Vollständige Version anzeigen : Aboutaleb haalt uit naar Wilders
admin
7 maart 2007, 23:11
AMSTERDAM - Staatssecretaris van Sociale Zaken Ahmed Aboutaleb ziet zichzelf als 'frontsoldaat' op de weg naar integratie. Dit maakt de PvdA-bewindsman automatisch tot een doel van aanvallen, zei hij woensdag, refererend aan de poging van de Partij voor de Vrijheid (PVV) om hem buiten het kabinet te houden vanwege zijn dubbele paspoort.
"Zelfs al verscheurde ik voor de camera mijn paspoort, het zal toch niet genoeg zijn", sprak Aboutaleb tegenover vertegenwoordigers van de buitenlandse pers. "De volgende stap die van Aboutaleb verwacht zal worden is dat hij de koran publiekelijk verbrandt."
Aboutaleb heeft behalve een Nederlands paspoort een paspoort van zijn vaderland Marokko. De Marokkaanse wet verbiedt onderdanen hun paspoort op te geven, maar volgens PVV-fractieleider Geert Wilders moet Aboutaleb dat probleem dan maar in Marokko oplossen.
Loyaliteit
Aboutaleb bestrijdt dat een dubbel paspoort ook een dubbele loyaliteit met zich meebrengt, zoals Wilders stelt. Nederlanders die in de Tweede Wereldoorlog collaboreerden met de nazi's hadden ook maar één paspoort, zei de staatssecretaris.
Volgens Aboutaleb ziet Wilders moslims per definitie als 'onbetrouwbare mensen die je niet in Nederland moet willen'. Wilders gaf eerder aan dat het hem niet om de persoon Aboutaleb te doen is. Als Aboutaleb een Zweed met blond haar was, zou hij hetzelfde hebben gedaan, verzekerde Wilders.
Symbool
Aboutaleb zei voorts dat hij in de laatste tien jaar ongevraagd is uitgegroeid tot symbool van 'nieuwe Nederlanders'. Ook staatssecretaris van Justitie Nebahat Albayrak, over wier dubbele paspoort Wilders zich ook boos maakt, is volgens Aboutaleb zo'n symbool.
"Daarom zijn we een soort frontsoldaten. Ik benadruk deze term omdat zij het meeste risico lopen te worden aangevallen. Je hebt niet altijd iemand die je in de rug dekt. Het debat over dubbele paspoorten is bedoeld om mij te beschadigen. Het is een persoonlijke aanval."
admin
7 maart 2007, 23:12
Aboe en zijn krokodillentranen blah
Johnnie
8 maart 2007, 08:15
Kijk eens aan ,de frontsoldaat van allah heeft ook wat te melden.Dat Wilders sinds 2004, 24 uur per dag bewaakt moet worden dankzij de religie der vrede heeft de frontsoldaat van allah het maar niet over.Maar al met al kan je het de frontsoldaat van allah niet kwalijk nemen dat hij in het kabinet zit.Dat is tenslotte allemaal mogelijk gemaakt door de dhimmiementaliteit van de andere partijen(op de PVV en vvd na)en das nog veel erger.piM
admin
8 maart 2007, 12:49
LELYSTAD - Ahmed Aboutaleb (PvdA) heeft de verkiezingsavond woensdag aangegrepen om uit te halen naar Geert Wilders. In een bewogen toespraak zei de nieuwe staatssecretaris van Sociale Zaken dat de motie van wantrouwen die door Wilders werd ingediend tegen hem en partijgenote Nebahat Albarayk ‘een teken is dat je mensen niet wil vertrouwen’.
De Partij voor de Vrijheid (PVV) van Wilders diende de motie van wantrouwen vorige week in uit protest tegen de dubbele nationaliteit van beide bewindslieden in het nieuwe kabinet. Aboutaleb heeft naast de Nederlandse nationaliteit een Marokkaans paspoort. Staatssecretaris van Justitie Albayrak heeft ook de Turkse nationaliteit.
‘Als ik dat Marokkaanse paspoort weggooi, ben ik dan loyaler aan Nederland; is dat goed genoeg’, vroeg de PvdA'er zich hardop af. ‘Of moet ik daarna ook de koran verbranden?’
Aboutaleb zei zich nog nooit zo onveilig te hebben gevoeld in Nederland als de afgelopen dagen. Hij doelde daarmee niet op het risico van een aanslag op zijn persoon, maar op de ‘onderstroom in de Nederlandse samenleving die me hier niet wil hebben’.
