PDA

Vollständige Version anzeigen : 75 jaar cel voor beledigen Thaise koning

admin
12 maart 2007, 13:34
AMSTERDAM - De Zwitser Oliver Rudolf Jufer dreigt 75 jaar de gevangenis in te gaan wegens belediging van de Thaise koning Bhumibol Adulyadej. De 57-jarige man is voorgeleid in de rechtbank van Chiang Mai en schuldig gevonden. De rechter moet zijn straf nog bepalen.

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01918/thaisebelediger_jp_1918291c.jpg (http://javascript<b></b>:fotovenster('?id=/multimedia/archive/01918/thaisebelediger_jp_1918291c.jpg&caption=&copyright=Foto: REUTERS', 200, 152+30);)

Jufer bevuilde in een dronken bui vier portretten van de bijna heilige koning in Thailand. Reden: hij was boos dat er op die Thaise feestdag geen alcohol werd geschonken.

von slarotimov
12 maart 2007, 15:24
Ja kom niet aan hun koning tis niet zo'n slappe hap als hier waar ze op het koningshuis mogen schijten, daar is het koningshuis bijna goddelijk.
En daar wordt je voor gewaarschuwd als je het land in gaat, ook drugs zijn dodelijk, al is het maar een paar gram, ben er vaak geweest.

tlepel
12 maart 2007, 15:28
Ik zeg ook altijd

OOST WEST THUIS BEST

admin
12 maart 2007, 16:43
Ja kom niet aan hun koning tis niet zo'n slappe hap als hier waar ze op het koningshuis mogen schijten, daar is het koningshuis bijna goddelijk.
En daar wordt je voor gewaarschuwd als je het land in gaat, ook drugs zijn dodelijk, al is het maar een paar gram, ben er vaak geweest.

Er is echter een groot verschil tussen het Thaise koningshuis en die van Nederigland.

Het Thaise koningshuis kots niet op haar eigen onderdanen.

First Knight!
12 maart 2007, 16:43
Nou op 132 jarige leeftijd als hij vrijkomt hoeft hij ook niet al te veel toekomst plannen meer te maken.

First Knight!
12 maart 2007, 16:44
Er is echter een groot verschil tussen het Thaise koningshuis en die van Nederigland.

Het Thaise koningshuis kots niet op haar eigen onderdanen.

een mooi moment om een uitsraak van Snoopdog hier te plaatsen misschien hahah

admin
12 maart 2007, 17:44
:D Snoopdog die is toch gearresteerd in Zweden vandaag?

mozabel
12 maart 2007, 17:53
:D Snoopdog die is toch gearresteerd in Zweden vandaag?

Ik heb Snoop nergens meer kunnen ontdekken, naar zijn exit bij het fortuynsgedachtegoed forum, had vaak goede reacties.

Resident
21 maart 2007, 13:13
Natuurlijk kost het Thaise koningshuis niet op hun kippen met 24 karaats gouden eieren! :-D

Ik woon er, en dit soort zaken worden hier niet getolereerd of geaccepteerd. De man werd overigens op 5 Dec opgepakt, en in voorarrest gezet. (Dat is dus zowieso al 3 vette maanden Buchenwald) Ik denk niet dat hij de hoofdprijs krijgt, maar een jaar met aftrek is mijn redelijke inschatting. Als hij meer krijgt zal de koning zelf wel inspringen. Dit soort zaken is niet zo best voor zijn broodwinning.

Lang(er) geleden klom een Amerikaanse familie boven op een Boedhabeeld. Dat was een bieke vakantiefoto. Dachten ze. De rechter had er een ander idee over. En gaf de hele familie 3 maanden stenen kloppen om eens over goede manieren na te denken. "Ik wist niet dat dit niet mocht" werd niet ontvankelijk verklaard. De rechter zei dat Thais zich netjes gedragen in kerken en tempels van Christenen, en dat dit ook andersom geldt.

Overigens wel ERG jammer dat die drugshandelaar Kuyt is vrij gelaten, en wat ik het ergste vind, dat hij als een held door de ambassadeur persoonlijk op het vliegtuig is gezet. Had ik ambassadeur geweest, had ik die rat op z'n best mijn rechterschoenzool in spiegelbeeld als afscheidscadeau gegeven. Nou neem ik aan dat ambassadeurs normaliter niet als butlers voor schorum spelen, dus zal hij wel opdracht uit Den Haag ontvangen hebben. In dat geval had ik de laagste beschikbare medewerker van de ambassade die klus laten opknappen.

admin
21 maart 2007, 13:54
De rechter zei dat Thais zich netjes gedragen in kerken en tempels van Christenen, en dat dit ook andersom geldt.

Kijk en zo hoort het ook. Als ik op vakantie zou gaan naar Thailand dan weet ik in m'n achterhoofd, ik moet op m'n tellen passen!
Het psychologisch effekt doet zijn werk.
Moet je aan een Amerikaan vragen naar the Netherlands wedden dat hij zegt coffeeshops!

