PDA

Vollständige Version anzeigen : Gezegend Paasfeest!

Gielah
23 maart 2008, 09:12
Voor alle deelnemers aan dit forum: ik wens u allen fijne en gezegende Paasdagen!

Toen ik deze morgen opstond en de radio aanzette, hoorde ik eerst de heer Hajo Meyer van Een Ander Joods Geluid bezwerend betogen dat wij, de medestanders van Geert Wilders, op het punt staan de hier wonende moslims naar concentratiekampen te gaan sturen en vervolgens suggereerde ene André Manuel ( en dat allemaal bij de eens christelijke IKON..) dat het wel een goed idee zou zijn als Geert Wilders ( die volgens hem beter beschermd is dan indertijd Jezus Christus) op 1 mei a.s. dood zou zijn en in een mausoleum zou liggen.

Wat een leugens..
Wat een haat...
Wat een wereld.

'Hoe moet dat toch allemaal gaan aflopen met Geert?', zei ik een beetje angstig tegen mijn echtgenoot.

Maar even later klonk over de radio ( uiteraard niet bij de IKON, maar op radio 5, dat nog niet geheel en al van God los is):
"Jezus komt in heerlijkheid,
Zijn shalom wordt wéreldwijd!
Alle dingen maakt Hij nieuw:
Hij is de Heer van ons leven!"
Dat, boven al het zwarte, dreigende en soms hopeloos-lijkende uit ook nog deze boodschap even hoorbaar was ( waarvan ik met al mijn vezels geloof dat die waar is),
drukte even het verraad van de PKN en de Raad van Kerken en de Wereldraad van Kerken en al die zich als christenen voordoende politici naar de achtergrond.

Uiteindelijk zijn het niet de verraders en de lafaards en de ontrouwen die het pleit gaan beslechten,
maar die Man Die, in opperste trouw en liefde Zijn leven offerend voor al die niet-deugers, de weg geopend heeft voor

ALLE DINGEN NIEUW!

Marcel
23 maart 2008, 10:12
Voor alle deelnemers aan dit forum: ik wens u allen fijne en gezegende Paasdagen!
Jij eveneens, Gielah! LV)

Toen ik deze morgen opstond en de radio aanzette, hoorde ik eerst de heer Hajo Meyer van Een Ander Joods Geluid bezwerend betogen dat wij, de medestanders van Geert Wilders, op het punt staan de hier wonende moslims naar concentratiekampen te gaan sturen
Die is met z'n neus in de advertentie van Harry de Winter blijven steken.

en vervolgens suggereerde ene André Manuel ( en dat allemaal bij de eens christelijke IKON..) dat het wel een goed idee zou zijn als Geert Wilders ( die volgens hem beter beschermd is dan indertijd Jezus Christus) op 1 mei a.s. dood zou zijn en in een mausoleum zou liggen.
De Paasboodschap van André Manuel. En ik toch denken dat Pasen hét Feest van de Wederopstanding is. De IKON gaat blijkbaar verder als IKOD: Interkerkelijke Omroep voor Dhimmies.

Uiteindelijk zijn het niet de verraders en de lafaards en de ontrouwen die het pleit gaan beslechten,
maar die Man Die, in opperste trouw en liefde Zijn leven offerend voor al die niet-deugers, de weg geopend heeft voor

ALLE DINGEN NIEUW!

En dat wordt gevierd met Pasen.http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/images/icons/icon14.gif

hirihiri123
23 maart 2008, 11:07
alle forummers ook van deze kant hele gezellige dagenLV) LV) LV) en niet te veel eitjes eten.......................hahaha hahaha

FvdV
23 maart 2008, 12:26

Toen ik deze morgen opstond en de radio aanzette, hoorde ik eerst de heer Hajo Meyer van Een Ander Joods Geluid bezwerend betogen dat wij, de medestanders van Geert Wilders, op het punt staan de hier wonende moslims naar concentratiekampen te gaan sturen en vervolgens suggereerde ene André Manuel ( en dat allemaal bij de eens christelijke IKON..) dat het wel een goed idee zou zijn als Geert Wilders ( die volgens hem beter beschermd is dan indertijd Jezus Christus) op 1 mei a.s. dood zou zijn en in een mausoleum zou liggen.

Dat zijn de welbekende spartelingen van een groot verliezer, de oogjes zullen gisteren wel open gegaan zijn nu de feiten gesproken hebben en Geert inmiddels een legioen achter zich heeft staan, een legioen die elke dag doorgroeit en zij nog slechts een zielig stulpje zijn met een stervende religie dat langzaam weg ebt. Zelfs diegene voor wie ze zgn. opkomen lieten verstek gaan, dat geeft te raden.
Nu hebben ze alleen hun media nog waar ze verder kunnen gaan met leugens en terreur alleen kijkt niemand er meer naar.

Om in de sfeer van Pasen te blijven: Geert heeft de gouden eieren, links de rotte!

Vrolijk Pasen allemaal namens het Forum voor de Vrijheid

ariel
23 maart 2008, 15:39
Jij ook gezegende Paasdagen Gielah.
En de niet gelovige wens ik fijne Paasdagen toe.

Gielah, ik luister niet meer naar dit soort programma’s. Ik kan het niet meer aan. Mijn bloeddruk stijgt hemelhoog .
Wat een haat, en ik wens dit soort mensen een gezegende islamitisch tijdperk toe.
Het is alleen rot dat onze kinderen hier dan ook de dupe van zijn.
Soms denk ik dat ons volk een islamitisch tijdperk verdiend.

GW=OK
23 maart 2008, 17:22
En nu een gewone niet met religie gerelateerde wens aan iedereen: Vrolijke Paasdagen! Lekker veel eten en niet teveel zuipen proost En bedankt voor uw inkopen in de supermarkten 't geld stroomde met bakken naar binnen banana LV) :D

Johnnie
23 maart 2008, 21:09
Ieders nog hele leuke en gezellige feestdagen.at your service