PDA

Vollständige Version anzeigen : Geert wilders is een........

maxwell
22 februari 2008, 00:31
Is ie nou Homo of niet? Want hij heeft wel van die homo's trekjes en een vrouwenstem. at your service

Johnnie
22 februari 2008, 07:11
Is ie nou Homo of niet? Want hij heeft wel van die homo's trekjes en een vrouwenstem. at your service

Je bent verliefd op Geert Wilders?

admin
22 februari 2008, 10:16
Inderdaad wou je 'm uit ofzo?

maxwell
22 februari 2008, 12:24
Je bent verliefd op Geert Wilders?

Ik niet, Maar sommigen mensen wel banana .

Johnnie
22 februari 2008, 17:49
Ik niet, Maar sommigen mensen wel banana .

Wie zijn die sommige dan?

Nostra
22 februari 2008, 20:38

Als Geert Wilders homo zou zijn dan moet ik mijn geaardheid nog eens op de korrel nemen want ik ken geen enkele man die zo veel lef heeft en zo mannelijk en duidelijk is. Een man waar je nog trots op kunt zijn al zijn er nog velen die trots zijn op Balkenende en dat een echte vent vinden. Het kan verkeren. Toch?banana

Gielah
22 februari 2008, 21:16
@ Maxwell: Het is naar mijn mening absoluut onbelangrijk of Geert Wilders hetero- of homoseksueel is.
Hij is echter getrouwd, dus dat moet u toch wel een vage indruk geven over zijn geaardheid, als dit aspect u dan zo bovenmate interesseert.

Belangrijk is , dat Geert Wilders een van de weinige eerlijke, dappere politici is.

U zou héél blij met uzelf mogen zijn, als u ook maar één honderste van het sterke, onbelazerbare karakter van Wilders had.

Ik vind de hijgerige, insinuerende manier, waarop u hier vragen over Geert Wilders stelt, trouwens niet erg prettig overkomen.
Een beetje laag-bij-de-gronds en van weinig innerlijke beschaving getuigend... als ik dat op mag merken.
Ik vrees dus dat u momenteel nog niet eens in de schaduw van Geert Wilders kunt staan.

Maar..... wat niet is kan komen!
Doe uw best, zou ik zeggen.

maxwell
23 februari 2008, 13:19
Als Geert Wilders homo zou zijn dan moet ik mijn geaardheid nog eens op de korrel nemen want ik ken geen enkele man die zo veel lef heeft en zo mannelijk en duidelijk is. Een man waar je nog trots op kunt zijn al zijn er nog velen die trots zijn op Balkenende en dat een echte vent vinden. Het kan verkeren. Toch?banana

Pim Fortuyn was toch heel erg Gay met veel lef :)

@ Maxwell: Het is naar mijn mening absoluut onbelangrijk of Geert Wilders hetero- of homoseksueel is.
Hij is echter getrouwd, dus dat moet u toch wel een vage indruk geven over zijn geaardheid, als dit aspect u dan zo bovenmate interesseert.

Voor jou niet maar wel voor mij! En er zijn ook homo's die getrouwd zijn en kinderen hebben.

Kan dit soort vragen niet gesteld worden in een blad waar het thuishoort,
in de roddelbladen zoals Story,Weekend,etc..........

Wat een achterlijke vraag zeg..........

Is dat wat jou bezig houdt maxwell...........

Zoek een baan bij shownieuws of bij RTL boulevard.

nlvlag

Een achterlijke vraag bestaat niet :) Wel een Achterlijke Antwoord! jullie hadden ook met "nee hij is niet homo" kunnen antwoordden .

admin
23 februari 2008, 13:27
Een achterlijke vraag bestaat niet :) Wel een Achterlijke Antwoord! jullie hadden ook met "nee hij is niet homo" kunnen antwoordden .

Hoezo de hele wereld weet dat Geert geen homo is behalve jij dus?

Dan rijst daarnaast de vraag wat het belang hiervan is?

Gielah
23 februari 2008, 13:49
Beste Maxwell:

a. Ik ben voor u niet 'jij'.

b. Jammer dat onze antwoorden op uw flauwekul-vraag u niet bevielen.

c. Wanneer gaat u hier iets inhoudelijks posten?
Mijn leerlingen zouden zeggen, uw oorspronkelijke inzending lezend: "Nou... lèkker boeiend."

maxwell
2 maart 2008, 14:23
Beste Maxwell:

a. Ik ben voor u niet 'jij'.

b. Jammer dat onze antwoorden op uw flauwekul-vraag u niet bevielen.

