PDA

Vollständige Version anzeigen : Palestijnse moeder en 4 kinderen vermoord

Glass
1 mei 2008, 12:49
Israëlische raket dood moeder en 4 kinderen;
Bij een uiterst laffe Israëlische aanval v.u. een vliegtuig zijn eergisteren een Palestijnse moeder en haar vier kinderen omgekomen. Meyasar Metliq Abu Me’tiq (40) en haar 6 kinderen zaten ’s ochtens aan het ontbijt ongeveer 2 meters van de voordeur toen vlak daarvoor de raket insloeg. Door de granaatscherven waren 4 van haar kinderen opslag dood de anderen liepen zware verwondingen op, en de moeder is hieraan dezelfde dag nog overleden. Met deze moord komt het aantal door Israël in 2008 omgebrachte Palesteinen in het Gaza getto op 312…. (!)

admin
1 mei 2008, 13:32
Het is ook veelste gevaarlijk voor palestijnen in Gaza misschien is het beter voor ze om aan te kloppen bij S.A. of Iran deze twee landen hebben als we ze mogen geloven een groot hart voor het volk dat eigenlijk niet bestaat. Dus S.A. en Iran open de poorten en geef het volk dat eigenlijk niet bestaat 'een staat', ruimte zat!

Glass
1 mei 2008, 18:03
Sinds dat Palestina, het land van de Palestijnen bezet is door een vreemde, voornamelijk uit emigranten bestaande mogendheid en zij met veel geweld uit hun omgeving verdreven zijn is het voor de oorspronkelijke bewoners inderdaad zeer gevaarlijk geworden. Mede door toedoen van de V.S. die deze mogendheid allerlei moorddadig wapentuig levert, en alle met meerderheid van stemmen aangenomen V.N. resoluties tegen de bezetting blokkeerd, zijn zij als het ware vogelvrij verklaard. Mij zou het beter lijken als deze wrede onderdrukker tot inkeer kwam en de rechten van de oorspronkelijke bewoners ging erkennen, of anders zijn biezen pakte en terugkeerde naar zijn landen van oorsprong. Het zou m.i. de wereld en m.n. het midden oosten er een stuk veiliger op maken !

Johnnie
1 mei 2008, 18:28
Israëlische raket dood moeder en 4 kinderen;
Bij een uiterst laffe Israëlische aanval v.u. een vliegtuig zijn eergisteren een Palestijnse moeder en haar vier kinderen omgekomen. Meyasar Metliq Abu Me’tiq (40) en haar 6 kinderen zaten ’s ochtens aan het ontbijt ongeveer 2 meters van de voordeur toen vlak daarvoor de raket insloeg. Door de granaatscherven waren 4 van haar kinderen opslag dood de anderen liepen zware verwondingen op, en de moeder is hieraan dezelfde dag nog overleden. Met deze moord komt het aantal door Israël in 2008 omgebrachte Palesteinen in het Gaza getto op 312…. (!)

Bij mij weten wil het nog wel eens gebeuren dat de"dappere palestijnse helden" hun raketten en mortieren afschieten richting Israel,in woonwijken waar palestijnse gezinnen wonen.Ik heb trouwens het juiste artikel gevonden dat wel iets anders is dan dat pallywood verhaaltje van je.at your service

Moeder en kinderen dood bij beschieting
Uitgegeven op maandag 28 april 2008 om 19:31:48

(Novum/AP) - Bij een Israëlische beschieting van een huis in Beit Hanoun, in het noorden van de Gazastrook, zijn maandag een Palestijnse vrouw en vier van haar jonge kinderen om het leven gekomen. De kinderen waren tussen de vijftien maanden en 6 jaar oud. Twee oudere kinderen raakten zwaargewond. Dit hebben Palestijnse woordvoerders bekendgemaakt.

Het Israëlische leger zei aanvankelijk dat een tankgranaat per ongeluk op het huis terechtkwam tijdens gevechten tussen zijn soldaten en militante Palestijnen, die verder het leven kostten aan een Palestijnse extremist en een onbekende andere man. Later zei Israël dat de dodelijke explosie in het huis niet werd veroorzaakt door een tankgranaat, maar door explosieven van Palestijnse terroristen, die tijdens een Israëlische luchtaanval zouden zijn afgegaan.

