PDA

Vollständige Version anzeigen : verbieden dat boek

anti-wilder
25 maart 2008, 23:07
Meneer wilders afschaffen dat boek.

Hier wat voorbeelden:

"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b

"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30

"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405

"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b

"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b

"Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b

"Als een Jood een niet-Joodse dienaar of dienstmeid heeft die sterft, moet men geen sympathie voor de Jood betonen.
U behoort tegen de Jood te zeggen: "God zal 'uw verlies' vervangen, net zoals een van zijn ossen of ezels zou zijn gestorven"."
Jore dea 377, 1

"Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren."
Talmud Sanhedrin 74b

Met "Ongelovigen" (Engels: 'Gentiles', Hebreeuws: 'Goyim of Goijim) wordt bedoeld: niet-Joden, met name Christtenen en Moslims.

"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen."
Sepher ikkarim III c 25

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"Een ketterse Ongelovige mag u met uw eigen handen doden. "
Talmud, Abodah Zara, 4b

"Iedere Jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-Joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God."
Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

Hoe bereidt een Jood zich voor op zijn misdaad?

Als een Jood in de verleiding komt om kwaad te doen moet hij naar een stad gaan waar men hem niet kent en daar het kwaad doen.
Moed Kattan 17a .

Een Jood slaan is hetzelfde als God slaan

Als een heiden (Ongelovige) een Jood slaat, moet de Ongelovige worden gedood.
Sanhedrin 58b.

Het is in orde. als men niet-Joden bedriegt

Een Jood hoeft geen Ongelovige te betalen voor het loon dat hij hem voor werk schuldig is.
Sanhedrin 57a .

Joden hebben superieure wettelijke status

"Als een os van een Israëliet een os van een Kanaäniet verwondt is er geen aansprakelijkheid; maar als een os van een Kanaäniet een os van een Israëliet verwondt... de betaling moet geheel voldaan worden. "
Baba Kamma 37b.

Joden mogen stelen van niet-Joden

Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).
Baba Mezia 24a .

God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."
Sanhedrin 76a.

Joden mogen niet-Joden beroven en doden

Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn.
Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.
Sanhedrin 57a .

De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Baba Kamma 37b.

Joden mogen liegen tegen niet-Joden

Joden mogen gebruik maken van leugens ("uitvluchten") om een Ongelovige te misleiden.
Baba Kamma 113a.

Niet-Joodse kinderen zijn sub-menselijk

Alle kinderen van Ongelovigen zijn dieren.
Yebamoth 98a.

Ongelovigen-meisjes zijn in een staat van niddah (vuil, smerigheid) vanaf de geboorte.
Abodah Zarah 36b.

Ongelovigen verkiezen seks met koeien.
Abodah Zarah 22a-22b .

Beledigingen tegen de Heilige Maria

Zegt dat Maria een **** was: "Zij, die de afstammelinge was van vorsten en regeerders, deelde het bed met timmerlieden." Ook in voetnoot no. 2 bij Shabbath 104b van de Soncino-uitgave, wordt gesteld dat in de "ongecensureerde" tekst van de Talmoed geschreven staat dat de moeder van Jezus, "Miriam de kapster," seks bedreef met vele mannen.
Sanhedrin 106a .

ariel
26 maart 2008, 00:50
Nou kijk eens aan anti Wilders. Geweldig.
Je hebt je huiswerk gemaakt. Mijn complimenten.
Het blijkt dat Mohammed alle slechte dingen uit de Thora geplukt heeft en gebruikt heeft in zijn koran.
Al deze dingen staan namelijk ook in de koran..

Wat denk je? Is de Thora net zo’n slecht boek als de Koran?
En denk jij ook niet dat als je deze zaken verwerpt, jij ook de koran behoort te verwerpen?

Vriendelijke groet.

admin
26 maart 2008, 01:19
Daar valt niks meer aan toe te voegen. :D

Gielah
26 maart 2008, 08:20
@ Anti-Wilders: Nu... èn?
Dit staat helemaal niet in de Torah!Dit staat in boeken, die rabbijnen over de eeuwen heen geschreven hebben óver de Torah en mensen hebben nu eenmaal meningen.... soms hele ongezellige meningen.

