunnen vernietigen.De waarheid over de islam ligt toch een tikkeltje anders.Kijk bijv naar Israel,waar 8 miljoen Israeliers het hele midden oosten onder controle hebben.De reden waarom de Israeliers dit kunnen,heeft te maken met hun regeringen die keihard optreden tegen de islam en hun gedachtegoed.Nogmaals schakel de ouwe partijen en hun regeringen uit en je hebt geen kind meer aan de islam.at your service

FvdV
20 januari 2008, 20:37
Geert heeft twee opties, helaas gaan beiden opties niet samen.

Wanneer dat wel zo zou zijn dan verliest het zijn werking. Ook het verrassingseffect zal daarmee tot nul gereduceerd worden.
Nu kunnen mensen straks zeggen, was al schijterij van onze dhimmie-politici en kniebuigingen naar de islam daar nu goed voor? Het zal de ware aard van deze belachelijke maar ook gevaarlijke politici aantonen en het feit dat ze laf zijn en terwille van de islam in al hun angst onze democratie met veel genoegen in de uitverkoop plaatsen.

Monique je verwoord het wat dat betreft precies goed, in deze documentaire oil for migration aankaarten en het zal een oerknal geven die zijn weerga niet zal overtreffen.

Walkie geeft aan zelfs twee vliegen in één klap te slaan en er is maar één winnaar en dat is gelijk van Geert Wilders, heel Nederland zal dat straks beamen. Elke zet in deze richting zal een schaakmat opleveren in het grote voordeel van Geert. In feite hebben deze politici zichzelf de afgelopen maanden schaakmat gezet. Geert moet en kan het nu afmaken.

Een film over de koran is overbodig. Een film over de koran is overbodig omdat islamieten elke dag zelf aan de wereld showen waarom een film over de koran overbodig is.

Ik hoop dat Geert een wijze beslissing zal nemen.

jpmante
20 januari 2008, 20:46
Het punt is dat de europeese regeringen hun burgers proberen wijs te maken dat de islam van de planeet mars komt ,die met hun vliegende schotels europa in 5 seconden kunnen vernietigen.

Goed geschreven, maar had die pedofeet ook niet een vliegend paard?hahaha

De waarheid over de islam ligt toch een tikkeltje anders.Kijk bijv naar Israel,waar 8 miljoen Israeliers het hele midden oosten onder controle hebben.De reden waarom de Israeliers dit kunnen,heeft te maken met hun regeringen die keihard optreden tegen de islam en hun gedachtegoed.Nogmaals schakel de ouwe partijen en hun regeringen uit en je hebt geen kind meer aan de islam.at your service

Goed punt ben het helemaal met je eens, op het moment dat er een grote stok klaar ligt zij de moslims mak als schapen. Bovendien bewijst Israël dat je niet eens een ovemacht nodig hebt een paar goede mensen en de islam is er onder. Ja je hebt zeker gelijk.

Waar het hier nu om gaat is om de mensen te motiveren de ouwe partijen op de vuilnishoop te gooien, ja ik ben het met jou en Monique eens dat het verraad door het laffe dhimmie politiek establishment (olie voor immigrantie en zo verder) de essentie van het probleem is. Kijk ik zou Bat Ye'or's boek liefst verplicht door de gehele bevolking (het echte volk wel te begrijpen) laten lezen en ik ben er van overtuigt als Geert dit middels een zeer indringende film doet dit volk wakker wordt. Daarom dat ik ook zeg ik zou het beide in de film opnemen, ja liefst in een aantal delen.

Maar je hebt gelijk ik had eigelijk 2 moeten stemmen als ik er nu zo over nadenkat your service

jpmante
20 januari 2008, 20:51
Een film over de koran is overbodig. Een film over de koran is overbodig omdat islamieten elke dag zelf aan de wereld showen waarom een film over de koran overbodig is.

Ik hoop dat Geert een wijze beslissing zal nemen.

Jullie hebben me weten te overtuigen :-) Het is waar dat de islamieten het werk zelf al doen m.b.t. de onmaskering van Mein Koran. Je scheef "...in deze documentaire oil for migration aankaarten en het zal een oerknal geven die zijn weerga niet zal overtreffen..." ja dat klopt het zal en mega knal geven.

Mag ik nog een keer stemmenproost

admin
20 januari 2008, 20:58
.

