Vollständige Version anzeigen : Aanhang PVV is jong, areligieus en woont niet in stad
admin
18 maart 2007, 13:01
De Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft relatief gezien de grootste aanhang in het zuiden en oosten van het land.
De partij van Geert Wilders kreeg bij de laatste Kamerverkiezingen van november 2006 opvallend veel stemmen van plattelandbewoners en van inwoners uit Limburg en de oostelijke provincies.
Dat blijkt uit het Nationaal Kiezersonderzoek 2006, uitgevoerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek en politicologen van diverse Nederlandse universiteiten. Daaruit blijkt ook dat Wilders met zijn forse anti-islamuitspraken meer jongeren (tot 34 jaar) trekt dan ouderen.
Bij de Tweede Kamerverkiezingen stemde 7 procent van de mannen op de PVV, tegen 4 procent van de vrouwen. Verder vallen bij een groot deel van zijn aanhang de relatief lage opleiding en de afwezigheid van religie op. Ook stemde zeven procent van de alleenstaanden op Wilders, tegen vier procent van de gehuwden. Van de niet-westerse allochtonen stemde 2 procent op Wilders, tegen 5 procent autochtonen. De ChristenUnie had 1 procent steun onder de niet-westerse allochtonen.
mozabel
19 maart 2007, 16:17
Dit onderzoek zal toch niet worden opgevat door gevestigde orde (linkse) om wat ze in de steden kapot hebben gemaakt te transporteren naar het platteland met de hoop dat vele die gevlucht zijn voor het niet meer thuis voelen in de stad ten tweede malen met het kwaad geconfronteerd te worden? En de door hen gekoesterde westerse cultuur voor de tweede maal gedwongen wordt ontnomen?
tobie1
25 maart 2007, 20:09
Wij zijn NIET jong, wel religieus en wonen in de stad EN we stemmen PVV, zo kan het dus ook:)
GW=OK
25 maart 2007, 20:18
Ik woon in een echte stad met stadsmuren in Zuid-Holland, en zo jong ben ik nou ook weer niet.. beetje raar onderzoek van (s)links L"
Lion Cachet
22 april 2007, 19:55
LS...
Vreemd onderzoek ? In ieder geval zijn alle Wilders-stemmers die ik ken jongere ouderen die nog lange tijd weerbaar in vrije maatschappij willen leven ? Geen extreme mensen met een gezonde liefde voor Nederland. Wat de opleiding betreft geen klagen en boeren doen ze ook nog goed. Met deze mensen kunnen we alsnog de oorlog winnen ! Want die komt er aan...at your service nlvlag
admin
23 april 2007, 01:47
Dus jij bent ook overtuigd van de wetenschap dat er in de nabije toekomst oorlog komt.
Daar denk ik precies zo over alleen zal die oorlog m.i. niet in nederland beginnen maar in Frankrijk of Belgie.
Wat een ironie als het waar wordt, het zou namelijk betekenen dat het idee achter de oprichting van de EU alsnog gefaald zou hebben.
Deze is ooit opricht om juist oorlog te voorkomen, dit omdat men bang was dat Frankrijk en Duitsland elkaar weer in de haren zouden vliegen voor de derde keer.
De ironie ligt dan ook daarin dat het juist de EU is geweest die heel Europa vol liet lopen met niksnutten uit achterlijke gebieden die ook nog een nog achterlijker religie meenamen deze kant op en laat dit nou de oorzaak worden van een eventuele oorlog in Europa.
Deze vizieloze dwazen in de Europees parlement weten zelfs van geen ophouden want men gaat doodbraaf door met de tsunamie van de islamitisering van Eurabia.
De vraag is dus allang niet meer of die oorlog er komt, maar wanneer die oorlog komt?
Daarom is het op dit moment erg belangrijk hoe de zaken zich politiek in Frankrijk gaan ontwikkelen.
Als Sarkozy gaat winnen iets wat ik in elk geval hoop dan is dat een oorlogsverklaring van de Fransen aan de multicul en zo zal de multicul dat ook opvatten, dus dat beloofd nog heel spannend te worden de aankomende tijd.
First Knight!
23 april 2007, 13:26
Ik hoop het zo. Ow god wat hoop ik op die oorlog. Nu kunnen we hem nog winnen.