Overigens wel ERG jammer dat die drugshandelaar Kuyt is vrij gelaten, en wat ik het ergste vind, dat hij als een held door de ambassadeur persoonlijk op het vliegtuig is gezet. Had ik ambassadeur geweest, had ik die rat op z'n best mijn rechterschoenzool in spiegelbeeld als afscheidscadeau gegeven. Nou neem ik aan dat ambassadeurs normaliter niet als butlers voor schorum spelen, dus zal hij wel opdracht uit Den Haag ontvangen hebben. In dat geval had ik de laagste beschikbare medewerker van de ambassade die klus laten opknappen.

Dit is een mooie graadmeter hoe links en achterlijk dit land in elkaar steekt, zelfs de koningin deed nog haar best om deze drugsdealer vrij te krijgen, zou ze na haar vrijpleiten van deze drugsdealer ook nog langs een opvang zijn geweest in Thailand voor drugsverslaafden?

First Knight!
21 maart 2007, 14:32
S'lands wijs, S'lands eer he! jehebt je te gedragen in andermans land.En als dat land je niet bevalt dan moet je er wegblijven. 1 miljoen moslims in Nederland nemen jullie ook notie van?

Resident
22 maart 2007, 12:59
S'lands wijs, S'lands eer he! jehebt je te gedragen in andermans land.En als dat land je niet bevalt dan moet je er wegblijven. 1 miljoen moslims in Nederland nemen jullie ook notie van?
Niet direct. We hebben meer dan genoeg problemen met onze eigen mohammedanen in ons 'Limburg'. Er worden per maand ongeveer 100 Thais daar gedood. Iets dat je zelden uit het nieuws verneemt. Tenminste, in Nederland. In 4 jaar zijn er meer doden gevallen dan in de totale burgeroorlog in Noord Ierland.

Resident
22 maart 2007, 13:12
Kijk en zo hoort het ook. Als ik op vakantie zou gaan naar Thailand dan weet ik in m'n achterhoofd, ik moet op m'n tellen passen!
Het psychologisch effekt doet zijn werk.
Moet je aan een Amerikaan vragen naar the Netherlands wedden dat hij zegt coffeeshops!
En bij het woord Thailand zegt hij (EN de meeste Nederlanders!) kinder prostitutie. droef

Komt hier net zo goed voor als in Nederland. Sterker nog: ik zou hier geen flauw idee hebben waar je een koter voor een uur kan huren. In Nederland loop je gewoon een park in, en de jongetjes* bieden zich zelf spontaan aan. Is me meerdere malen overkomen voor '94 in het Haagsche Zuiderpark. En dat zal nadien bepaald niet minder zijn geworden.

------
* = stoere knaapjes van 10 jaar, die luisteren naar de oud Hollandse namen Ali, Achmed of Hassan

admin
22 maart 2007, 14:08
Niet direct. We hebben meer dan genoeg problemen met onze eigen mohammedanen in ons 'Limburg'. Er worden per maand ongeveer 100 Thais daar gedood. Iets dat je zelden uit het nieuws verneemt. Tenminste, in Nederland. In 4 jaar zijn er meer doden gevallen dan in de totale burgeroorlog in Noord Ierland.

We proberen hier in elk geval zoveel mogelijk berichten te plaatsten over de situatie in Thailand, ik weet wat daar speelt en een aantal berichten zijn inmiddels hier op het forum geplaatst in het onderdeel de ware islam.
Misschien een goed idee als jij ons een beetje kunt voorzien van berichten uit Thailand? Want je zegt het zelf al, er word hier gewoon gezwegen van wat daar bij jullie gebeurd. :( En wij willen niet zwijgen over wat daar gebeurd!

admin
22 maart 2007, 14:20
En bij het woord Thailand zegt hij (EN de meeste Nederlanders!) kinder prostitutie. droef

Komt hier net zo goed voor als in Nederland. Sterker nog: ik zou hier geen flauw idee hebben waar je een koter voor een uur kan huren. In Nederland loop je gewoon een park in, en de jongetjes* bieden zich zelf spontaan aan. Is me meerdere malen overkomen voor '94 in het Haagsche Zuiderpark. En dat zal nadien bepaald niet minder zijn geworden.

------
* = stoere knaapjes van 10 jaar, die luisteren naar de oud Hollandse namen Ali, Achmed of Hassan

Klopt het gebeurd hier ook en er zijn zelfs voorbeelden van Google maar eens op Anne Frankplantsoen in Eindhoven.
Schandknaapprostitutie komt ook veel voor in moslimlanden zelf bijv. Marokko, Tunesië en Egypte om er even drie te noemen.
Toch heb ik vernomen dat de situatie in Thailand enigsinds aan het verbeteren is.
Verder klopt het dat hier nog gedacht word dat heel Bangkok een groot prostitutiegebied is terwijl dat in werkelijkheid maar een straatje is.