PDA

Vollständige Version anzeigen : Wilders is een beroepspoliticus

maxwell
3 april 2008, 11:44
Meneer Wilders is een beroepspoliticus, die graag een zo stabiel mogelijke positie in het parlement wil - tenslotte wil een politicus ook een loopbaan met een beetje zekerheid, en een mooi pensioen daarna. Het opbouwen van zo’n pensioen kost veertig jaar, zo lang moet Wilders in parlement proberen te blijven. Dat is een hele opgave, als de overige partijen je terecht niet blieven.
Om zijn stoel veilig te stellen heeft hij “sterke” argumenten nodig, die hij denkt te vinden in zijn vermeende islamisering van Nederland. Om zijn redenering in stand te houden is ongetwijfeld elke argumentering, waar of niet waar, goed genoeg. Dat ministers ook de neiging hebben de waarheid een beetje naar hun hand te zetten, is een niet helemaal onbekend fenomeen. Maar in dit geval lijkt me toch dat Wilders degene is die de feiten overenthousiast in zijn richting verdraait - hij kan niet anders, om niet het gevaar te lopen als softie betiteld te worden.
Maar misschien is het probleem Wilders voor de politiek simpel op te lossen: maak hem burgemeester van de Antillen. Geen moslim te bekennen!
Nog één opmerking: Wilders voert zijn “strijd” naar eigen zeggen uit naam van de gewone, fatsoenlijke en nette Nederlander. Als ik het met zijn kruistocht absoluut niet eens been, bestempel ik mezelf daarmee dan als abnormale, onfatsoenlijke en vuile Nederlander? Of heeft Wilders voor die categorie nog niet de juiste scheldwoorden gevonden?
En tot slot een conclusie: wat Wilders doet heeft naar mijn gevoel niets met politiek te maken, hij probeert door een gewiekste marketing het product Wilders aan de man en vrouw te brengen, en op die manier zijn eigen materiële welzijn veilig te stellen. Hij weet dat er markt voor is, daarom gaat hij stug op de ingeslagen weg door, alleen af en toe gehinderd door mevrouw Verdonk, die op dezelfde doelgroep aast.

duhbyl
3 april 2008, 14:24
ik hoop dat Geert slaagt in zijn poging Nederland te de-islamiseren.
Mocht dit binnen veetig jaar lukken, dan verdient hij zeker zijn pensioen en zou hij naar mijn bescheiden mening zeker minister van staat worden voor bewezen diensten.
Aan de islamisering van Nederland is trouwens op dit moment niks vermeend, tenzij je niet wil zien dat de moskeen(kazernes volgens Erdogan) als paddestoelen uit de grond schieten(de wel bekende heksenkring, maar dan erger en hardnekkiger).
De feiten hoeft Geert niet te verdraaien, hij dient ze alleen voor het voetlicht te brengen, waar de andere politieke partijen deze juist in de schaduw wensen te plaatsen, een sootemet het verdonkermanen van de feiten, is in deze waarschijnlijk meer op zijn plaats.
Het niet willen onderkennen van de feiten is onfatsoenlijk, vuil en abnormaal.
Mocht Wilders zijn materiele en persoonlijke welzijn veiligstellen, door de islam de deur uit te werken, dan heeft hij dat ten zeerste verdiend en heb ik daar geen problemen mee.
Gehinderd door Verdonk wordt hij alleen in die zin, dat zij hem voor de voeten loopt, door in de zelfde vijver te vissen, terwijl zij de werkelijke hengel niet weet te hanteren, maar door steeds opnieuw in te werpen, de vangst belemmerd, vandaar dat zij ruim baan krijgt van de huidige (s)linkse media.
Zij gaat daar gretig op in, vergetend dat het zelfde orgaan enkele jaren geleden altijd vooraan stond om haar af te branden.Had haar beleid werkelijk zijn vruchten afgeworpen,dan was er misschien wel helemaal geen voedingsbodem voor Geert ze beleid.
Ze heeft echter niet voet bij stuk gehouden, niemand uit gezet, waardoor wij nu met zo`n 30.000 ruifrovers zitten, waarvan de achterban staat te trappelen, om van uit dar islam hier naar toe af te reizen om ook hier dar islam te stichten, een sootemet heeft zij dar el harb een stukje dichterbij gebracht.
Maxwel,ben jij niet Maxonwel?.

Gielah
3 april 2008, 14:39
De 'vermeende islamisering' van Nederland?
Beste man, doe eens een krant open.
Elke pagina gaat over de islam!
Loop eens de straat op in een grote of middelgrote stad.
U breekt uw nek over de hoofddoeken en/of witte gehaakte hadj-petjes op de hoofden van de oudere heren.
Kijk eens wat er gebeurt met de kerkgebouwen in wijken, waar het aantal belijdende christenen té zeer geslonken is om het gebouw nog te kunnen betalen: er komt een moskee in.
Toen ik een jaar of twintig was had ik zelfs nog nooit van het verschijnsel 'moskee' gehoord - nu staan er hier kennelijk al 550.
Zet eens een radio of tv aan.
Waar gaat het de godganse dag over?
Juist: over de islam en alles eromheen.
In Engeland ( niet zó ver hier vandaan) moeten nu zelfs ook al de christenen met hun hoofden in de richting van Mekka begraven worden.
Geschiedenislessen over de Tweede Wereldoorlog zijn op de scholen, overal in Europa, tricky geworden, omdat het spul uit verre oorden zich daaraan blijkt te storen, want die willen de holocaust niet waar hebben.
Eerwraak-moorden komen nog nauwelijks in de kranten, omdat dat het misnoegen zou kunnen opwekken van de groep, uit wier midden de moordenaars zijn voortgekomen.
De M.O.'s en rechters hebben grote aarzelingen om moslims te veroordelen, want ze hebben gemerkt, dat de hel losbreekt als hun vriendjes aan het eisen en het rellen slaan, vandaar dat die tasjesrover, die zo ongelukkig door de auto van Germaine C. geplet werd, een strafblad had zo lang als het Witte Huis en toch nog bijna nooit veroordeeld was.
Ik sla waarschijnlijk nog meer dan de helft over, maar u begrijpt waar ik op doel.

