PDA

Vollständige Version anzeigen : Groot Mufti Bosnie vreest voor genocide van moslims in Europa

hirihiri123
4 maart 2007, 11:57
Groot mufti Bosnië vreest voor genocide van moslims in Europa

LONDEN (RKnieuws.net) - De moslims in Europa kunnen slachtoffer worden van genodice zoals de joden tijdens de Tweede wereldoorlog. Dat zei Mustafa Ceric, de groot mufti van Bosnië, in een gesprek met de BBC. Ceric maakt zich zorgen over de toenemende spanningen tegenover moslims.

dr. mustafa ceric, groot-mufti van bosnië

"Ik heb schrik dat de moslims dezelfde behandeling zullen ondergaan als de joden in Europa indien de zaken noet evolueren ...Ik hoop dat de islamofobie niet uitloopt op een moslimholocaust", verklaarde hij in een interview dat dit weekend door de radiozender BBC World Service wordt uitgezonden.

"Na de holocaust heeft men gezegd ’nooit meer’ maar in mijn land (Bosnië) is er zoals U weet een genocide geweest", aldus Ceric, die beschouwd wordt als een groot voorstander van de interreligieuze dialoog in Europa.

"Indien de moslims geen verantwoordelijkheid opnemen in de landen waar ze leven, geen inspanningen doen voor integratie en indien ze niet de waarden van de mensenrechten aanvaarden als iets waarvoor Europa een hoge prijs heeft betaald, dan denk ik dat de moslims schrik moeten hebben voor hun toekomst", meent de religieuze leider.

De spanningen tussen moslims en niet-moslims in Europa zijn toegenomen in de context van verdachtmakingen gevoed door terroristische dreigingen die meerdere Europese landen de jongste jaren geraakt hebben zoals Groot-Brittannië en Spanje. (tb)

© rknieuws.net
02-03-07

Dit zou maar zo waar kunnen zijn............................ banana banana banana

Hopelijk nemen de ratten dit serieus en spannen alvast het paard voor de wagen om de lange rit naar de holen te gaan.
nlvlag nlvlag nlvlag

von slarotimov
4 maart 2007, 14:55
Hier heb ik maar een woord voor geouwehoer, of laat ik er nog een woord aan toevoegen stemmingmakerij.

hirihiri123
5 maart 2007, 13:18
Nou, kheb et op www.marokko.nl gezet..................banana banana , trekt best wat "bezoekers "................nlvlag nlvlag

von slarotimov
5 maart 2007, 13:40
Je kan er zelfs niet op de server is te druk

hirihiri123
5 maart 2007, 15:14
Ik kan er zelf nauwelijks op.............................., gewoon doorgaan net zo lang, dat je er op bent..........maar daar op www.marokko.nl zijn vreemde snuiters als moderators aangesteld, tja misschien wel met een dubbel paspoortbanana banana banana

En als je commentaar geeft, is het soms zomaar weg, als "beledigend ", nog 1 keer en dan een ban , ( heb er inmiddels al twee keer een IP ban gekregen )......of een of andere smoes.Wat de moderators NIET aanstaat, wordt er afgeflikkerd...................

Ik plaats er zelf best wel wat, maar wordt niet altijd "gewaardeerd "...............maar het is voor mij dan ook ff stangen, ff krabben aan de korst , noemen ze het ook wel......................lol lol lol lol lol

GW=OK
5 maart 2007, 23:32
ff een httpfucker op marokko.nl zetten kun je ook lachen lol lol

heb al vele bans gehad, maar kom dr gewoon weer erop ff een nieuwe proxy zoeken en huppa nlvlag