PDA

Vollständige Version anzeigen : Beleid om iets te bereiken is fout.

Freedom_May
8 april 2008, 13:06
De Islamisering neemt al maar toe en het lijkt er niet op dat er iets verandert.
De bevolking is niet bereid te vechten, omdat de meesten de Moslims gebruiken om zich te wreken op hun eigen achterstand. Velen zijn delayed als groepering door o.a. onszelf; rechts-liberaal en rechtsconservatief en zelfs door de linkse kak, zij zien de Moslims als het ultieme middel om je eens lekker af te reageren tegen alles en iedereen. Laat de Moslims maar lekker denken ze, als ik niet beter wordt van de bazen (bedrijven/leiders/manager etc.) dan doe ik ook niets voor hun.

BOVENSTAANDE IS 110% WAAR !!! (als je er naar vraag bij het volk dan zul je hier een volmondig ja op krijgen).

De vraag is dus wie de achtergestelden zijn? Dat zijn Nederlanders én allochtonen.
Het is het gros van de linkse stemmers zeg maar. Ja hé hé logisch. Dat is de vijand. Die hebben het gedaan. Die wilden de gastarbeiders hier laten werken, terwijl die gastarbeiders zich niet aanpasten.

En eigenlijk hebben wij, U en ik, de rechts-liberalen en conservatieven, de slag verloren de afgelopen 15 a 25 jaar.
En dus willen we wraak. Als het niet goedschiks kan dan moet het maar kwaadschiks. Dat gebeurt. Daar is heel rechts Nederland van overtuigd dat dat binnen afzienbare tijd gaat gebeuren. En dus zoeken we onderling naar betrouwbare mensen die dat willen, desnoods met een groep rechtse Europeanen, maar uiteindelijk blijken het er te weinig en de samenwerking met andere landen loopt toch nooit vlot.

De kunst zit hem dus in het werven van stemmen onder links Nederland. Onder links moet PVV juist zoveel mogelijk mensen tegemoet komen. Voer daarom geen ultra-conservatief beleid, omdat alles gewroken moet worden, of omdat dat hoort, de moraal cq. ideologie is. Simpelweg omdat we dan te weinig stemmers hebben. Verder als 30% zal het wel niet worden.

Daarom handen af van de Antillianen, Polen en andere buitenlanders.
Kom zieken en ouderen ruim tegemoet.
Laat misdadigers, het drugsbeleid en drankbeleid ongemoeid.
Ga niet zeuren over dierenactivisten (alleen maar omdat dat lekker wreed is)
Zorg voor extra subsidie's en potjes nog wat voor de minder-bedeelden.
Geef extra aan ontwikkelingswerk, bouw juist iets op in bijvoorbeeld Suriname, Antillen of Zuid-Afrika. We moeten dus het beleid van de PvdA misschien zelfs SP minitieus kopieren behalve de houding jegens de Moslims.
Zet je trots of wraak gevoelens op dit gebied aan de kant, maar denk alléén na over het uiteindelijke effect, het uiteindelijke resultaat.

Ondertussen kunnen we ons als partij volledig richten tegen de Islam en de Islamisering. Moskeeen en aparte scholen weg, geen kopdoek en straatterreur. De PVV zou het beleid er juist op moeten richten om de overige allochtonen ver van de Islam te houden ipv ze in dezelfde hoek te duwen.

Dat doen ze in Amerika ook !!!

duhbyl
8 april 2008, 14:02
100% Waar, ik denk ook dat Geert zijn eigen glazen in gooit door te schreeuwen dat de Piepers en John de Mols minder belasting moeten betalen.Dat 30% ambtenaren er uit kunnen.Straatvegers blijven nodig en die mogen wel een gulden meer krijgen in mijn ogen,tenminste als ze hun best doen en niet met een bezem lopen te lantfanteren.
De gewone werkende mens, is echter wel te paaien voor het stoppen van de islamisering.
Daarbij moeten criminelen gewoon aangepakt worden.Willen mensen drugs gebruiken, moeten ze dat zelf weten, maar niet klagen over de neven effecten.
Voor de rest moeten de grenzen dicht voor een ider die geen bijdrage levert, en de ontwikkelingshulp moet gewoon op de schop, richting de 0 %..
Die veertig % die ik je gelijk vindt hebben is uiteindelijk maar 20% geworden, maar wel een belangrijke 20%.
Die kan breed uitgemeten, 30% electoraat opleveren.

admin
8 april 2008, 23:59
De kunst zit hem dus in het werven van stemmen onder links Nederland. Onder links moet PVV juist zoveel mogelijk mensen tegemoet komen. Voer daarom geen ultra-conservatief beleid, omdat alles gewroken moet worden, of omdat dat hoort, de moraal cq. ideologie is. Simpelweg omdat we dan te weinig stemmers hebben. Verder als 30% zal het wel niet worden.

Laat links maar lekker op de autistenpartijen stemmen, ooit zijn zij ook aan de beurt. Geen enkele linksert is het waard om een pas voor op de plaats te maken. Jarenlang liepen wij aan de leiband van links en dat is nu afgelopen dank Pim Fortuyn en straks gaat links maar aan onze leiband lopen. Loop door een middengrote stad en kijk wat er van geworden is, nog maar te zwijgen over de grote steden kijk wat voor een bende dit land geworden is! Nooit zal ik ze het vergeven.

In geen honderdduizend jaar. De Polen gaan weer terug, hand in hand met de Antilliaan. Nederland als afvoerputje van de wereld is hopelijk snel voorbij.