De gevechten braken uit toen Israëlische soldaten maandagmorgen de Gazastrook binnengingen nadat Palestijnse strijders op een grenspatrouille af waren gekomen, zei het leger. Volgens Palestijnse getuigen bevonden zich alleen op vierhonderd meter afstand van het huis strijders.

Israëlische functionarissen zeiden de gebeurtenis te onderzoeken, maar de Hamas-bestuurders van de Gazastrook verantwoordelijk te houden voor elk bloedvergieten, omdat zij toelaten dat gewapende strijders opereren vanuit woonwijken. "Hamas is, door zijn activiteiten temidden van de burgerbevolking, mede verantwoordelijk voor een deel van de slachtoffers onder niet betrokken burgers", zei de Israëlische minister van defensie Ehud Barak.

Vanuit Beit Hanoun worden regelmatig raketten op Israël afgevuurd en sinds enige tijd ook pogingen tot infiltratie ondernomen. Kort na de granaatinslag schoten militante Palestijnen raketten af op de grensovergang met Israël. De aan Hamas gelieerde strijdgroep Volksverzetscomités zwoer wraak. "Het bloed van de kinderen zal niet vergeefs vloeien", zei woordvoerder Abu Mujahed. Desondanks zal de groep maandag een delegatie naar Egypte sturen om te praten over een bestandsvoorstel.

Hamas liet vorige week weten bereid te zijn tot een staakt-het-vuren van zes maanden op voorwaarde dat Israël een eind maakt aan de economische blokkade die het instelde nadat Hamas vorig jaar zomer de macht had gegrepen in de Gazastrook. Israël wees het aanbod af met het argument dat Hamas een rustperiode alleen maar zal gebruiken om zich te herstellen van recente zware verliezen en te herbewapenen. Wel heeft het toegezegd de rust te zullen bewaren als Hamas en de andere radicale groepen in de Gazastrook hetzelfde doen.

Het gezinsdrama in Beit Hanoun zal het de partijen nog moeilijker maken tot een overeenkomst te komen. Hamas-premier Ismail Haniyeh beschuldigde Israël ervan uit te zijn op ondermijning van 'alle regionale en internationale pogingen om de blokkade te beëindigen en de agressie een halt toe te roepen'. En de op de Westoever gevestigde Palestijnse president Mahmoud Abbas zei dat zijn moeizame vredesonderhandelingen met Israël er hinder van zullen ondervinden. "Wij benadrukken dat er kalmte moet komen en dat onze mensen moeten worden gevrijwaard van de kwelling van oorlog en verwoesting", zei hij.

http://www.nieuws.nl/508717

Glass
1 mei 2008, 19:05
Ik zie weinig tot geen verschil tussen het getto van Warschau in 1943 en het getto van Gaza anno 2008. Wat Israël daar met de Palestijnen doet is vrijwel hetzelfde van wat de nazi’s in dat getto met de (in hun ogen terroristische), maar in mijn ogen dappere Joden deden !

FvdV
1 mei 2008, 20:04
Ik zie weinig tot geen verschil tussen het getto van Warschau in 1943 en het getto van Gaza anno 2008. Wat Israël daar met de Palestijnen doet is vrijwel hetzelfde van wat de nazi’s in dat getto met de (in hun ogen terroristische), maar in mijn ogen dappere Joden deden !

Als jij ons dan even een groep Joden aanwijst die met bommenriemen aanslagen pleegde in drukke winkelcentra tussen het volk dat eigenlijk niet bestaat dan kunnen we hier wat dieper op in gaan.

Aangezien jij die groep niet kan aanwijzen zal ik je vertellen waarom jou vergelijking mank gaat.