Mag ik nog een keer stemmenproost

Dat heb je dan bij deze gedaan, ik kan het helaas niet terugdraaien :p proost

Gielah
20 januari 2008, 21:40
Ja.... het echte probleem is namelijk niet de islam, maar de gezamenlijke overheden.
Als er hier moslims zouden zijn komen wonen en die hadden hier strakke regels aangetroffen, in de zin van: 'Dit past nog wel in onze vorm van samenleving en dat persé niet.... en kies maar of u daarmee wilt leven', dan hadden we al een heel andere situatie gehad.
Wie eenmaal weet hoe en waarom de deal met de Arabische landen gesloten is, die snapt ineens alles.
Het hele krankzinnige gedoe van de laatste jaren wordt ineens duidelijk, al wordt het daarmee natuurlijk allesbehalve kosher.
Hoe zal de ( latere) geschiedenis oordelen over deze verzameling verraders van de eigen cultuur?
De strategie is heel slim opgezet en ze hebben alles ingezet om hun doel te bereiken: de media, de politie en de O.M.'s, het onderwijs.... echt letterlijk alles.

Wat het eerste nodig is één goede, neutrale krant.
Die krant hoeft niet eens rechts te zijn, gewoon neutraal en eerlijk.
Radio- en tv programma's zouden natuurlijk ook nuttig zijn, maar dat laten the present powers natuurlijk nooit toe ( Laroes onthoudt ons zelfs al de belangrijkste nieuws-items.... daarvoor moet je op - sommige- buitenlandse zenders gaan luisteren of kijken, om op de hoogte te geraken).

Laten we ons echter niet vergissen: zelfs als we morgen zo'n krant of dergelijke programma's hadden, dan nog kost het echt heel veel tijd om een lui, gemakzuchtig, op luxe en platte lol ingesteld volk, dat ook nog eens gehersenspoeld is, tot zijn zinnen te laten komen.
Menselijkerwijs gesproken hebben we de strijd al verloren.
Geweld is geen optie ( althans... voor mij en mijn echtgenoot niet) en vluchten kan niet meer - want wijs maar eens een land aan, dat zichzelf nog niet aan de islam heeft uitgeleverd.
Israël misschien?
Dat is ook geen paradijs - dat weet ik maar al te goed - maar een klein deel van de politici daar is nog niet corrupt ... misschien omdat die nog ergens in geloven, want dat is een prima tegengif tegen hersenspoelen.

jpmante
20 januari 2008, 22:22
Laten we ons echter niet vergissen: zelfs als we morgen zo'n krant of dergelijke programma's hadden, dan nog kost het echt heel veel tijd om een lui, gemakzuchtig, op luxe en platte lol ingesteld volk, dat ook nog eens gehersenspoeld is, tot zijn zinnen te laten komen.

Het volk is inderdaad voor een groot gedeelte ingestort en zoek har heil in brood en spelen. Echter ik ben er van overtuigt dat met een combinatie van aktie, zoals de Amsterdam demonstratie van 26ste, en heel gerichte voorlichting dit volk in staat is zichzelf weer op te richten en de strijd op alle fronten aan te gaan. Als de eerste schapen over de dam zijn dan volgen er meer en meer. Dit gaat ons lukken we moeten wel.

Menselijkerwijs gesproken hebben we de strijd al verloren.

Nee Gielah de strijd is niet verloren en gaat enkel dan verloren als we ons er van overtuigt hebben dat het verloren is. We hebben en zelf in handen en hebben boevendien de talenten om de strijd ook te voeren. Het allerbelangrijkste is dat we in onszelf geloven en de enorme kracht die diep in ons verscholen ligt te manfesteren.

Waarom bestaat Israël nog het bestaat om dat de mensen de kracht in zich hebben zich tegenover een ongelovelijk grote meerderheid staande te houden en elke oorlog opnieuw te winnen. Dit komt door de mannen en vrouwen in het leger, de mensen die aan de grens blijven en zich niet laten intimideren.

Geweld is geen optie ( althans... voor mij en mijn echtgenoot niet) en vluchten kan niet meer - want wijs maar eens een land aan, dat zichzelf nog niet aan de islam heeft uitgeleverd.

Dit is een heel moeilijk punt echter we kunnen en mogen ons nooit aan de islam uitleveren en we staan hier op onze eigen grond in ons eigen land. Persoonlijk, en geloof me ik weet waar ik het over heb, wil ik geen burgeroorlog maar als het onvermijdelijk is kunnen we die ook niet uit de weg gaan. Het mag nooit het doel zijn maar uiteindelijk kan de situatie zodanig worden dat zelfverdediging noodzakelijk wordt zeker indien de staat het volk verraden heeft. Daarom is het nu van belang dat de oude politieke dhimmie partijen het veld ruimen en ontmaskert worden want dat is onze enige hoop om een anderssoortige strijd te kunnen voorkomen.

Zwichten kan en mag niet, niet voor onszelf, niet voor onze kinderen.

