PDA

Vollständige Version anzeigen : Zomaar een stukje.Gevonden op www.marokko.nl

hirihiri123
15 maart 2007, 18:00
Geplaatst door Tesriet

Graag zou ik willen vragen wie mij kan info kan verstrekken omtrent ww-uitkering. Ik heb een tijdje gewerk en daarna ben ik werkloos geraakt. Ik krijg dus 70 procent van het laatst verdiende loon. Maar omdat ik dus niet veel werkte en weinig verdiende is mijn ww uitkering dus ook heel erg laag.. Zo een 400euro per maand...Ik kan hier niet meeleven. Heb namelijk ook verschillende schulden wat al te veel is om bij te houden. Aan huur betaal ik al 400 euro. Hoe moet ik dan mijn vaste lasten als energie, zorgverzekering, wegenbelasting en dergelijke betalen en boodschappen doen? Ik heb geprobeerd te lenen om zo van alle schulden 1 schuld van te maken. Zodat ik maar bij 1 bedrijf maandelijks een bepaald bedrag kan betalen. Maar helaas heb ik een BKR melding en niets heeft geholpen. Ik kan hier niet mee leven. En het lijkt alsof ik in armoe leef. Wie weet wat ik kan doen? IS er geen andere manier om mijn ww uitkering aan te vullen? sociale dienst? of een soort bijstand? ik heb hier geen verstand van. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. en mij kan adviseren. Zelf weet ik het niet meer en lijd er erg onder. Ben actief op zoek naar werk, maar wordt steeds maar afgewezen. Ik wil het liefst werken omdat ik weet dat je hiermee meer geld binnenhaalt dan dat stomme lage uitkeringen. Ik ben heel erg wanhopig...En zie het niet meer zitten. Wie kan me helpen?
Baraka allahoe fik...

Ma3a salama..,..Een wanhopige iemand

Ga naar je huis arts, vertel em dat je het leven niet meer ziet zitten en dat je zelfmoord neigingen hebt en neurotisch gedrag vertonen, van je huis arts word je doorverwezen naar het riagg, daar moet je met pschychiaters praten over je toestand (wel doen of je gek bent), van de riagg krijg je medicijnen toegeschreven voor je kwaal (die je natuurlijk niet inneemt anders word je echt gek). Je blijft een week met die medicijnen, dan bel je ze op of ga je erheen en zeg je ze dat de medicijnen niet helpen, je krijgt erna zwaardere medicatie, dat blijf je doen tot er geen zwaardere is, je moet niet vergeten dat je heel goed moet kunnen acteren voor dit en desnoods slik je 1 zo n pilletje dat je echt beetje gek doet ( wel oppassen ermee niet teveel innemen) anders gaan ze je niet geloven en moet je ook iemand hebben die je vertegenwoordigt. Na dit allemaal word je arbeidsongeschikt verklaard en ga je lekker van je wao genieten. En de medicijnen die je elke week ophaalt van de apotheek, die verkoop je in marokko want daar hebben ze geen goede medicijnen voor gestoorde mensen en kun je er een leuk zakcentje aan overhouden.

Veel succes ermee en voor vragen kun je altijd bij me terecht.

5over12
15 maart 2007, 18:25
Ze durven dit al open en bloot te zeggen. en ons ziektekosten systeem gaat naar de maan

admin
15 maart 2007, 19:44
Klinkt naar kamervragen voor Geert lol lol lol d"b

Danny
16 maart 2007, 15:31
... in marokko want daar hebben ze geen goede medicijnen voor gestoorde mensen

Nee, die mensen sturen ze allemaal deze kant op :)

admin
16 maart 2007, 16:15
Inderdaad de rooie barmhartigheidspil :(

Danny
16 maart 2007, 17:33
Ik heb een tijdje gewerk en daarna ben ik werkloos geraakt. Ik krijg dus 70 procent van het laatst verdiende loon. Maar omdat ik dus niet veel werkte en weinig verdiende is mijn ww uitkering dus ook heel erg laag.. Zo een 400euro per maand.

Er zit natuurlijk nog een vreemd kantje aan bovenstaand
verhaal. Ik neem aan dat een WW circa 70% is van het
laatst verdiende inkomen.

Betekent dus dat deze persoon voorheen € 571,- heeft
verdiend ??? Daar zal hij/zij dus toen ook al niet van rond hebben
kunnen komen. Flink wat zwart erbij gesnaaid ???
Criminaliteit ??

Dus waarom nu ineens klagen ?