De nazi's hadden tot doel om onschuldige Joden op grond van ras uit te roeien. Daarom werden er ghetto's gecreeerd om de Joden in op te sluiten en vervolgens te vernietigen in een van de talloze concentratiekampen.
De palestijn die eigenlijk helemaal niet bestaat word in de eerste plaats niet al uitgeroeit op grond van ras, ergo! er bestaat geen enkel Joods plan om palestijnen uit te roeien. Wanneer Israël aanvalt of vergelding pleegd is dat op grond van het feit dat zij als eerste aangevallen werden, een strategie die Israël wel moet volhouden want een zwak Israël zal met gemak vernietigd kunnen worden door zgn. zielige arabieren.
Israël en dat heb je ook al een paar keer kenbaar gemaakt is altijd degene geweest die de handreikingen deed, maar het waren de palestijnen die deze afwees, elke keer weer opnieuw. Doordat de palestijn uiteindelijk massaal hamas gestemd hebben en dus de kant van terreur kozen, hebben ze ook voor hun eigen oordeel gekozen en dat is de situatie waarin ze nu zitten, alleen op dit punt gaat jou vergelijking dus mank.
De Joden hebben namelijk niet voor hun lot gekozen in nazi-Duitsland.
Het is zelfs de goedheid van de Israëliers om Gaza te blijven voorzien van stroom terwijl zij als dank een bommenregen over zich heen krijgen.

Ik hoop dan ook dat je niet meer van die rare vergelijkingen trekt, deze kun je beter overlaten aan dementerende oud-politici.

Johnnie
1 mei 2008, 20:09
Ben blij dat je me voor was admin.Hoef ik het tenminste niet te typenat your service

Glass
1 mei 2008, 22:26
De vervolging van de Joden door de Duitsers duurde 5 jaar, de verdrijving, vernedering, het vermoorden, martelen en langzaam laten creperen van het Palestijnse volk duurt al 60 jaar, en gebeurd uitgerekend door een volk dat zichzelf altijd neerzet als slachtoffer van de z.g. holocaust en deze misbruikt om met zijn eigen landjepik, bezetting en andere misdaden weg te kunnen komen en te kunnen financieren. Ik heb nog nooit een Israëlische ‘handreiking’ gezien waar ze zelf niet beter van werden, een enkele nederzetting in bezet gebied wordt afgebroken, 10 nieuwe worden gebouwd, en ook de terugtrekking uit Gaza was uit puur eigenbelang. De Arabische bewoners van Israël worden stelselmatig als 2e ranks burgers behandeld en een afscheidingsmuur loopt bij de buren dwars over het land terwijl een uitspraak hierover door het Int. Gerechtshof, evenals ruim 100 V.N. resoluties en de conventies van Genéve (die nederzettingen in bezet gebied verbied) volkomen genegeerd worden en het westen, onder druk van de V.S. de andere kant uit kijken….
Om terug te keren naar de vergelijking, jazeker gaat die op, zoals Israël tegen de palestijnen tekeer gaat gingen de nazi’s in Oost Europa tegen de Joden tekeer waarvan overigens v.a. dag 1 na de bezetting van Polen en later in Rusland velen zich als partizanen tegen de Duitsers gingen weren. De nazi’s beschouwde ieder tegenstander als een terrorist met alle gevolgen van dien. Als Israël er mee weg zou kunnen komen dan hadden zij de oorspronkelijke bewoners van Palestina allang massaal vernietigd, dat kunnen zij niet dus hebben ze deze mensen maar in getto’s gestopt waar ze onder voortdurende terreur, onder zeer slechte leefomstandigheden en in volkomen uitzichtloosheid hun lot kunnen afwachten. Ik weet niet wat erger is, wat de Duitsers met de Joden deden of wat de Joden met de Palestijnen doen, maar ik hou het op het laatste, en als aan het dappere Palestijnse volk geen recht wordt gedaan hoeven de V.S. en zijn handlangers er niet op te rekenen dat men de strijd tegen het int. terrorisme ooit zal kunnen winnen !

admin
2 mei 2008, 00:13
De vervolging van de Joden door de Duitsers duurde 5 jaar, de verdrijving, vernedering, het vermoorden, martelen en langzaam laten creperen van het Palestijnse volk duurt al 60 jaar, en gebeurd uitgerekend door een volk dat zichzelf altijd neerzet als slachtoffer van de z.g. holocaust en deze misbruikt om met zijn eigen landjepik, bezetting en andere misdaden weg te kunnen komen en te kunnen financieren.

