PDA

Vollständige Version anzeigen : Heb aan mail aan Wilders gestuurd

Johnnie
9 maart 2007, 08:41
Beste Geert Wilders

Vooral eerst,ga zo door met het goede werk in de 2de kamer en uw zult in 2011 onze nieuwe minister president zijn.Maar wat ik me al een paar dagen afvraag of het bij de eu wetten wel geregeld is dat er mensen in een regering mogen zitten met een dubbele nationaliteit ivm met eventuele belangenverstrellingen.Misschien dat de PVV het eens bij de eu moet aankaarten of dat allemaal zomaar kan.Zou natuurlijk een mooie stunt zijn als de eu wetten daar niet in voorzien en dat balkie en zijn vriendjes op het matje worden geroepen door de eu.En het mooiste van alles is dat dit dhimmie kabinet weer toenadering zoekt bij de eu,ondanks het feit dat 63% van de nederlandse burgers tegen de eu stemde toendertijd.Hoop dat uw er iets aan heeft en groetjes.
ps http://forum-voor-de-vrijheid.nl/vrijheid/

Niet geschoten is natuurlijk altijd mis.piM

von slarotimov
9 maart 2007, 09:52
Een keer is genoeg, ik wist niet dat dit forum de mensen laat stotteren.

Johnnie
9 maart 2007, 09:55
Ja zien het ja,maar ik weet niet hoe te verwijderen.AdminnnnnnnnnpiM

hirihiri123
9 maart 2007, 13:53
Deze mail is bestemd voor de Heer Dijsselbloem:

Beschamend zoals u een Kamerlid beschadigt,’’ zei de ChristenUnie. ,,U bent demagogisch bezig,’’ oordeelde GroenLinks. ,,Hoe durft u de integriteit van een Kamerlid in twijfel te trekken dat nota bene zelf gevangen heeft gezeten in Marokko?’’ brieste PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem. ,,Meneer Wilders, u moet zich schamen.’’

Ik zou graag willen weten waarvoor die Mevr.Arib in de gevangenis heeft gezeten.

Heeft U daar bewijzen van ? Staat dat op papier?
Als iemand zoiets zegt moet het natuurlijk wel onderbouwd worden.

In afwachting Uw bericht,

Vriendelijke groet

Goh, ik lijk wel op Arnold van PFF, moet ook altijd `onderbouwd `worden...............

mozabel
9 maart 2007, 14:15
Deze mail is bestemd voor de Heer Dijsselbloem:
Beschamend zoals u een Kamerlid beschadigt,’’ zei de ChristenUnie. ,,U bent demagogisch bezig,’’ oordeelde GroenLinks. ,,Hoe durft u de integriteit van een Kamerlid in twijfel te trekken dat nota bene zelf gevangen heeft gezeten in Marokko?’’ brieste PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem. ,,Meneer Wilders, u moet zich schamen.’’

Ik zou graag willen weten waarvoor die Mevr.Arib in de gevangenis heeft gezeten.

Heeft U daar bewijzen van ? Staat dat op papier?
Als iemand zoiets zegt moet het natuurlijk wel onderbouwd worden.

In afwachting Uw bericht,

Vriendelijke groet

Goh, ik lijk wel op Arnold van PFF, moet ook altijd `onderbouwd `worden...............

Met je laatste zin krijg ik een beetje rillingen, een Columbiaan met Nederland paspoort, lid geweest van de LPF,Forza, links georëinteerd( nu zal hij wel ontploffen), iedere LPFer die het niet met hem eens was, deugd niet, met 2maten meten, niet eerlijk is, ja , dan moet je inderdaad alles 'onderbouwen'. O ja, en mensen de TERING wenst, zonder onderbouwing, daaaaaaag lieve Arnold.

hirihiri123
9 maart 2007, 14:16
de laatste zin heb ik NIET bij de mail gedaan hoor, banana banana banana heb ik er later bijgezet.....piM

mozabel
9 maart 2007, 14:24
Ja Hirihiri123, ik heb het eerst goed gelezen, je bent wel eens eerder uit je dak gegaan tegen mij, maar dat is weer lang geleden.:)

hirihiri123
9 maart 2007, 15:05
Waarover ging dat dan ? Onder de zelfde Nick ?

Ik kan het me niet meer herinneren, maar U blijkbaar wel................................
Geef ff een "hint ".............................................banan a banana

hirihiri123
9 maart 2007, 15:29
Als dank krijg ik een mailtje terug:banana banana banana

Geachte heer/mevrouw,

Uw e-mailbericht/webformulier met als onderwerp Tweede Kamer der
Staten-Generaal is in goede orde ontvangen. Uw verzoek is bij ons onder
kenmerk 61268 in behandeling genomen en doorgezet naar de desbetreffende
afdeling.

Wij streven ernaar uw verzoek binnen twee werkdagen af te handelen.

Met vriendelijke groet,

Stafdienst Voorlichting
Tweede Kamer der Staten-Generaal

t: +31 (70) 318 3040
f: +31 (70) 318 2356
e: contact@tweedekamer.nl
i: www.tweedekamer.nl

mozabel
9 maart 2007, 16:17
Proficiat met je bericht terugnlvlag Hirihiri123, het landsgetal er voor is neem ik aan voor de 2paspoort figuren die zoals Arib dingen doen in het thuisland die daar niet getolereerd worden.

Het was de zelfde nickname, en het ging over GL, ik had gereageerd op de laatste alinea met de overtuiging dat dat jouw reactie was op het grote artikel, na je felle reactie ben ik weer gaan kijken en toen las ik verder onderaan pas de naam van de schrijver, heb je ook mea, mea culpa aan geboden, want zo ga je met elkaar om als je een fout maakt.piM

hirihiri123
9 maart 2007, 17:20
LV) LV) LV)