Gielah
20 januari 2008, 22:34
Dank voor uw sympathieke reactie, JPMante!
Wat die eventueel noodzakelijke zelfverdediging aangaat, houd ik overigens mijn reserves.
Om nu, teneinde aan een islamitische samenleving te ontkomen, jezelf als een moslim te gaan gedragen, voelt téveel aan alsof het toch die anderen zijn die jouw gedrag gaan bepalen en dat is het tegenovergestelde van vrijheid.
Moeten dan de omstandigheden ons gedrag en onze normen en waarden gaan bepalen?
Komt niet iedere crimineel met een dergelijk verweer ( 'Ik deed het omdat...' en vult u maar in) en zijn wij niet helemaal alleen en helemaal zelf verantwoordelijk voor wat wij doen of niet doen?

Ik zal overigens niemand veroordelen om de keuzes die hij of zij in deze maakt en al helemaal niet de weinige mensen, die wakker genoeg zijn om het getij nog te trachten te keren.
Dat zijn sowieso kanjers!

jpmante
21 januari 2008, 00:55
Dank voor uw sympathieke reactie, JPMante!
Wat die eventueel noodzakelijke zelfverdediging aangaat, houd ik overigens mijn reserves.

Dat geeft niet, het belangrijkste is dat we alles doen dat in ons vermogen is om de strijd vreedzaam te winnen. Mijn hoop is dat na 26ste, als mensen zien dat het mogelijk is je stem te laten horen, er een volksbeweging onstaat. Het kan namelijk we hebben het in oost europa nu een aantal malen gezien. Daar is een voorbeeld functie voor nodig en een enorme voorlichtings campagne.

Daarom dat ik zelf ook tot de conclusie kwam dat optie 2 de betere is, Monique, Walkie en Admin maakten daar een heel sterk punt. Als Geert dit doet dan zijn we reuze stappen verder.

Om nu, teneinde aan een islamitische samenleving te ontkomen, jezelf als een moslim te gaan gedragen, voelt téveel aan alsof het toch die anderen zijn die jouw gedrag gaan bepalen en dat is het tegenovergestelde van vrijheid.

Oh nee zo zou het niet zijn, als het echt onvermijdelijk wordt dan zal het veel meer weg hebben van het verzet tijdens de tweede wereldoorlog. Gericht en niet genocidaal.

Het grote verschil is dat wij geen mensen haten omdat ze moslim zijn maar dat we islam haten omdat het een walgelijke ideologie is net zo als het nazisme. Moslims daarintegen haten ons als mensen omdat zij ons zien als verachtelijk kafurs ook weer netzo als het nazisme de mensheid onderverdeelden in uber en untermenschen.

Maar zoals ik net schreef waar we naar streven moeten is een volksbeweging die een soort anjer-revolutie teweeg brengt. Laten we wel zijn hoe massaler hoe waardiger het kan, laten we ons richten op 500.000 mensen die rustig en beheerst de straat op gaan. Nee dat halen we op 26ste niet dan gaat het er om dat het zoveel mogelijk mensen zijn die waardig en beheerst laten zien dat het mogelijk is en dan zullen er steeds meer komen zodat uiteindelijk we die 500.000 wel op straat zien.

Kijk je hebt namelijk helemaal gelijk als je zegt "er in geloven". Van mijn kant leg ik dit niet buiten de mens maar juist in de mens de kracht die daar aanwezig is. Uiteindelijk telt "vele lichamen één gedachte" en een sterk geloof in die gedachte, we kunnen het we maken het waar, dat is de essentie van b.v. de anjer revolutie.

Dus laten we van twee kern begrippen uitgaan ik kan het en wij als éénheid kunnen het tenslotte het doel is bevrijding in ons eigen land, ik zeg hiermee dat wij niemand anders land willen overnemen niemand slaaf maken in hun eigen land. Dat doel is altijd gerechtvaardigt en nobel.

Ik zal overigens niemand veroordelen om de keuzes die hij of zij in deze maakt en al helemaal niet de weinige mensen, die wakker genoeg zijn om het getij nog te trachten te keren.
Dat zijn sowieso kanjers!

Dat zijn jullie ook, jij en je echtgenoot, kijk dat is wat ik bedoel vele lichamen en één gedachte of doel. Niemand heeft om de islam gevraagd, niemand heeft gevraagd slaaf in eigen land te worden en niemand wil oorlog want oorlog is het ergste wat er is véél erger dan menigéén zal denken. Als het zo moet zijn en we er alles aangedaan hebben het te voorkomen dan zij het zo en zullen sommigen het moeten doen. Maar daar gaan we niet vanuit waar vanuit gaan is een anjer revolutie (een tulpen revolutie is meer toepasselijk voor Nederland).