c. Wanneer gaat u hier iets inhoudelijks posten?
Mijn leerlingen zouden zeggen, uw oorspronkelijke inzending lezend: "Nou... lèkker boeiend."

a. Ik ben geen politieagent om jou met u aan te spreken!

b. Heel jammer

c. Het heeft wel jouw aandacht getrokken! Dus wel boeiend. banana

Johnnie
2 maart 2008, 14:55
Valt me op dat maxwell enkel maar in het weekend post.Ga ik er maar vanuit dat maxwell weekendverlof heeft,en zich morgen weer moet melden bij zijn kliniek waar hij onder behandeling staat.Je zou er allemaal nieuwschierig van worden.at your service

maxwell
2 maart 2008, 20:56
Valt me op dat maxwell enkel maar in het weekend post.Ga ik er maar vanuit dat maxwell weekendverlof heeft,en zich morgen weer moet melden bij zijn kliniek waar hij onder behandeling staat.Je zou er allemaal nieuwschierig van worden.at your service

Dat heb je goed gezien! Als je een leven hebt zoals de meeste gezonde mensen dan heb je het te druk om je bezig te houden met dit soort onzin! In het weekend ben ik vrij en kan ik eventjes doelloos gaan internetten met jullie :)

Gielah
2 maart 2008, 21:43
Doelloos is precies het juiste woord, Maxwell.

Of vindt u een beetje wezenloos provoceren en maar raak drammen een doel?

Get a life!

admin
3 maart 2008, 12:10
Doelloos is precies het juiste woord, Maxwell.

Of vindt u een beetje wezenloos provoceren en maar raak drammen een doel?

Get a life!

Maxwell maakt een rare inschattingfout want vrijwel niemand komt hier iets doen wat doelloos is, zelfs Maxwell zelf heeft hier een reden om te zijn en dat is inderdaad als een kip zonder kop een beetje wezenloos provoceren en dat doen al deze gezanten van de inhoudsloosheid die geen antwoorden hebben op realistisch-denkende mensen.

Bobbejaan
12 maart 2008, 13:21
Oh oh wat een domme discussie. Gelukkig voel ik mij zelf dom genoeg om hier aan mee te doen.

Of hij nou homo is of niet, ik snap van niemand dat deze persoon met iemand zoals Geert samen wil zijn. (niet vanwege zijn standpunten hoor MAAR GEWOON VANWEGE ZIJN HAAR BAAHHH)

Genoeg plezier, ik ga weer eens op zoek naar interesante discusies! Tabee!

Gielah
12 maart 2008, 14:48
Tja,Bobbejaan... ik zou er niet snel aan denken een medemens 'dom' te noemen, al heb ik dertig jaar lang zo'n 700 leerlingen per week lesgegeven en daar zaten er toch wel een paar bij, die misschien niet dom wáren, maar die zich wel degelijk dom gedroegen.

Nu lees ik hier dat u schrijft, dat u 'dom genoeg' bent voor deze discussie.
De persoon, die met dit onderwerp begon, wilde alleen maar de heer Geert Wilders in de ***** zetten.
Nu zijn de meesten hier warme vrienden van Geert en we hebben dus het een en ander proberen recht te zetten.
Dat doe je toch met mensen die je bewondert?

Waarom u het kapsel van Geert ( of wie dan ook) belangrijk vindt, is mij echter een compleet raadsel.
Wat maakt dat uit????
De wereld is vol schreeuwerige nietsnutten met een lekkere kop haar ( die ze ook maar gekregen hebben).
Als een mens een leeg vat is met leuk haar, dan blijft het een leeg vat, ja toch?
Kijk: Geert Wilders heeft alles voor Nederland over - zijn vrijheid, zijn privéleven en misschien zelfs zijn leven.
Wat maakt het dan in Godsnaam uit hoe zijn haar zit?
Persoonlijk zie ik trouwens liever het haar van Wilders dan dat van Balkenende, maar HET DOET ER NIET TOE.

Wie iemand anders op zijn of haar haren beoordeelt, denkt en praat nog als een kleuter.

Bobbejaan
12 maart 2008, 15:54
Tja,Bobbejaan... ik zou er niet snel aan denken een medemens 'dom' te noemen, al heb ik dertig jaar lang zo'n 700 leerlingen per week lesgegeven en daar zaten er toch wel een paar bij, die misschien niet dom wáren, maar die zich wel degelijk dom gedroegen.

Nu lees ik hier dat u schrijft, dat u 'dom genoeg' bent voor deze discussie.
De persoon, die met dit onderwerp begon, wilde alleen maar de heer Geert Wilders in de ***** zetten.
Nu zijn de meesten hier warme vrienden van Geert en we hebben dus het een en ander proberen recht te zetten.
Dat doe je toch met mensen die je bewondert?

