Vollständige Version anzeigen : Geert Wilders
ahmedamsterdam
25 januari 2008, 12:38
Meneer Geert Wilders
Geloof is gevoel
Islam is jou doel
Moslims zijn Terroristen
En Bloedzuig activisten
Wat als alle moslims nou het land zouden uit gaan
Uit je jou kritiek dan op Jood of een Afrikaan
De Koran is misschien ouderwets
Maar heeft een structuur van een zeer modern schets
Mohammed is een Profeet
Zo prachtig als een komeet
Respecteerde Godsgeloven
Zijn liefde kon niemand doven
Werd mishandeld, gesteend en gestraft
Van zijn lijden werden boeken gekaft
De Koran is een boek van Gods woorden
Daarin staat dat je zomaar niet mag doden
Een boek met zoveel wonderen
Daar valt niet over te donderen
Er staat wel zwepen voor overspel
En voor ongelovigen is er een hel
Vindt je dat nou zo achterlijk
Volgens mij denk je niet makkelijk
Want je voelt je aangesproken door een geloof waar je zelf geen eens voor wat gelooft
Bemoei je met je zaken en denk maar aan wat je belooft
Beloftes die maar niet komen
Net zoals de film van jou dromen
Meneer Geert Wilders
Laat mensen geloven in wat ze willen
Er is geen behoefte aan rotzooi en rellen
Echte gelovigen zijn barmhartig
Kunnen veel incasseren en daardoor zijn ze krachtig
Een hele gedoe over een tien minuten film
Doe iets aan je leven en bouw een riddim
Iedereen kan beledigen maar van wie ga je je verdedigen
Een hele groep zal voor je buigen en anderen zullen je toejuichen
Je hebt lef en dat vind ik enig
Zoek een oplossing en houd het vredig
Iedereen kan zijn meningen uiten
Maar houd geloven a.u.b. daar buiten
Geef de jeugd maar eens de kans
Dan krijgt de maatschappij misschien een glans
In plaats van kleine boefjes te observeren
Ga maar grote criminelen arresteren
Laat je goede kanten zien, want dat heb je net als elk mens
Leef vredig en ga slapen met een leuke wens
Ik heb liever dat je leeft en laat zien wat de fouten zijn
En dan met oplossingen kunnen komen al vraag je een rabbijn
We zijn allemaal mensen met rechten en plichten
Er daadwerkelijk een verschil tussen macho’s en nichten
We kunnen niet oordelen wat een mens bezielt
Wel kunnen we zien voor wie een mens wel knielt
Misschien kan dat niet veel voor je betekenen
Moge Allah met jou afrekenen
thanxx
Ahmed Ahmed
Een burger wonende in Amsterdam
Marcel
25 januari 2008, 15:42
Moge Allah met jou afrekenen
thanxx
Ahmed Ahmed
Zozo, rijmen en dichten zonder mijn jurk op te lichten! at your service
Ahmed Ahmed
Je gedicht gelezen wat een pret
islam ies vrede islam ies goed
Maar wat als allah nep is, weet je dan wat je doen moet?
Rellen en dreigen kunnen moslims als de besten
Iedere vrijdag met hun reet naar het westen
Verzameld in de haathut, schreeuwt de imam zijn preek
Dood aan de Joden, christenhonden en ongelovigen en dat iedere week.
Het paradijs met de maagden is het grote verlangen
En wie niet luisteren wilt wordt maar opgehangen
Moord, doodslag, pedofilie, haat... staat allemaal in de koran
Brengt alleen maar ellende, je hebt er geen ruk aan.Puke
Marcel
Een burger wonende in Nederland
jpmante
25 januari 2008, 15:45
Ahmed Ahmed
Geen burger maar iemand die Amsterdam binnengekomen is en het met de haat religio-ideologie grondig verpesten wil.
ahmedamsterdam
25 januari 2008, 16:24
Waarom beledigen als je je niet hoeft te verdedigen.
Mensen die beledigen die mogen zich gaan bevredigen
freedom
25 januari 2008, 18:01
één vraagje...
Met welk doel zijn jullie, héél verwrongen
Met miljoenen Europa binnengedrongen?
Johnnie
25 januari 2008, 18:57
Tjee we hebben een dichter in op het forum.Altijd makkelijk tegen de tijd dat het sinterklaas is.at your service
freedom
25 januari 2008, 20:02
Een kwestie van aanpassen aan de vorige berichten:)
Gielah
25 januari 2008, 21:56
@ Ahmedamsterdam (?).
Ik ben niet erg onder de indruk van uw kreupelrijm en nog minder van een zogenaamde god, van wie u meent dat die wel met mensen zal willen 'afrekenen'...