Ik hoop het niet voor je maar wanneer ik dit lees zou je eigenlijk ook eens slachtoffer moeten worden van een misdadiger wellicht dat je dan geen domme uitspraken meer doet.
Dieractivisten moet voortaan onder de terreurwetgeving worden opgenomen de straffen moeten minimaal 15 tot 20 jaar dwangarbeid worden.

Geef extra aan ontwikkelingswerk, bouw juist iets op in bijvoorbeeld Suriname, Antillen of Zuid-Afrika. We moeten dus het beleid van de PvdA misschien zelfs SP minitieus kopieren behalve de houding jegens de Moslims.

vraagje? Heb je enig idee hoeveel miljarden er omgaan in de subsidie-industrie?
Wist je dat de wereld de afgelopen 50 jaar 2500 miljard dollar aan ontwikkelingshulp heeft geboden en is het er beter op geworden in de wereld? NEE! Het is er nog veel slechter op geworden.
Het beleid van de PVDA kopieeren? dummie
Ontwikkelingshulp moet voortaan vrijblijvend worden, wanneer jij graag ontwikkelingshulp wilt geven dan ook alleen uit jou eigen portemonee eens kijken hoe gul ze bij de door jou genoemde partijen zijn voor de zogenaamde ontwikkelingshulp?

Zet je trots of wraak gevoelens op dit gebied aan de kant, maar denk alléén na over het uiteindelijke effect, het uiteindelijke resultaat.

Je bedoeld het resultaat dat we elke dag om ons heen zien?

Ondertussen kunnen we ons als partij volledig richten tegen de Islam en de Islamisering.

Ik heb liever een partij die zich richt op alle zaken die in dit land verkeert zijn en deze ook keihard aanpakt.

GW=OK
9 april 2008, 00:07
De Islamisering neemt al maar toe en het lijkt er niet op dat er iets verandert.
De bevolking is niet bereid te vechten, omdat de meesten de Moslims gebruiken om zich te wreken op hun eigen achterstand. Velen zijn delayed als groepering door o.a. onszelf; rechts-liberaal en rechtsconservatief en zelfs door de linkse kak, zij zien de Moslims als het ultieme middel om je eens lekker af te reageren tegen alles en iedereen. Laat de Moslims maar lekker denken ze, als ik niet beter wordt van de bazen (bedrijven/leiders/manager etc.) dan doe ik ook niets voor hun.

BOVENSTAANDE IS 110% WAAR !!! (als je er naar vraag bij het volk dan zul je hier een volmondig ja op krijgen).

De vraag is dus wie de achtergestelden zijn? Dat zijn Nederlanders én allochtonen.
Het is het gros van de linkse stemmers zeg maar. Ja hé hé logisch. Dat is de vijand. Die hebben het gedaan. Die wilden de gastarbeiders hier laten werken, terwijl die gastarbeiders zich niet aanpasten.

En eigenlijk hebben wij, U en ik, de rechts-liberalen en conservatieven, de slag verloren de afgelopen 15 a 25 jaar.
En dus willen we wraak. Als het niet goedschiks kan dan moet het maar kwaadschiks. Dat gebeurt. Daar is heel rechts Nederland van overtuigd dat dat binnen afzienbare tijd gaat gebeuren. En dus zoeken we onderling naar betrouwbare mensen die dat willen, desnoods met een groep rechtse Europeanen, maar uiteindelijk blijken het er te weinig en de samenwerking met andere landen loopt toch nooit vlot.

Ondertussen kunnen we ons als partij volledig richten tegen de Islam en de Islamisering. Moskeeen en aparte scholen weg, geen kopdoek en straatterreur. De PVV zou het beleid er juist op moeten richten om de overige allochtonen ver van de Islam te houden ipv ze in dezelfde hoek te duwen.

Dat doen ze in Amerika ook !!!

Je doet me denken aan een linksert die beetje populair denkt te doen. Maar je valt door mand! Je bent wel tegen het nazilam maar voor de rest doe je uitspraken die alleen een linksert zou doen. nope

martijn30
9 april 2008, 19:46
ach denk dat ik gewoon LOL HAHHA zeg en het daarbij laat eu Amerika ROFL

De Betweter
10 mei 2008, 19:03
Wist je dat de wereld de afgelopen 50 jaar 2500 miljard dollar aan ontwikkelingshulp heeft geboden en is het er beter op geworden in de wereld? NEE! Het is er nog veel slechter op geworden.

Dat kan ook te maken hebben met een aantal andere acties. Hoeveel geld hebben we ook alweer aan Invoerrechten verdiend? Een hoop. Graan in Afrika is nog steeds duurder als Graan in Nederland (ook al zijn de productiekosten lager), omdat Nederlandse boeren gesubsidieerd worden en de Afrikaanse niet, tevens moeten de Afrikaanse boeren veel meer invoerbelasting betalen.

Nog erger: Nederlands graan is, dankzij de subsidies, goedkoper in Afrika dan het Afrikaanse graan zelf.

Als de Afrikaanse export met 1% (op een schaal van 100) zou stijgen, hadden ze geen ontwikkelingsgeld meer nodig. Het probleem is dat dan andere landen (Westerse) minder te exporteren hebben, en dat willen ze niet. Dus gaan ze gewoon door met ontwikkelingshulp betalen en dat er vervolgens weer eruit te halen dmv de tactieken boven omschreven.