De islamisering van Nederland is in elk geval allerminst 'vermeend'.

martijn30
3 april 2008, 15:05
denk dat het al telaat is FULL stop nu kan al niet meer het plant zich sneller voor dan de konijnen

islam = virus bekijk beide vormen van leven ze doen het zelfde als er geen leefruimte meer is dan gaat het naar een volgend land

als er een andere vorm is dan wordt het een gevecht en verstoten

mensen echt we zijn al telaat ik gok erop mochten we het halen voor de bom barst tot de volgende verkiezing dan krijgen we de eerste islam partij

en mag je goken wat die gaat doen in de peiling

alle deuren gaan open en dag met je handje

nederland zoals we het kennen is over

duhbyl
3 april 2008, 15:49
Apocalyptische voorspelling werkt een beetje demotiverend.
Ik ga niet meteen op me rug liggen, hoor.
Het is wel goed om mensen te vertellen hoe de zaken er voor staan.
Electoraal, zijn 1 miljoen geallahtrineerden wel een gevaarlijke groep.
We moeten inderdaad snel zijn.
Hopelijk wordt iedereen wakker.
Eigenlijk zou er meer informatie moeten komen, het probleem is eigenlijk; dat de tv is gekaapt door de politiek-correcte handlangers van de islamisering.

admin
3 april 2008, 16:18
Alsof Geert het voor electoraal gewin zou doen, leuk bedacht max maar je gelooft dit toch zeker zelf niet he? :D

maxwell
3 april 2008, 22:00
De 'vermeende islamisering' van Nederland?
Beste man, doe eens een krant open.
Elke pagina gaat over de islam!
Loop eens de straat op in een grote of middelgrote stad.
U breekt uw nek over de hoofddoeken en/of witte gehaakte hadj-petjes op de hoofden van de oudere heren.
Kijk eens wat er gebeurt met de kerkgebouwen in wijken, waar het aantal belijdende christenen té zeer geslonken is om het gebouw nog te kunnen betalen: er komt een moskee in.
Toen ik een jaar of twintig was had ik zelfs nog nooit van het verschijnsel 'moskee' gehoord - nu staan er hier kennelijk al 550.
Zet eens een radio of tv aan.
Waar gaat het de godganse dag over?
Juist: over de islam en alles eromheen.
In Engeland ( niet zó ver hier vandaan) moeten nu zelfs ook al de christenen met hun hoofden in de richting van Mekka begraven worden.
Geschiedenislessen over de Tweede Wereldoorlog zijn op de scholen, overal in Europa, tricky geworden, omdat het spul uit verre oorden zich daaraan blijkt te storen, want die willen de holocaust niet waar hebben.
Eerwraak-moorden komen nog nauwelijks in de kranten, omdat dat het misnoegen zou kunnen opwekken van de groep, uit wier midden de moordenaars zijn voortgekomen.
De M.O.'s en rechters hebben grote aarzelingen om moslims te veroordelen, want ze hebben gemerkt, dat de hel losbreekt als hun vriendjes aan het eisen en het rellen slaan, vandaar dat die tasjesrover, die zo ongelukkig door de auto van Germaine C. geplet werd, een strafblad had zo lang als het Witte Huis en toch nog bijna nooit veroordeeld was.
Ik sla waarschijnlijk nog meer dan de helft over, maar u begrijpt waar ik op doel.

De islamisering van Nederland is in elk geval allerminst 'vermeend'.

Geen enkel voorbeeld hierboven gaat over islamisering van nederland !
Met islamisering moet het gaan over nederlanders die moslims worden of als de nederlandse overheid de sharia invoert, Dat is pas islamisering !
Ik persoonlijk erger me niet aan de manier hoe ze zich kleden, Dat is hun keus en we leven in een vrij land ! ja zoiets heet vrijheid !

Dat kerkgebouwen leegstaan is niet de schuld van de moslims! niemand is weggejaagd uit de kerk door een moslim. Het heeft te maken met welvaart,moderne leven en is bekend dat mensen dan minder gaan geloven als ze het goed hebben .Dat is al jaren zo ! de meeste nederlanders geloven niet meer in GOD vooral in grote steden.

GW=OK
3 april 2008, 23:21
Geen enkel voorbeeld hierboven gaat over islamisering van nederland !
Met islamisering moet het gaan over nederlanders die moslims worden of als de nederlandse overheid de sharia invoert, Dat is pas islamisering !

Nee islamisering is de toestroom aan moslims naar Nederland en weigeren zich aan te passen aan de westerse Nederlandse cultuur en mentaliteit.
Dat soort moet per direct het land uitgeschopt worden terug de zandbak in waar ze ongestoord in het nazilam kunnen geloven

=maxwell;27705]de meeste nederlanders geloven niet meer in GOD vooral in grote steden.

Nou op het platteland zul je bedoelen, want in de steden zitten de meeste mohammedanen en de echte Nederlanders daarbuiten.