Vrijheidsgroeten

geweta
21 januari 2008, 08:00
In 2007, besloot de EU aanzetting tot racisme en xenofobie tot een misdaad te verklaren over alle 27 aangesloten landen.
Onder de nieuwe wet kunnen overtreders een gevangenisstraf tot drie jaar tegemoet zien, wegens “publiekelijke aanzetting tot geweld of haat, gericht tegen een groep personen of een lid van zo’n groep wegens ras, kleur, religie, afkomst of nationale of etnische origine.” De term “aanzetten tot haat”tegen “religie” zal ongetwijfeld door Moslims worden gebruikt om critici van de Islam de mond te snoeren, speciaal aangezien de Raad van Europa eerder heeft besloten Islamophobie gelijk te stellen met antisemitisme.

Johnnie
21 januari 2008, 08:57
In 2007, besloot de EU aanzetting tot racisme en xenofobie tot een misdaad te verklaren over alle 27 aangesloten landen.
Onder de nieuwe wet kunnen overtreders een gevangenisstraf tot drie jaar tegemoet zien, wegens “publiekelijke aanzetting tot geweld of haat, gericht tegen een groep personen of een lid van zo’n groep wegens ras, kleur, religie, afkomst of nationale of etnische origine.” De term “aanzetten tot haat”tegen “religie” zal ongetwijfeld door Moslims worden gebruikt om critici van de Islam de mond te snoeren, speciaal aangezien de Raad van Europa eerder heeft besloten Islamophobie gelijk te stellen met antisemitisme.

Europa is altijd al gecharmeerd geweest van dictaturen.Neem het 4de reich van de socialisten,onder aanvoering van hitler.Het sovjet reich van de communisten,onder aanvoering van stalin.Het 5de reich van de EU,onder aanvoering van de islam.Wat dat betreft hebben nogal wat europeanen dezelfde mentaliteit als de moslims.Ze kunnen gewoon niet functioneren zonder een dictatuur die hun voorschrijft hoe ze moeten denken,lezen,schrijven en leven.at your service

jpmante
21 januari 2008, 14:07

Dat is juist, zie EU Resolutie 13-12-’07 (http://sioenederland.wordpress.com/eu-resolutie-13-12-07-lissabon/)Lissabon, de ultimen consequentie is dat wij mogelijk vanaf 2009 ondergronds moeten gaan omdat de dhimmi/NSB regeringen de democratie, in iedergeval voor de niet-moslims, overboord gezet heeft in navolging van de Eurabiaanse verdragen.

Een ieder die bekend is met de feiten zoals die door Bat Ye'or naar buiten gebracht zijn dat de oorsprong van het verraad ligt in de Gaulle's handjeklap met Al Husseini en een groot aantal oorlogsmisdadigers van Vichy. Hierin ligt ook de oorsprong van de mediterrane ambities van Sakorzy en de gehele Eurabiaanse verradersclub.

Ja walie het gaat hier om het vierde rijk, en dat mogen we nooit en te nimmer toestaan.

Encina
14 februari 2008, 12:33
Ik heb optie 2 gekozen. De ellende is met de politiek begonnen. Stel aan de kaak wat de politiek correcten in ons land en in Europa hebben gedaan, in simpele duidelijke taal voor het hele volk, middels een documentaire. Wellicht een docu in meerdere delen, om zodoende de Resulutie van Straatsburg te verduidelijken. Vertel de mensen dat we ruim 32 jaar leven volgens de afspraken destijds gemaakt en dat politici de walgelijke gewoonte hebben om alles in die doofpot te houden, ten koste van de vrijheid van het volk.

Zoveel om te vertellen aan het volk hoe we verkocht zijn.

Ik kon niet meer kiezen omdat de poll al gesloten was. Monique heeft gelijk in het opzicht dat de laffe democraten de weg hebben vrijgemaakt voor de moslims, die gewoon doen datgene dat uit hun denkwereld naar voren komt. De democraten hadden meer opties tot hun beschikking dan de moslims.

Daarnaast denk ik dat democratische wegen zich altijd moeten concentreren op de eigen middelen en pas in de tweede instantie zich moeten richten op externe invloeden.

Er is nog een andere reden waarom ik de voorkeur geef aan optie 2. Wie optie 2 goed belicht, brengt optie 1 ook vrij aardig in het licht. Want het verhaal van de laffe democraten is niet compleet zonder de motivatie van de islam, daarvan ging immers het eisenpakket vanuit.

Als je kiest voor optie 1 (dreiging islam) komt 2 (laffe democraten) later in beeld, maar is niet absoluut noodzakelijk. Deze optie is echter wel veel overzichtelijker. Het gevaar van deze optie is wel dat de dubbelzinnige rol van de laffe democraten niet goed naar voren komt en niet goed duidelijk maakt dat de laffe democraten niet alleen historisch toen in 1973 actief waren,maar het nog steeds zijn. Er moet dus een regime change in Nederland plaats vinden.