U klinkt niet alsof u zelf een Jood of een christen bent, maar als u dat wás,
dan zoudt u weten dat er rondom de Torah theologische boeken zijn geschreven onder ( o.a. ) de verzamelnaam Talmoed - moeilijker zal ik het u even niet maken.
Rondom de Bijbel zijn ( hier in Nederland alleen al) duizenden boeken met meningen en gedachtengangen over God en de Bijbel geschreven.
In de protestantse kerken kent men bijvoorbeeld de Nederlandse Geloofsbelijdenis, de Heidelbergse Catechismus en de Dordtse leerregels.
Wat daarin staat is hoogstens een weerslag van wat mensen in de Bijbel menen te mogen lezen ( of wat ze daarin graag willen lezen...).
Sommige van die meningen komen in de gehele Bijbel niet voor.

Wat hier u nu ingezonden hebt, is van deze categorie.

Komt u nu niet met: "Niet zeuren over de koran, want in de Torah staan déze rare dingen".
Ze stáán dus niet in de Torah, zoals u hier getuigt ( hopenlijk voor u alleen maar uit onkunde en niet uit vijandigheid in de richting van Israël en zijn G.od).
Punt.

De volgende tekst staat overigens wél in de Torah:

' Een betrouwbaar getuige is een redder van levens,
maar wie leugens blaast, is één en al bedrog." Spreuken 15:25

anti-wilder
26 maart 2008, 19:39
gaaaaaaaaaaaap

vrijenblij
26 maart 2008, 21:17
gaaaaaaaaaaaap

altijd wel geinig als ze geen tegenwoord meer kunnen vinden(maar ja het woordenschat is al zo laag..misschien toch maar een proberen de kleuterschool diploma opnieuw te halen) dat ze dan zo reageren Kneusje

jpmante
26 maart 2008, 21:24
altijd wel geinig als ze geen tegenwoord meer kunnen vinden(maar ja het woordenschat is al zo laag..misschien toch maar een proberen de kleuterschool diploma opnieuw te halen) dat ze dan zo reageren Kneusje

Ja typisch sekte volgelingen gedrag op het moment dat zij weer eens op onjuistheden, flagrante leugens en stupiditeit betrapt worden schakelen ze over in slaapmode. Oren en ogen dicht want ze mogen het niet vernemen. Mega-Kneusjeen zijn het

anti-wilder
26 maart 2008, 22:09

ik ken er nog zo 1 z'n foto staat links bovenaan op de site :)

ik heb echt met em te doen.

http://www.nu.nl/news/1497999/11/Te_weinig_geld_voor_vertoning_Wildersfilm.html

whaha lol.

Mahalingam
26 maart 2008, 22:43
gaaaaaaaaaaaap
Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscious stupidity.

Martin Luther King

vrijenblij
26 maart 2008, 23:01

whaha lol.

tja hij is nou eenmaal niet zoals bepaalde mensen van een bepaalde groep die gemeenschaps geld jatten om hun dingetjes betaald te krijgen....dat moraal heeft wilders nog wel

Thuiszorgbestuurders vast voor miljoenenoplichting

BinnenlandsVier bestuurders van een thuiszorginstelling zijn dinsdag aangehouden op verdenking van verduistering, witwassen en deelname aan een criminele organisatie. Naast de aanhoudingen zijn ook vier kantoren en vijf woonhuizen doorzocht, laat het Openbaar Ministerie weten. Thuiszorginstelling Uenzo richt zich vooral tot mensen die de Nederlandse taal niet machtig zijn.

De aangehouden mannen van 31, 33, 34 en 50 jaar bestuurden aan Uenzo verbonden bv's. De verdachten, woonachtig in Schiedam en Rotterdam, fraudeerden met het persoonsgebonden budget en de zogeheten zorg-in-natura-regeling, stelt het OM. Uitkering voor deze regelingen vindt plaats vanuit AWBZ-gelden. Omdat patiënten geen idee hadden over het verschil tussen hun aanvraag en de uitkering hebben de heren volgens het OM 'afgeroomd'. De verdachten hebben mogelijk voor miljoenen euro's opgelicht.