Waarom u het kapsel van Geert ( of wie dan ook) belangrijk vindt, is mij echter een compleet raadsel.
Wat maakt dat uit????
De wereld is vol schreeuwerige nietsnutten met een lekkere kop haar ( die ze ook maar gekregen hebben).
Als een mens een leeg vat is met leuk haar, dan blijft het een leeg vat, ja toch?
Kijk: Geert Wilders heeft alles voor Nederland over - zijn vrijheid, zijn privéleven en misschien zelfs zijn leven.
Wat maakt het dan in Godsnaam uit hoe zijn haar zit?
Persoonlijk zie ik trouwens liever het haar van Wilders dan dat van Balkenende, maar HET DOET ER NIET TOE.

Wie iemand anders op zijn of haar haren beoordeelt, denkt en praat nog als een kleuter.

Man man man man man...

ten eerste noem ik de discussie dom, ik noem geen mensen.

Ten tweede vind ik zijn geaardheid of kapsel alles behalve belangerijk, dat suggereer ik ook NERGERNS.

Ten derde denk ik dat het van groot belang is om afentoe ergens een komische ondertoon te kunnen ontdekken, want die was er weldegelijk.

Dit was geen serieuze bijdrage maar gewoon even een nutteloze "grappige" toevoeging.

Maargoed, peace.

FvdV
12 maart 2008, 16:04
Man man man man man...

ten eerste noem ik de discussie dom, ik noem geen mensen.

Ten tweede vind ik zijn geaardheid of kapsel alles behalve belangerijk, dat suggereer ik ook NERGERNS.

Ten derde denk ik dat het van groot belang is om afentoe ergens een komische ondertoon te kunnen ontdekken, want die was er weldegelijk.

Dit was geen serieuze bijdrage maar gewoon even een nutteloze "grappige" toevoeging.

Maargoed, peace.

De grap over het haar van Wilders is zo vreselijk uitgemolken dat daar geen druppel humor meer inzit wat niet wil zeggen dat er dan maar geen grappen meer gemaakt mogen worden over Geert Wilders, maar dat is hier het punt niet, wat het wel is, is dat iemand zich hier aanmeld en meteen met modder begint te gooien want met humor had het niks te maken, wanneer deze opmerking geplaatst was door iemand die hier al langer zit dan zag de hele zaak er anders uit. Deze figuren melden zich aan beginnen de boel onder te spugen omdat men te dom is om met argumenten aan te komen dat soort figuren worden hier terecht even in de was gezet. Daarnaast heb je inderdaad gelijk het slaat verder nergens op.

Bobbejaan
12 maart 2008, 16:07
Ik probeer ook absoluut niet te eisen dat mijn grap grappig was, maar daar gaat het toch niet om. Jullie reageren er zo serieus op, ik denk ik zal er eens wat minder serieus op reageren.

Dat er gelijk gesuggereerd word dat ik Mijnheer WIlders veroordeel over zijn geaardheid of haardracht vind ik een beetje vreemd.

FvdV
12 maart 2008, 16:35
Ik probeer ook absoluut niet te eisen dat mijn grap grappig was, maar daar gaat het toch niet om. Jullie reageren er zo serieus op, ik denk ik zal er eens wat minder serieus op reageren.

Dat er gelijk gesuggereerd word dat ik Mijnheer WIlders veroordeel over zijn geaardheid of haardracht vind ik een beetje vreemd.

Ach met de gedachte dat Fortuyn werd vermoord word je vanzelf wel wat opstandiger en zie je de humor niet zo snel.

Geert Wilders word hier en zijn aanhang gezien als een bevrijder net als Pim Fortuyn destijds werd gezien als een bevrijder we weten allemaal hoe het met Fortuyn afliep en we weten allemaal dat Geert in een westers land 24 uur beveiliging om zich heen heeft, al die gedachtes maken dat we niet veel meer pikken van de tegenstanders want we weten allemaal waartoe deze instaat zijn. Goed beschouwd is dit al een mini-voorstelling voor wat er gaat gebeuren wanneer en "God verhoede het!" Geert iets zo overkomen denk daar maar eens aan.

vaatwastablet
14 maart 2008, 14:16
Goed beschouwd is dit al een mini-voorstelling voor wat er gaat gebeuren wanneer en "God verhoede het!" Geert iets zo overkomen denk daar maar eens aan.

Ik heb deze zin nu al 5 keer gelezen maar ik kom er niet helemaal uit,
het spijt me als ik "dom" over kom, maar ik ben hier ook deels om te leren van anderen.
Kan jij / U uitleggen wat u precies bedoelt?