Johnnie
20 maart 2007, 07:30
Mijn intuïtie heeft me in de steek gelaten; één van de verschrikkelijkste ervaringen. Ik maak fouten, ik vermoed omdat de campagne zo hard en persoonlijk is en me dat meer van mijn stuk brengt dan ik wil. Femke Halsema en Jan Marijnissen zeiden de dingen die ik wilde zeggen. Zelf was ik er steeds een seconde te laat bij. Geen flauw idee hoe dit uitpakt.’’ Wij wel, Wouter. Jan Peter zit in het Torentje en jij speelt tweede viool. Ofwel, zakdoekjes gereed houden, het is tijd voor een emo-docu over opkomst en ondergang van de zoveelste sociaal-democratische kandidaat-premier. Net als zijn voorganger Ad Melkert werd Wouter gewogen en te licht bevonden. Met dat verschil dat onze nationale windvaan het zo weet te draaien dat er zowaar een happy end zit in zijn video-dagboek. “Ik ben geen premier geworden, wel vice-premier. Maar ik heb nauwelijks chagrijn dat ik niet in het Torentje terecht ben gekomen.” De Wouter Tapes zijn volgens de makers de ultieme poging tot transparantie in de politiek. Welterusten...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047478.html#comments
Zie kontje bos nog glunderen toen hij door de lijers van nova(en hun vriendjes) werd aangesproken met minister president bos.Dat was nog in de tijd dat de partij van weg met de nederlanders zo hoog stonden in de peilingen omdat kontje bos altijd zijn mond dichthield als er iets aan hem gevraagd werd.Maar ja toen kwamen de verkiezingen en toen moest kontje bos zijn mond wel opendoen,en de lijers van de partij van weg met de nederlanders hebben het geweten als kontje bos zijn mond opendoet.Dan blijf je zakken en zakken in de peilingen en ben je zo minister president af.Maar als doekje voor het bloeden mag hij zich nu vice minister president noemen van balkie.Kickt kontje bos ook wel op hoor als je het mij vraagt.piM
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047478.html#comments
Zie kontje bos nog glunderen toen hij door de lijers van nova(en hun vriendjes) werd aangesproken met minister president bos.Dat was nog in de tijd dat de partij van weg met de nederlanders zo hoog stonden in de peilingen omdat kontje bos altijd zijn mond dichthield als er iets aan hem gevraagd werd.Maar ja toen kwamen de verkiezingen en toen moest kontje bos zijn mond wel opendoen,en de lijers van de partij van weg met de nederlanders hebben het geweten als kontje bos zijn mond opendoet.Dan blijf je zakken en zakken in de peilingen en ben je zo minister president af.Maar als doekje voor het bloeden mag hij zich nu vice minister president noemen van balkie.Kickt kontje bos ook wel op hoor als je het mij vraagt.piM