Uenzo is een thuiszorginstelling met een islamitische grondslag die zich in het bijzonder richt op hulpbehoevenden met een islamitische achtergrond.

(meer info hier http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=7611 )

Ignorance is bliss

zo ff wat geld storten nlvlag

vrijenblij
26 maart 2008, 23:07
Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscious stupidity.

Martin Luther King

Albert Einstein:

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

proost

FvdV
27 maart 2008, 01:03

whaha lol.

Bedankt deze foto had ik nog niet! LV)

maxwell
1 april 2008, 01:40
Nou kijk eens aan anti Wilders. Geweldig.
Je hebt je huiswerk gemaakt. Mijn complimenten.
Het blijkt dat Mohammed alle slechte dingen uit de Thora geplukt heeft en gebruikt heeft in zijn koran.
Al deze dingen staan namelijk ook in de koran..

Wat denk je? Is de Thora net zo’n slecht boek als de Koran?
En denk jij ook niet dat als je deze zaken verwerpt, jij ook de koran behoort te verwerpen?

Vriendelijke groet.

Echt waar! Heb jij de Koran gelezen ofzo? Zoja tot hoever?

ariel
2 april 2008, 01:47
Ik heb de koran wel zeker 6 keer in het Nederlands gelezen vriend, en ook nog de nodige keren in het Engels, YUSUFALI, PICKTHAL, SHAKIR.. noem maar op,

Verder heb ik me verdiept in the hadith van Sahih Bukhari, Abu-Dawud, en Sahih Muslim en verder lees ik me dwaas over alles wat met Islam te maken heeft.
Het spijt me dat ik op dit moment weinig tijd heb om op dit forum te schrijven, maar ik moet namelijk mijn eigen forum ook draaiend houden.
maar als je vragen hebt, dan hoor ik het wel.

En jij vriend maxwell. Heb jij de koran al gelezen?

Ik raad je de vertaling van Picthal en Yusufali aan.

vriendelijke groet.

maxwell
2 april 2008, 22:04
Ik heb wel de Koran gelezen,Maar niet helemaal ! Het is moeilijk om alles te begrijpen. Ik vond bepaalde versen sterk lijken op die van de bijbel . Voor de rest zie ik de Koran als een handleiding voor de moslims hoe ze moeten leven !

De site die ik gebruik :http://www.koranonline.nl/koran/nl/

Freedom_May
8 april 2008, 13:48
Als die Moslims en die Joden nu eens begonnen met het eten van varkensvlees. Juist aan volkeren die altijd iedere keer varkensvlees eten zie je creatiever gedrag. En dan doel ik op de Chinezen/Asians en de Ariërs. Ze zijn staatkundig beter georganiseerd en ze kunnen meer maken/scheppen.

Bijvoorbeeld alleen al het gehalte aan vitamine B is zo extreem superieur en werkt vooral gunstig voor de hersenen en de algehele groei dat je wel kun raden wie de slag om de evolutie gaan verliezen.

doktermolotov
4 mei 2008, 07:33
Ik heb wel de Koran gelezen,Maar niet helemaal ! Het is moeilijk om alles te begrijpen. Ik vond bepaalde versen sterk lijken op die van de bijbel . Voor de rest zie ik de Koran als een handleiding voor de moslims hoe ze moeten leven !

De site die ik gebruik :http://www.koranonline.nl/koran/nl/

Hier http://www.prophetofdoom.net/ een schat aan info

De Betweter
10 mei 2008, 19:00
De Thora = Het heilige boek voor de Joden, Het Oude Testament voor de Christenen en een Heilig Boek voor de Moslims.
De Bijbel = Het Nieuwe Testament ( Johannes, Paulus etc. + Brieven aan de vroege volgelingen van Jezus ) + Het Oude Testament
De Koran = Het Oude Testament/De Thora + Het Nieuwe Testament (!, dit is iets wat een heleboel mensen vergeten omdat ze elkaar overhoop willen schieten) + Mohammed's verhalen en levensbeschouwing.

Het Hindoeisme en het Boedhisme laten we even buiten beschouwing.

Dus, van wat ik uit dit topic opmaak, verbied het hele zooitje maar?