Probeer eens de Echte God, beste kerel!
Ik bedoel Degene, Die van mensen houdt en die hen ruimte geeft, vrijmaakt en hen leert om van anderen te houden, zelfs van hun vijanden.
Uiteindelijk brengt de Echte God u in de hemel, terwijl de wrede afgod, die u hier aan ons probeert op te dringen, nú al van het leven hier op aarde een hel probeert te maken.
Lieve man, laat die onzin los , doe uw ogen open en kom tot uw verstand.
U bent hier in Nederland - hier mag u vrij leven zonder die hersenspoeling, die 'islam' heet en die geen godsdienst is maar duivelsdienst.
Alle misdaden hier op aarde komen uit de koker van de islam!
En al die misdaden worden door de koran voorgeschreven!
Ontken dat maar niet, want ik heb uw koran door en door bestudeerd en al die extremisten, zelfmoordenaars en anderen opblazers halen hun instructies regelrecht uit dat afschuwelijke boek.
Ze staan er letterlijk in!!
Al rijmt u ook nog zo graag, de islam is ongerijmd wreed.
Mogen wij Nederlanders daar feestelijk voor bedanken?
jpmante
25 januari 2008, 22:02
Waarom beledigen als je je niet hoeft te verdedigen.
De waarheid spreken over de islam en de zogenaamde profeet is geen beledigen het is enkel het constateren van feiten. Uw bewering dat we ons niet hoeven te verdedigen is een absurde gegeven het feit dat ons land, Nederland, door de islam verziekt wordt. Ja het zou de islam goed uitkomen als we ons niet zouden verdedigen maar als slaafse dhimmies aan haar zouden onderwerpen.
Mensen die beledigen die mogen zich gaan bevredigen
Ik zou zeggen, moslims ga u massaal bevredigen maar dan zelf zodat niemand er het slachtoffer van wordt.
Camem-bert
29 januari 2008, 17:48
De Koran is een boek van Gods woorden
Daarin staat dat je zomaar niet mag doden
Inderdaad. Het bewijs dus dat bijna alle moslims analfabeten zijn.
Moslims zijn Terroristen
En Bloedzuig activisten
Fijn dat je het zelf toegeeft, I rest my case ....
*weltrusten*
ahmedamsterdam
1 februari 2008, 13:19
Man verdacht van verkrachten 4-jarig meisje
Uitgegeven: 1 februari 2008 12:12
RORMOND - Een 55-jarige man uit Reuver (Limburg) zit vast op verdenking van het verkrachten van een 4-jarig meisje vorig jaar september in zijn woning.
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) in Roermond zou de man ook het 13-jarige stiefzusje van het meisje hebben aangerand.
De kinderen zijn pleegdochters van een met de man bevriend gezin uit het Duitse Straelen, vlakbij Venlo. De moeder van dit pleeggezin kreeg in oktober vorig jaar argwaan en deed aangifte, waarop de man werd gearresteerd.
Inmiddels heeft ook de ex-vrouw van de verdachte aangifte gedaan. Hij zou zijn eigen inmiddels 10-jarige dochter drie jaar lang misbruikt hebben.
LANG LEVE DE PEDO PARTIJ
Gielah
1 februari 2008, 14:34
Afschuwelijk natuurlijk en dat geldt natuurlijk voor die hele Pedopartij, die naar mijn mening verboden dient te worden.
Overigens.... heeft dit nog iets met Geert Wilders te maken?
Zijn partij pleit niet voor dit soort vrijheid, hoor!
admin
1 februari 2008, 18:49
Ahmedamsterdam gaarne berichten over Geert in dit onderdeel plaatsen ander nieuws zoals dit bericht gaarne plaatsen in Binnenlands nieuws.
Alvast bedankt.
Admin
vrijenblij
1 februari 2008, 20:02
Uitgegeven: 1 februari 2008 12:12
RORMOND - Een 55-jarige man uit Reuver (Limburg) zit vast op verdenking van het verkrachten van een 4-jarig meisje vorig jaar september in zijn woning.
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) in Roermond zou de man ook het 13-jarige stiefzusje van het meisje hebben aangerand.
De kinderen zijn pleegdochters van een met de man bevriend gezin uit het Duitse Straelen, vlakbij Venlo. De moeder van dit pleeggezin kreeg in oktober vorig jaar argwaan en deed aangifte, waarop de man werd gearresteerd.
Inmiddels heeft ook de ex-vrouw van de verdachte aangifte gedaan. Hij zou zijn eigen inmiddels 10-jarige dochter drie jaar lang misbruikt hebben.
