PDA

Vollständige Version anzeigen : Uitkijk

hirihiri123
19 maart 2007, 18:49
Velen zullen gemerkt hebben dat er op www.uitkijk.net NIET meer gediscussieerd kan worden ......................dit kan met verhelpen door":
Hallo Rini,

Een nieuwe log is gestart: www.uitkijk.tk. ter vervaning van uitkijk.net.
Want zoals je wel weet, kunnen daar geen reacties meer worden geplaatst. Op
www.uitkijk.tk staat een link naar de berichten van uitkijk.net, en dan kan
men op www.uitkijk.tk zijn of haar reactie plaatsen. Dus zeg het voort, mail
het door: www.uitkijk.tk

Met vriendelijke groet,
Jan Marnessen (alias Fedor

von slarotimov
20 maart 2007, 10:30
Dat forum is gesloten omdat daar teveel nazi's hun vuil kwamen verspreiden.
Een rechtse mening is goed maar Hitler is in 45 overleden, dus heb ik geen behoefte om de drek van die figuren te lezen en ik hoop dat ze hier goed opletten om dat soort figuren buiten het forum te houden.

admin
20 maart 2007, 13:39
Dat soort figuren houden we zeker buiten het forum neem dat maar van me aan.

Resident
20 maart 2007, 13:40
Helaas, en andere fora hebben daar ook nogal last van. Eerst probeerde een klein groepje neo nazis het forum over te nemen, daarna werd het forum gesloten, en kon je op het bericht zelf reageren. Helaas zullen die kale idioten dit wel zien als een overwinning.

Wat het ook is. Voor extreem links. Erg jammer, want zo gaat Uitkijk naar de k'oten. Hele goede site, bijzonder jammer dat alleen anti semieten er op posten.

admin
20 maart 2007, 13:57
Inderdaad jammer, de Uitkijk heeft vaak zeer goede artikelen die we vaak van ze overnemen.

Extreemlinks is niet het enige gevaar voor rechts, neonazi's zijn dat ook alhoewel de overeenkomsten bij beiden over de gehele linie vrijwel gelijk zijn, dus echt verwonderlijk is dat niet.

hirihiri123
20 maart 2007, 15:02
men kan er nu weer terecht met eventueel commentaar..............