De uitval van Aboutaleb is opmerkelijk. De afgelopen weken reageerde hij koel, en soms zelfs laconiek, op de discussie die Wilders heeft aangewakkerd. ‘Maar ik heb er de afgelopen dagen nog eens over nagedacht en werd steeds bozer.’
admin
8 maart 2007, 12:57
Hij doelde daarmee niet op het risico van een aanslag op zijn persoon, maar op de ‘onderstroom in de Nederlandse samenleving die me hier niet wil hebben’.
Als Aboe denkt dat veel Nederlanders zitten te wachten op een Marokkaan die alleen zijn Marokkaanse broeders vertegenwoordigd dan wordt het tijd voor het aanvragen van een hersenscan.
Resident
8 maart 2007, 13:25
Het is wat mij betreft ruimschoots tijd om die hersenscan aan te vragen. Hoewel, ik betwijfel of hij net zo veel hersens heeft als een croquette.
Deze mohammedaanse demagoog suggereert zeer openlijk dat zijn leven in gevaar is gebracht door Wilders of de PVV. Alleen de scherpe lezertjes onder ons zien de kleine lettertjes waarin hij zich van LASTER bevrijdt. Nee, het is niet Wilders zelf, of zelfs de PVV. Maar de 'onderstroom'. Welke onderstroom? Die van zijn geloofsgenootjes? Zijn eigen neef wil hem maar wat graag onthalzen. 'Omdat hij niet rechtlijnig genoeg is in den leer'. (Lijkt wel wat op Rouvoet.)
Als Wilders EXACT hetzelfde zou zeggen in het openbaar krijgt hij minstens een proces aan zijn broek wegens laster of opruiing. Deze querulant echter krijgt een aai van Boslim achter z'n gladde oren.
hirihiri123
8 maart 2007, 13:35
"Ik meen, dat Arib al heeft laten weten in geval van dwang het Nederlandse af te staan en terug te keren naar Marokko." banana banana
Bovenstaande is te lezen op www.polinco.net
Wie weet waar dat vandaan komt ???
hirihiri123
8 maart 2007, 18:28
Vraag aan moslims wat het hoogste gezag is; de Nederlandse wet of het gezag van allah dan kiezen ze bijna zonder uitzondering voor allah.
En geef toe; moslims en bestuur zijn vaak geen ideale combinatie......................
Of ze nu Arib, Aboutaleb of Neyarak heten...................nope nope nope
von slarotimov
9 maart 2007, 10:09
Hij is bang voor zijn baantje, breng toch lekker op, staatssecretaris?
hirihiri123
10 maart 2007, 12:03
Even snel via google gezocht en ik vond dit op www.amazigh.nl (Aboutaleb de klokkeluider). Maar ja of je dit nou echt een geloofwaardige bron is?
Antwoord #9 Gepost op: 20/06/2005 om 18:43:55
Aboutaleb luidt de klokken omdat steeds meer marokkanen neparbeidscontracten overleggen.De reden is dat men nu 1400 euro netto moet verdienen om te kunnen trouwen met iemand uit marokko.
Het gaat ongeveer zo,een illegaal gaat werken voor 800 of 900 euro en de rest moet door de huwelijkskandidaat aan de werkgever worden betaald.
Het is fout,ik weet het!Maar toch,waarom moet aboutaleb zich daarmee bemoeien?Hij kan toch ook de noodklok luiden over de massale toevloed van ex-prostituees uit thailand die met een rashollander zijn getrouwd.
Wat denken jullie?
Nou laten we ook met modder gooien...heeft ie toevalig misschien ook huizen in marokko? en ik neem aan dat hij vast wel ergens een spaarrekening heeft op een van die marokkaanse banken...misschien krijven we een korting van de fiscush
Man,aboutaleb is brandschoon!Hij is zo slick als 5w-40 motorolie.Om abje te betrappen met iets illegaals moet je van goede huize komen.
zo schoon is ie niet, hij heeft in de jaren 80 samen met zijn broer een huurmoordenaar ingehuurd om iemand om te leggen, degene (ken z'n neven persoonlijk) is wel geraakt maar niet overleden, het slachtoffer ging met aboutalib z'n zus, deze zus kreeg van zijn familie vervolgens een enkeltje rif en heeft daar zelfmoord gepleegd.
Zo dat weten wij dan ook weer, zo'n fraaie kerel is het niet
PS.Staat ook elders op dit forum!!!!!!!!!!banana banana
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.