Aan de ene kant pleit je voor een dictatuur zoals in Irak en aan de andere kant beschuldig je dat de Joden het volk dat eigenlijk niet bestaat 'de zogenaamde palestijn' onderdrukt? Je houd er dus wel erg vreemde redenaties opna?

Ik heb je recentelijk wat leesvoer met keiharde feiten overhandigd over de geschiedenis van Israël deze is zeker langs je heen gegaan? Vandaar ik zo vriendelijk en attent ben om je deze opnieuw te overhandigen zodat je een beetje bij gaat komen van al die onzin die men jou verteld heeft, want je kletst maar raak en beschuldigd Israël voor zaken die helemaal niet waar zijn, ergo nog je onderbouwd nog geen eens iets met bewijzen, het is slechts jou bekrompen visie die wal nog kant raakt. Dus klik de volgende links maar aan dan kun je lezen wat de waarheid is er zal een wereld voor je opengaan

Geschiedenis van ISRAEL & "PALESTINA" (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=248&highlight=Palestijnen)
Er bestaat geen land dat Palestina heet. (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=2124&highlight=hamas+erkennen)

Ik heb nog nooit een Israëlische ‘handreiking’ gezien waar ze zelf niet beter van werden, een enkele nederzetting in bezet gebied wordt afgebroken, 10 nieuwe worden gebouwd, en ook de terugtrekking uit Gaza was uit puur eigenbelang. De Arabische bewoners van Israël worden stelselmatig als 2e ranks burgers behandeld en een afscheidingsmuur loopt bij de buren dwars over het land terwijl een uitspraak hierover door het Int. Gerechtshof, evenals ruim 100 V.N. resoluties en de conventies van Genéve (die nederzettingen in bezet gebied verbied) volkomen genegeerd worden en het westen, onder druk van de V.S. de andere kant uit kijken….

De positie waarin de zogenaamde palestijn zich in bevind heeft men zichzelf aangedaan, de muur is terecht gebouwd om de martelaren, lees terroristen van allah tegen te houden.

Dan een paar vragen die je me mag beantwoorden, waarom was de terugtrekking uit Gaza eigen belang van Israël?
Waarom zou Israël zich wat aantrekken van resoluties en conventies als het haar eigen grondgebied is, de zogenaamde palestijn mag blij zijn dat Israël haar grond afstaat. Israël krijgt als dank palestijnse raketten terug.
Dan mijn laatste vraag? wanneer hebben de palestijnen eigenlijk zelf een eerste handreiking gedaan? of vindt jij raketaanvallen en aanslagen een handreiking?

Om terug te keren naar de vergelijking, jazeker gaat die op, zoals Israël tegen de palestijnen tekeer gaat gingen de nazi’s in Oost Europa tegen de Joden tekeer waarvan overigens v.a. dag 1 na de bezetting van Polen en later in Rusland velen zich als partizanen tegen de Duitsers gingen weren. De nazi’s beschouwde ieder tegenstander als een terrorist met alle gevolgen van dien. Als Israël er mee weg zou kunnen komen dan hadden zij de oorspronkelijke bewoners van Palestina allang massaal vernietigd, dat kunnen zij niet dus hebben ze deze mensen maar in getto’s gestopt waar ze onder voortdurende terreur, onder zeer slechte leefomstandigheden en in volkomen uitzichtloosheid hun lot kunnen afwachten. Ik weet niet wat erger is, wat de Duitsers met de Joden deden of wat de Joden met de Palestijnen doen, maar ik hou het op het laatste, en als aan het dappere Palestijnse volk geen recht wordt gedaan hoeven de V.S. en zijn handlangers er niet op te rekenen dat men de strijd tegen het int. terrorisme ooit zal kunnen winnen !