LANG LEVE DE PEDO PARTIJ
was mohammed ook geen pedo...9 jaar was ze toch,....?
maxwell
22 februari 2008, 00:24
was mohammed ook geen pedo...9 jaar was ze toch,....?
We leven in het heden en niet in het verleden !
Waarom ik niet op wilders zou stemmen omdat hij maar een standpunt heeft en dat is de islam bestrijden! Ik vind dat er heel veel verandert moet worden.
Dat islam gedoe is maar een bijzaak en geen begreiging voor mij, Alleen de zwakkelingen voelen angst!
Ramon S.
12 maart 2008, 19:04
Knap rijmpje jongens...
En nu????
Weg met de Koran.. is NL niet duidelijk??
Als je naar nederland komt kun je je aanpassen anders kun je terug..
Als ik in turkije afghanistan of waar kom staan er ook geen kerken voor me.
En wie op Wilders zeikt voordat de film er is moet gaan nadenken...
De film is nog niet uit of je vlag word verbrand!
Over wie zegt het meer, Wilders of de moslim?
Ga door Wilders!! Ik stem op je..
ahmedamsterdam
13 maart 2008, 16:52
dank je voor je waardering van me rijmpje.
Wat nou als alle koranliefhebbers het land uitgaan ?
uit je je haat dan op Jood of een Afrikaan?
Knap rijmpje jongens...
En nu????
Weg met de Koran.. is NL niet duidelijk??
Als je naar nederland komt kun je je aanpassen anders kun je terug..
Als ik in turkije afghanistan of waar kom staan er ook geen kerken voor me.
En wie op Wilders zeikt voordat de film er is moet gaan nadenken...
De film is nog niet uit of je vlag word verbrand!
Over wie zegt het meer, Wilders of de moslim?
Ga door Wilders!! Ik stem op je..
vaatwastablet
13 maart 2008, 17:03
dank je voor je waardering van me rijmpje.
Wat nou als alle koranliefhebbers het land uitgaan ?
uit je je haat dan op Jood of een Afrikaan?
Sorry dat ik het zeg hoor maar als je een beetje gaat nadenken kom je op de conclusie dat niet de joden of de afrikanen het "probleem" zijn in dit land.
Ik weet niet wat de statistieken zijn van de criminaliteit in dit land maar ik weet wel dat de turken en marrokanen aan de top staat, en helaas is aan de top staan bij dit onderwerp niet veel goeds.
Gielah
13 maart 2008, 18:28
Het mooie van Nederland, beste Ahmedamsterdam, was altijd dat ze helemaal geen haat koesterden: iedere vluchteling, die in eigen land onderdrukt of vervolgd werd, werd hier toegelaten en kon er een nieuw bestaan opbouwen.
De Nederlanders bleven gewoon naar hun eigen kerken en erediensten gaan ( of niet) en de vreemdelingen sloten zich aan of volgden rustig hun eigen tradities.
De Joden waren hier altijd zeer gewaardeerd en hebben nooit dwang op nederland uitgeoefend om hun eigen feesten en gebruiken ingevoerd te krijgen, al hielden zij zich daar zelf wel trouw aan.
Nooit hebben Hongaren, Indonesiërs, Chinezen of welke andere groep dan ook op luide toon respect van ons geëist voor zichzelf en de cultuur waar zij oorspronkelijk vandaan kwamen, terwijl ze tegelijk overdag én bij nacht en ontij door onze steden trokken,onze autochtone bewoners lastigvielen, onze vrouwen en meisjes voor 'hoer' uitscholden, voetbalden met de grafkransen voor onze gevallenen uit de Tweede Wereldoorlog en véél te duidelijk en veel te irritant en eisend aanwezig waren.
Die mensen waren dolblij met hun nieuwe vrijheid en veiligheid en schikten zich rustig naar hun nieuwe land en hun nieuwe omstandigheden.
Door detientallen jaren heen werden zij en hun kinderen en kleinkinderen één met ons en nóg bleven ze die bescheiden, hardwerkende, nooit overlast bezorgende mensen.
Wie zou dat soort mensen haten? Niemand toch?
Nederlanders zijn geen haters.
Nederlanders zijn opvangers van mensen in nood.
Het is de grote fout geweest dat onze regeringsleiders ook ( en véél te veel) mensen hier hebben toegelaten, die absoluut niet in nood waren.
In hun eigen land namen ze geen erg belangrijke posities in en hun opleiding was matig - terwijl velen zelfs helemaal geen opleiding gehad hadden.
Kijk... en die mensen waren absoluut niet rustig en ijverig en dankbaar.
Ja, sommigen!