GW=OK
23 april 2007, 23:28
Ook ik hoop op Sarkozy, zodat eindelijk eens wat gedaan wordt aan die multicul in ''Eurabia'' at your service
En als er oorlog van moet komen, da's jammer dan maar misschien de enigste manier om die tsunami van islamratten te stoppen
First Knight!
23 april 2007, 23:49
Die oorlog komt er onherroepelijk GW=OK. Het punt is alleen wanneer en hoe! Laat hem dan nu komen op onze voorwaarden.
Resident
24 april 2007, 03:01
Dus jij bent ook overtuigd van de wetenschap dat er in de nabije toekomst oorlog komt.
absoluut zeker
Daar denk ik precies zo over alleen zal die oorlog m.i. niet in nederland beginnen maar in Frankrijk of Belgie.
Moeilijk te zeggen. De moord op van Gogh bracht Nederland bijna tot kookpunt. Zou zo'n moord nu weer plaatsvinden, dan explodeert de zaak direct.
Wat een ironie als het waar wordt, het zou namelijk betekenen dat het idee achter de oprichting van de EU alsnog gefaald zou hebben.
Dat is al gebeurt. Het wachten is op de ontbinding. De Brusselse rassenwetten zullen zeker niet in dank afgenomen worden door de oorspronkelijke bevolking. Zeker niet als er een paar echte Europeanen veroordeeld gaan worden, terwijl shamanen ongestoord verder kunnen gaan met haat zaaien.
Ik zou Belgie op dit moment nu niet direct een democratische staat durven noemen.
De vraag is dus allang niet meer of die oorlog er komt, maar wanneer die oorlog komt?
"Gij zegt het..."
Ik schat binnen vijf, hooguit tien jaar. Mogelijk volgende week als Sarkozy wint. Maar demographisch ver voor 2025, wanneer de mohammedanen de meerderheid vormen. En als die oorlog komt, zal het een zeer bloedige oorlog zijn. Ga er maar rustig vanuit dat alle opgepropte haat dan losbarst.
von slarotimov
24 april 2007, 10:19
Er is geen oorlog nodig, je kan ze ook terug sturen naar hun thuisland als ze niet willen aanpassen aan onze cultuur, er wordt heel makkelijk over oorlog gesproken, nu ik heb een oorlog meegemaakt en dat is geen pretje laat dat duidelijk zijn.
Resident
24 april 2007, 16:09
Ik ben het volledig, totaal en compleet met je eens. Een compromis zou de allerbeste oplossing zijn. Jammer genoeg hebben vooral de Nederlanders, en de Europeanen in het algemeen zich al 40 jaar lang weg gecompromiteerd.
Zie jij enige bereidheid van mohammedanen om zich te integreren in de Nederlandse samenleving? Ik absoluut niet. Elk compromis werd direct gevolgt door weer nieuwe 'beledigingen' en 'onmogelijkheden' die volgens de muzelmannen niet kunnen. Volledig gesteunt door onze superlinkse regenten.
Ik zie dat dit gewoon doorgaat. Binnenkort wordt het verboden om zelfs maar te twijfelen aan de vredelievendheid van mohammedanen. (Die beperking geldt uiteraard niet voor de volgers van het ware geloof.) Een draconische straf van 3 jaar stenenkloppen en 10 jaar ontzegging van de kiesbevoegdheid. Wie wordt daar het slachtoffer van, denk je?
Extrapolerend op het heden denk ik dat de kruik niet zo gek lang meer te water kan gaan. Jammer, niet leuk, ontzettend duur, heel veel schade. Maar ik zie helaas geen andere meer redelijke oplossing. Als jij het wel ziet, gelijk posten!
Bakema
29 april 2007, 02:29
Ook ik val buiten het onderzoek, woon in multikulti Rotterdam en laat me niet verjagen. Heb een eigen bedrijf en ben van middelbare leeftijd.