Dit is werkelijk de domste onzin die ik ooit gelezen heb, zo uit de duim gezogen rare aannamen en beschuldigingen nog veel gekkere vergelijkingen. Kijk ik kan het wel blijven herhalen dat de zogenaamde palestijn het allemaal aan zichzelf te danken heeft maar zoals alle pro-palestijnen heb ook jij een vertekend beeld van de waarheid.
Ik vraag me dan ook af of er niet wat meer achter zit, achter deze naïeve visie want je gaat voorbij aan elk feit dat voor je neergelegd word.
Je hebt of gewoon een hekel aan Joden of je gelooft in sprookjes.

Johnnie
2 mei 2008, 08:58
De vervolging van de Joden door de Duitsers duurde 5 jaar, de verdrijving, vernedering, het vermoorden, martelen en langzaam laten creperen van het Palestijnse volk duurt al 60 jaar, en gebeurd uitgerekend door een volk dat zichzelf altijd neerzet als slachtoffer van de z.g. holocaust en deze misbruikt om met zijn eigen landjepik, bezetting en andere misdaden weg te kunnen komen en te kunnen financieren. Ik heb nog nooit een Israëlische ‘handreiking’ gezien waar ze zelf niet beter van werden, een enkele nederzetting in bezet gebied wordt afgebroken, 10 nieuwe worden gebouwd, en ook de terugtrekking uit Gaza was uit puur eigenbelang. De Arabische bewoners van Israël worden stelselmatig als 2e ranks burgers behandeld en een afscheidingsmuur loopt bij de buren dwars over het land terwijl een uitspraak hierover door het Int. Gerechtshof, evenals ruim 100 V.N. resoluties en de conventies van Genéve (die nederzettingen in bezet gebied verbied) volkomen genegeerd worden en het westen, onder druk van de V.S. de andere kant uit kijken….

Als ik jou was zou ik je post op de site van de sp,er meulenbelt zetten.Daar worden dat soort pallywood verhaaltjes met groot applaus ontvangen en ben je gelijk de held van de dag.at your service

Glass
2 mei 2008, 12:16
Over de bezetting, verdrijving en het vermoorden van de Palestijnen zijn al veel boeken geschreven, één daarvan is het boekje ‘Het beloofde land , het beroofde land’ Misschien zou je je oogkleppen eens af moeten zetten en je hier eens in moeten verdiepen, en de waarheid m.b.t. de gruwelijke misdaden van de Joodse emigranten gepleegd tegen de Palestijnen in hun land Palestina, eens tot je laten doordringen. Al jou ge bla bla ten spijt hadden die emigranten daar net zoveel te zoeken als de Moslims bij ons !

FvdV
3 mei 2008, 01:00
Over de bezetting, verdrijving en het vermoorden van de Palestijnen zijn al veel boeken geschreven, één daarvan is het boekje ‘Het beloofde land , het beroofde land’ Misschien zou je je oogkleppen eens af moeten zetten en je hier eens in moeten verdiepen, en de waarheid m.b.t. de gruwelijke misdaden van de Joodse emigranten gepleegd tegen de Palestijnen in hun land Palestina, eens tot je laten doordringen. Al jou ge bla bla ten spijt hadden die emigranten daar net zoveel te zoeken als de Moslims bij ons !

Je gelooft in werkelijkheid toch niet dat die antisemitische propaganda van je ga lezen he? dummie
Ga zelf eerst maar eens de geschiedisboeken opna lezen hoe Israël ontstaan is en ontdek dat die braaksels waar jij je zo voor inzet helemaal niet bestaan, er is geen zandkorrel in die hele omgeving waar die palestijnse zandlarven, niksnutten en nikskunners recht op hebben.
Het paradijs Israël is opgebouwd met Joods zweet tranen en bloed en dat zullen we even overhandigen aan dat parasieten-volk van niks ben je wel normaal in je bovenkamer??

admin
3 mei 2008, 01:46
02 Mei 2008
Israël toont video incident Gaza

De ontploffing waardoor maandag een Palestijnse moeder en vier kinderen omkwamen, is volgens Israël veroorzaakt door explosieven die een Palestijnse terrorist bij zich droeg. De Israëlische luchtmacht beschoot de man;toen hij werd geraakt zou zijn rugzak met wapens en munitie zijn ontploft.

