PDA

Vollständige Version anzeigen : Waarom de islam tegen vrouwelijke masturbatie is

Johnnie
26 mei 2008, 14:09
http://web.israelinsider.com/Articles/Briefs/12202.htm

Tis me duidelijk waarom steeds meer moslimvrouwen zich aanbieden als zelfmoordterroriste.Zijn ze tenminste verlost van hun ellendige bestaan in de islam en hun gedachtegoed.at your service

admin
26 mei 2008, 21:41
Ik ben goed bevriend met een Turkse en een Iraanse, beiden modern uiteraard!
De Turkse komt net uit de hel, de Iraanse uit de islamitische hel Iran.
Over hun levens-relaas kan ik een boek schrijven over de volgens links ozo prachtige wereldverrijkende islam die miljoenen vrouwen onderdrukt.

Als je bijvoorbeeld verhalen hoort hoe overbevolkt de blijf van mijn lijf-huizen zijn en in welke angst deze vrouwen leven dan ga je die achterlijke linkserts nog veel harder haten.

Al deze verhalen zul je nooit een woord in de linkse media vernemen want onderdrukking is gemeengoed bij links.Puke

Johnnie
27 mei 2008, 16:39
Ik ben goed bevriend met een Turkse en een Iraanse, beiden modern uiteraard!
De Turkse komt net uit de hel, de Iraanse uit de islamitische hel Iran.
Over hun levens-relaas kan ik een boek schrijven over de volgens links ozo prachtige wereldverrijkende islam die miljoenen vrouwen onderdrukt.

Als je bijvoorbeeld verhalen hoort hoe overbevolkt de blijf van mijn lijf-huizen zijn en in welke angst deze vrouwen leven dan ga je die achterlijke linkserts nog veel harder haten.

Al deze verhalen zul je nooit een woord in de linkse media vernemen want onderdrukking is gemeengoed bij links.Puke

Komt ook nog eens bij dat moslimvrouwen totaal geen rechten hebben in de islam,en afhankelijk zijn van de geestesgesteldheid van haar vader,broers,neven,ooms,en natuurlijk de moslim waar ze verplicht mee moest(moet) trouwen.Komt er in de praktijk op neer dat de moslimvrouw meer kans hebben te overleven door russische roulette te spelen met 5 kogels in de kogelkamer,dan dat ze een gelukkig leven zullen leiden.at your service