PDA

Vollständige Version anzeigen : ow vraag dit eens

martijn30
28 maart 2008, 00:35
zoals ik al in een eerder forum gezegt heb pls niet zeuren over mijn punten en komma s mijn keyboard is niet 100%

maare he vraag dit eens waarom als de olie prijzen stijgen stijgt de benzine prijs ook

bedoel de dollar wordt minder waard
bv shell heeft plenty in voorraad voor de oude prijs dus das lekker binnenkomen

waarom krijgt een crimineel wel een operatie en andere moeten op de wachtlijst

waarom zijn wij zo extreem met aanpassen aan andere maare andere niet aan ons bedoel ze wonen in nederland dus nja u get the point

waarom moeten wij de joint strike fighter die veeeeeeeeeeeeeeel meer kost en de rest the euro fighter

waarom steunen we nu in irak tewijl the usa toen gezegt heeft eu lak aan de wereld wij gaan
dus wij mogen puinruimen

waarom bouwen wij moskees bedoel als ik naar eu laat eens zeggen iran ga en zeg he bouw voor mij een kerk nja laten we zeggen das een probleem

ow my persenal favorit de boerkini lol we gaat toch niet echt menen dat dit doorgaat bedoel hallo nederland wordt wakker ga met je vrouw naakt op een strand van hun liggen en zegt eu thats me

admin
28 maart 2008, 01:02
Omdat 90% van de TK hersendood is.

Nederland is het afvoerputje van van de wereld daarom trekt het ook zoveel achterlijkheid uit de rest van de wereld aan.

martijn30
28 maart 2008, 01:09
mja ja das waar maar hoelang moeten wat dat putje van je (hehe btw leuke opmerking heh ) nog doortrekken voor we nou eens de ballen hebben en opstaan tot hier en niet verder

Hans61
28 maart 2008, 01:44
mja ja das waar maar hoelang moeten wat dat putje van je (hehe btw leuke opmerking heh ) nog doortrekken voor we nou eens de ballen hebben en opstaan tot hier en niet verder

Wat mij betreft niet lang meer,ik ben het wachtten al meer dan zat!nlvlag

martijn30
28 maart 2008, 17:49
ik ook hans nlvlag nlvlag nlvlag nlvlag

Hans61
28 maart 2008, 18:40
ik ook hans nlvlag nlvlag nlvlag nlvlag

Ik loop nu al een paar jaar rond met het gevoel,en nu is het genoeg,
en nu is het afgelopen...........

heel vaak stel ik me de vraag,
welke weg moet ik(we)bewandelen om tot die daadwerkelijke
verandering te komen.............

Via een electorale weg.....
Via geweld, en kan geweld een katalyserende werking hebben,
en kom je dan tot het beoogde doel?

De 1e weg duurt misschien te lang
de 2e weg zorgt er vermoedelijk voor dat het doel op de langere termijn
niet bereikt wordt.

Maar wat is het moeilijk geduldig te blijven!
Tot het moment daar is...........

GW=OK
28 maart 2008, 19:06
Nou laat die oorlog maar beginnen dan d+ nlvlag Ik kan niet w8en de achtelijkheid het land uit te trappen nlvlag

martijn30
28 maart 2008, 19:07
das helemaal waar heb het zelfde gevoel

maar het doet rookpluimen uit mijn hersenpan opstijgen dat de regering volhoud er is niks aan de hand alles is prima zo of kruipen in het stof van ow ow als we maar niet zeggen dat iets niet mag in nederland

ben het zoo beu geld wordt weggegooit in ons land voor veel onzin dingen

maar ergste vind ik vaak nog moslim school, moslim ziekenhuis,moskee, uitkering voor kids die niet bestaan , zielig doen inplaats van gewoon bv eerst eens de taal teleren

ik kom voor mijn werk eigenlijk wel door heel nederland en zeg niet weekelijks maar zeker een paar x permaand moet ik een zoon of dochter bellen omdat pa of ma geen nederlands kan

en dan wordt ik gebeld door mijn baas met een klacht dat ik niet een een folder bij me had met hun taal o0 die uitlegt waarom ik de de lift eruit gooi voor de dag o0