De Israëlische commissie die onderzoek naar het voorval deed, heeft een video laten zien van de beschieting van de Palestijnse terrorist die langs het huis van de moeder loopt, en de explosie die daarop volgt.

Israël en de Palestijnen beschuldigden elkaar van de dood van de vijf.

Johnnie
3 mei 2008, 09:22
Heb nog een filmpje gevonden over de palestijnse vrienden van glass.

Hamas: Jews planned Holocaust

http://www.youtube.com/watch?v=7WG02QqRYf0&eurl=http://nederkrant.wordpress.com/

hirihiri123
3 mei 2008, 09:49
02 Mei 2008
Israël toont video incident Gaza

De ontploffing waardoor maandag een Palestijnse moeder en vier kinderen omkwamen, is volgens Israël veroorzaakt door explosieven die een Palestijnse terrorist bij zich droeg. De Israëlische luchtmacht beschoot de man;toen hij werd geraakt zou zijn rugzak met wapens en munitie zijn ontploft.

De Israëlische commissie die onderzoek naar het voorval deed, heeft een video laten zien van de beschieting van de Palestijnse terrorist die langs het huis van de moeder loopt, en de explosie die daarop volgt.

Israël en de Palestijnen beschuldigden elkaar van de dood van de vijf.

Waar staat die video ? :p :p

King George
3 mei 2008, 11:41

In het creëren van de cultus rondom de zielige Arabiertjes vergelijkt men graag Israel (lees: de Joden) met de Nazi's en bijvoorbeeld de Gazaghetto met de concentratiekampen (Ik dacht dat Achmenidinejad (één van Hamas' grootste sponsors en ook bekend van zijn uitspraak "Het Westen kan kiezen tussen onderwerping aan de Islam of de dood.") het bestaan van de Holocaust nog ontkend heeft...). Hier even een pijnlijke ontleding van de realiteit...

1) Er worden niet stelselmatig mensen uitgeroeid. De Joodse bevolking ging van 12 naar 6 miljoen binnen 5 jaar. De arabieren in de betwiste gebieden gingen van 1 naar 7 miljoen in 60 jaar. In beide gevallen 6 miljoen, dat dan weer wel.

2) Er worden geen arabieren uit een gebied zo groot als Europa samengebracht met als doel ze als bevolkingsgroep te vernietigen. Er zijn geen gaskamers, geen massagraven etc.

3) In Israel wonende arabieren worden niet stelselmatig hun rechten ontnomen. 12 leden van de Knesset zijn arabieren.

4) Tijdens de holocaust zijn de Joden nooit beziggeweest met het terroriseren van de Duitse bevolking, noch hadden zij het doel de Duitse staat te vernietigen. Joden stemden niet op terroristische partijen die opriepen tot strijd, er werden geen raketten op burgers afgeschoten en geen scholen, restaurarants en bussen opgeblazen.

De lijst kan nog een stuk langer worden, maar zo is het wel goed.
Het bewust kiezen voor vergelijkingen met de Holocaust geeft goed aan hoe ontzettend min en moreel fout de andere kant is.
Schieten vanuit bewoonde gebieden en leuren met de lijken als er teruggeschoten wordt. De doorgangen naar Gaza en de leveranciers van hulpgoederen aanvallen en klagen dat er geen goederen doormogen.
Zelfmoordterroristen in ambulances stoppen met geveinsde ziektes en klagen als de ambulances gecontroleerd worden. Arabieren die in Israel werken hun collega's en de mensen voor wie ze werken laten vermoorden en klagen als ze geen werk meer krijgen.
Dit alles met het doel het beeld van de zielige arabier te creeeren. En een hoop mensen trappen erin.nlvlag nlvlag nlvlag

admin
3 mei 2008, 11:54
Waar staat die video ? :p :p

Ik weet niet of Israël deze film ook publiekelijk heeft getoond Rini de video is gebruikt voor het onderzoek.