Van velen hadden en hebben wij echter onnoemlijk veel last en ze veroorzaken krankzinnig veel ellende en rotzooi en gedonder.
Nooit tevreden en altijd op hun lange tenen getrapt.
Altijd verongelijkt en gekwetst en beledigd en zogenaamd gediscrimineerd en wel héél goed in allerlei criminaliteit en in het opzetten van een grote mond.
Haten wij die last veroorzakende figuren?
U kunt beter zeggen: wij zijn hen méér dan spuugzat.
'Haat' kost een hoop energie en zij verdienen die energie niet, naar mijn idee.
Ze hebben al genoeg ( = teveel) van ons gehad.
Volgens mij is de politie in de landen van herkomst véél beter in staat hen een beetje op te voeden en in toom te houden, waar de ouders daar kennelijk niet al te hard aan trekken, gezien de resultaten.
We hebben het hier niet over de echte aangepasten.
Die zie je nauwelijks - juist omdát ze zich zo goed aangepast hebben.
Maar die vele, vele lastpakken schreeuwen eigenlijk om een hele andere samenleving dan de Nederlandse.
Wij gaan - zo stel ik voor - gewoon fijn door met het opvangen van mensen in nood.
Die passen bij ons en wij bij hen.
Maar de lastpakken, die geen enkel gevaar liepen in hun eigen landen, kunnen beter dáár rotzooi gaan trappen en respect gaan eisen.
Dat wordt hen daar dan héél snel afgeleerd en hier wordt het weer gezellig en rustig.
We hebben het eerlijk geprobeerd, maar de verschillen waren té groot en ons land is té klein.
Ook te democratisch trouwens.
Je kunt kennelijk niet alles bij alles stoppen.
vaatwastablet
13 maart 2008, 19:13
Gielah, prachtig betoog wat je daar hebt neergezet.
Ik ben het helemaal met je eens dat Nederland gewoon mensen in nood moet blijven opvangen, met de nadruk op nood.
Er zijn 3 verblijfsstatussen voor vluchtelingen:
*A-status : hierbij mag diegene definitief en eindeloos blijven.
*vergunning tot verblijf: hierbij mag diegene blijven vanwege humanitaire gronden voor een periode van maximaal 5 jaar.
*voorlopige vergunning tot verblijf: hierbij mag diegene bij tijdelijk gevaar(bijvoorbeeld oorlog) voor een periode van maximaal 3 jaar in Nederland verblijven.
(een A-status word relatief weinig gegeven in Nederland.)
deze vluchtelingen zijn het probleem niet omdat die uiteindelijk terugkeren naar hun eigen land.
Nederland heeft in het verleden 1 hele grote fout gemaakt als gevolg van een schaarste op de arbeidsmarkt.
Aan het einde van de jaren vijftig van de vorige eeuw ontstond er schaarste op de Nederlandse arbeidsmarkt. In verband met het tekort aan lager geschoold personeel begonnen bedrijven buitenlandse werknemers aan te trekken uit landen rond de Middellandse Zee. De wervingslanden waren in de jaren zestig en vroege jaren zeventig Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Joegoslavië, Marokko, Tunesië, Algerije en Turkije. Aanvankelijk ging het vooral om Spanjaarden en ook Italianen, later om Turken en Marokkanen. Veel Spanjaarden en Italianen keerden al spoedig terug naar hun vaderland, maar de migratie van Turken en Marokkanen vertoonde een volledig ander patroon. De arbeidsmigratie werd bij deze groepen gevolgd door gezinshereniging en gezinsvormende migratie.
Nederland heeft duidelijk niet goed nagedacht over deze actie, Nederland had landen moeten kiezen waarvan de culturen niet zoveel verschilden.
1 ding waar Nederland niet op gerekend had is het feit dat de turken en de marrokanen eigenlijk misbruik hebben gemaakt van de situatie.
De turken en marrokanen en in principe ook alle andere wervingslanden hebben het recht op gezinshereniging of gezinsvorming.
Gemiddeld bestaat een gezin uit 3 á 4 personen, dus als je bijvoorbeeld 50.000 turken en marrokanen werft dan kan je rekenen op 150.000 á 200.000, en dan wordt het een heel ander verhaal.
admin
14 maart 2008, 00:05
Het is de grote fout geweest dat onze regeringsleiders ook ( en véél te veel) mensen hier hebben toegelaten, die absoluut niet in nood waren.
En dat is nog een understatement als je bekijkt hoeveel zichzelf linksnoemers er geld uitgeslagen hebben.
Ik vind je betoog zo goed Gielah dat ik het de column van maand maak at your service at your service at your service
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.