Ook ik denk dat de ellende volgende week na de verkiezing uit gaat breken. Sarkozy gaat volgens mij terecht winnen. De brandhaard die daar zal ontstaan zal uiteraard overslaan naar de lage landen. Nou dat moet dan maar.
hirihiri123
29 april 2007, 09:26
Als Sarkozy GEEN kogel door de kop krijgt, of dat zijn keel wordt doorgesneden........................alles kan immers bij die barbarend"b d"b d"b
Ik ben jong, wel gelovig en woon niet in de stad. Klopt dus voor mij niet helemaal.:)
DeepThroat
19 mei 2007, 12:42
De conclusie is zonder meer twijfelachtig daar er juist in de steden ghettovorming, criminaliteit en overbevolking is, de autochttoon in de steden zou aldus het meest gemotiveerd zijn om te kiezen voor een nieuwe koers.
Echte christenen kunnen zich nimmer conformeren aan de Islam en zullen niet blij zijn met de komst van deze achtergebleven woestijn-religie. Is het niet, Jan Peter 'Judas' Balkenende? Vreemd dat het onderzoek aldus concludeert dat de PVV-kiezer areligieus zou zijn.
Als deze twee zaken al niet kloppen, wat blijft er dan van het hele onderzoek over? Anti-propaganda van de entameurs van de ondergang, zoals je zoveel ziet tegenwoordig.
First Knight!
19 mei 2007, 17:03
Er is geen oorlog nodig, je kan ze ook terug sturen naar hun thuisland als ze niet willen aanpassen aan onze cultuur, er wordt heel makkelijk over oorlog gesproken, nu ik heb een oorlog meegemaakt en dat is geen pretje laat dat duidelijk zijn.
En wat denk jij dat het gevolg zal zijn van het terug dringen van mohammedanen? Juist oorlog.
De conclusie is zonder meer twijfelachtig daar er juist in de steden ghettovorming, criminaliteit en overbevolking is, de autochttoon in de steden zou aldus het meest gemotiveerd zijn om te kiezen voor een nieuwe koers.
Echte christenen kunnen zich nimmer conformeren aan de Islam en zullen niet blij zijn met de komst van deze achtergebleven woestijn-religie. Is het niet, Jan Peter 'Judas' Balkenende? Vreemd dat het onderzoek aldus concludeert dat de PVV-kiezer areligieus zou zijn.
Als deze twee zaken al niet kloppen, wat blijft er dan van het hele onderzoek over? Anti-propaganda van de entameurs van de ondergang, zoals je zoveel ziet tegenwoordig.
Eens! Mijn vriendin is christelijk (gereformeerd) haar familie ook, ik en mn familie niet. Je zou zeggen een groot verschil, maar nee hoor geloof doet er niet toe, liefde wel LV) ,
je zou zeggen zij stemmen SGP... nope Zij en zeker vele anderen van haar kerk hebben PVV gestemd, daar Wilders veel beter is en overtuigder dan de ''schijnheiligen'' van de SGP hahaha
Het klopt wel dat alle christelijken absoluut niet blij zijn met de komst van woestijnratten en zich er fel tegen willen verzetten mocht dat zover komen.
Er is hier (Leerdam)al fel verzet tegen de komst van een moskee in een wijk die de plaatselijke PvdAllochtonen erdoor wil drukken. En Leerdam is voor een groot deel behoorlijk van de ''zwarte kousen'' dus die moskee komt er gewoon niet! nlvlag
Lion Cachet
26 mei 2007, 12:36
LS...
Op de site van Stichting MEERVRIJHEID staat een goed stuk van MARCEL ROELE.
Samen met de commentaren geeft het een duidelijk beeld van de situatie, het hoe en het waarom ! Niets nieuws misschien ? Maar zeg het voort !at your service nlvlag
dewanand
30 mei 2007, 20:47
veel dingen van Wilders zijn wat slimmer, strategischer en duidelijker. Zijn visie op immigratie loeihard en openlijk, gewoon grenzen dicht voor vijf jaar en zuiveren. Klinkt zo bot Hollands zeg. Wilders lijkt soms op een visboer die blanke visjes kweekt en alle zwarte vissen het land uit wil trappen. Toch grappig.
Leuk hoor onze Wilders, ik stem op hem zolang hij zal leven.
Jammer dat hij al weggestopt is, voor zijn pensioenering.
Dewanand
Niet alle zwarte visjes maar wel de visjes die het hardst tegenspartelen wanneer ze met het Nederlandse integratiefileermes besneden moeten worden.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.