PDA

Vollständige Version anzeigen : Karacaer noemt Wilders "hybride fascist"

Johnnie
18 maart 2008, 11:30
http://www.hetvrijevolk.com/files/diversen/geert_wilders.jpg

Redactie 17 maart 2008

Een HVV-lezer en Wildersfan stuurde een foto van Geert toe aan enkele politici. Hij ontving een reactie van PvdA'er (en Grijze Wolf) Ali Karacaer.

From: Ali Riza Karacaer <milazir@yahoo.com>
Date: 16 mrt. 2008 22:15
Subject: Re: Mijn beste vriend

Beste Max,

Ik zou graag willen weten waarom zo'n hybride fascist als Wilders je beste vriend is, in welke opzichten en waarom je zijn foto rondstuurt. Tot ziens!

Groeten

Ali Karacaer, lid van het Stadsregiobestuur voor Pvda in Amsterdam

--------------------------------------------------------------------------------
Het is een partij van intellectuelen, die PvdA.

Voor de eenvoudige HVV-lezer en voor de fans van Geert Wilders (laagopgeleide, boze blanke mannen die zich achtergesteld voelen, volgens de gevestigde media): een hybride fascist is een fascist die uit heterogene elementen bestaat.

Zou Karacaer bedoelen dat Wilders niet 'raszuiver' is, of dat hij fascisme en een andere ideologie in zich verenigt? Indien het laatste het geval is, welke ideologie zou Wilders dan met het fascisme combineren?

Uit Van Dale:

hybridisch
hy·bri·disch
/hibridis/
bijv. naamw.
eerste editie 1864

1 · uit heterogene elementen bestaand
synoniem: hybride
de muilezel is een hybridisch schepsel, want hij is een kruising van een hengst en een ezelin
1 · een hybridisch woord
dat samengesteld is uit woorden van verschillende talen, als: baddokter, luchtballon, galavoorstelling enz.

Googelen op "hybride fascist" leverde niks op, maar "hybrid fascist" wel.

Meer informatie over - al dan niet hybride - fascisten is te vinden in Liberal Fascism van Jonah Goldberg, waar mijn collega Duns al aandacht aan besteedde. Ik denk dat hybride vormen van fascisme onder aanhangers van links (liberals) vaker te vinden zijn dan onder aanhangers van Wilders. Collectivisme en corporatisme (dirigeren en ordenen van bedrijfsleven door de staat) zijn immers belangrijke kenmerken van fascisme.

Als - al dan niet voormalige - Grijze Wolf is Ali Riza Karacaer natuurlijk wél een autoriteit op het gebied van hybride fascisme.

--------------------------------------------------------------------------------

Beste redactie,

U weet toch dat zowel Rita als Geert Indo zijn.

Hybride = van tweeerlij ras.

Moslim Ali heeft heeft per definitie diepe verachting voor het Mongloide en Negroide ras.

Kijk hoe in Dafoer negroide moslims worden afgeslacht door de Arabische ruiters "het uitverkoren volk zie soera 3 vers 33" en hoe Mongloide personeel in Arabie wordt behandeld.

Groet

een oplettende lezer

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=5666

Barst,Rita Verdonk ook al een fan van de Tielman Brothers:D