PDA

Vollständige Version anzeigen : Fitness in je blootje is bevrijding

admin
5 maart 2007, 21:12
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00106/naakt_fitness_1_106578b.jpg

HETEREN - De lendendoek is gevallen. Na 2700 jaar heeft het christelijke Heteren, nota bene op de dag des Heren, een wereldprimeur die de traditie van de Griekse Olympische Spelen nieuw leven inblaast. Net als in 720 voor Christus betreden tien gespierde adonissen poedelnaakt de arena: een gelikt fitnesscentrum op een verlaten industrieterrein in Flipjes Betuwe.

Een veertigtal liefhebbers, onder wie het vrouwelijk deel, heeft het op het laatste moment vanwege de massale mediabelangstelling laten afweten. Vijftig journalisten uit Europa en de VS storten zich op het bloot.

Sportwethouder Frits Witjes is ‘gepast trots’ dat zijn dorp ‘uit de kleren gaat voor de gezonde en broodnodige beweging’. Zijn Heteren bestormd door de wereldpers die niets, maar dan ook niets wil missen van de ‘blootshow’ achter de dijken. ,,Ik ben zelf van sport en of dat zonder kleren gaat, is een vrije keuze. Het gebeurt binnen en netjes. Er zijn geen kinderen bij en er wordt geen aanstoot gegeven.’’

,,Het moet niet veel gekker worden in jullie land,’’ zegt een Amerikaanse journalist. ,,Vrije handel in drugs, xtc-feestjes, euthanasie, de Wallen en nu gaan jullie ook nog uit de kleren om naakt te fitnessen!’’

Eigenaar Patrick de Man straalt. Zoveel mondiale aandacht voor een ideetje dat ergens in een achterkamertje werd geboren. ,,Vanaf volgende week zonder camera’s, dan zullen we weten of het een succes wordt.’’

Ook papa De Man is vereerd. ,,Toen ik ooit mijn garagebedrijf opende, kwam er welgeteld één fotograaf van een lokaal krantje.’’’

Intussen werken de gespierde mannen, veelal goed geconserveerde homo’s, zich voor het oog van camera’s in het zweet. Handdoekje op het zadel van de fiets, spuitbusje met cleaner om het zwartleder te reinigen. Bungel-de-bungel. ,,Dit is een bevrijding,’’ zegt Henk (48) zeulend aan zijn stuur. ,,Ik wil nooit meer anders.’’

Zie ook:
Naakte mannen op de trimfiets (http://www.ad.nl/binnenland/article1144857.ece)

mozabel
5 maart 2007, 21:49
Ik beken in deze, dat ik de waarde en normen van weleer nog steeds hoog heb staan, andere noemen het valse schaamte, maar ik gun ze het plezier. Als ze andere maar niet mee lastig vallen. Hoewel, er is een fundamentalistische groep die ze er waarschijnlijk een groot genoegen mee kunnen doen.

admin
22 december 2007, 13:31
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/images/raar.naaktfitness.jpg

Naaktfitness grootste zakenblunder NL

De Heterense sportschool die dit jaar een tijd lang fitness voor nudisten aanbood, staat als enige Nederlandse onderneming genoteerd in de top-101 van 'domste zakelijke beslissingen' van het Amerikaanse zakenblad Fortune. De sportschool scoorde wereldwijd de veertiende plek.

De actie veroorzaakte veel ophef, maar de vreugde was van korte duur. Een andere ondernemer nam de zaak over en vond naaktfitness niet in zijn bedrijfsplan passen. De grootste wereldwijde zakenblunder van 2007 was volgens het blad het giftige speelgoed van Mattel

von slarotimov
22 december 2007, 13:41
Tis mij te koud ,als ik maar niet hoef, ik heb dan nog wel een lichaam als een jonge god, maar toch..

admin
22 december 2007, 17:20
:D :D :D :D

...............

hirihiri123
23 december 2007, 09:23
Ach, moet toch kunnen, in Apeldoorn fietsten ooit mensen in hun naki........................

Misschien iets voor onze Duhbyl ?? Die is immers toch zo met zijn lichaam bezig..................hahaha hahaha hahaha