PDA

Vollständige Version anzeigen : Meneer 'wereldvreemd' tart Wilders over echtgenote

admin
20 maart 2007, 15:42
DEN HAAG - D66-fractieleider Alexander Pechtold wil bij een volgende confrontatie met PVV-fractievoorzitter Geert Wilders weten of diens Hongaarse echtgenote nog haar oorspronkelijke paspoort heeft.

Pechtold wil de 'inconsequenties' van Wilders blootleggen. Hij denkt hem zo effectiever te weerspreken dan in een puur zakelijk debat. ''In het verleden zijn democratieën kapot gegaan aan politieke correctheid. Dictaturen ontstaan als de democratie niet functioneert of als er geen tegenwicht wordt geboden wanneer die wordt uitgehold.''

Of Wilders' echtgenote een Hongaars paspoort heeft, zou hem normaliter niet interesseren, zegt Pechtold. ''Maar hiermee hou je zijn achterban een spiegel voor. Je kunt laten zien dat hij vaak inconsequent is.'' Wilders heeft zijn echtgenote altijd buiten de publiciteit gehouden, mede vanwege de bedreigingen. Vanmorgen was hij niet bereikbaar voor een reactie.

Andere fracties benadrukken dat ze Wilders zakelijk willen benaderen. Binnen de VVD worden vraagtekens gezet bij de steun die Wilders kreeg bij zijn aanvraag voor een spoeddebat over de nevenfunctie van PvdA-Kamerlid Khadija Arib.

Johnnie
20 maart 2007, 15:54
Goh,wist niet dat de echtgenote van Wilders plannen had om in de de kamer te gaan zitten.Dus laat staan in de regering.Maar dat die pechthold maar oppast voor de volgende lijsttrekkersverkiezingen van turk66,want het zou me niet verbazen dat er ineens een of andere turk de nieuwe lijstrekker word van turk66.Kijken wat pechtold dan nog te zeggen heeft over de nieuwe democratie in turk66.piM

admin
20 maart 2007, 16:47
Het was toch Djurk66? :D

Johnnie
20 maart 2007, 16:55
Het was toch Djurk66? :D

O heet het nu djurk66 vandaag de daglol lol lol

Johnnie
21 maart 2007, 08:28
djurk66 tart Wilders over echtgenote

http://www.hetvrijevolk.com/files/personen/pechtold337.jpg

Redactie 20 maart 2007

D66-fractieleider Alexander Pechtold wil bij een volgende confrontatie met PVV-fractievoorzitter Geert Wilders weten of diens Hongaarse echtgenote nog haar oorspronkelijke paspoort heeft, zo meldt het Parool.

Voor zover ons bekend is, oefent Wilders' echtgenote geen politieke functie uit die de schijn van belangenverstrengeling oproept. Wilders heeft juist bezwaar gemaakt tegen een dubbele nationaliteit van bewindslieden en Kamerleden.
In het verkiezingsprogramma van de PVV wordt overigens wel gepleit voor afschaffing van de dubbele nationaliteit in het algemeen. Er zijn echter ook goede redenen om in geval van particulieren de dubbele nationaliteit niet af te schaffen.

Wat zou D66-voorzitter Schouw hier nu van denken? Volgens hem is er de afgelopen jaren binnen de partij te veel op de man gespeeld en te weinig op de bal, zo blijkt uit een artikel op NRC.nl.

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3041&titel=D66_tart_Wilders_over_echtgenote

Tja als je Wilders niet aan kan pakken dan maar zijn vrouw ,zal pechtold van djurk66 gedacht hebben.piM

mozabel
21 maart 2007, 09:23
Ach, De Alexander, menig debat met Wilders wat ik gezien heb, heeft de arme man verloren, Wilders laat zijn ideen niet kapot argumenteren, en dat moet hij volhouden, uit overtuiging wel te verstaan. Het plannetje van de grote Alexander om de vrouw van Wilders er bij te betrekken is een daad uit wanhoop. Valsheid wel te verstaan!!!!

von slarotimov
21 maart 2007, 10:24
Niemand is tegen een dubbel paspoort en dat weet meneer d666 ook wel , maar hij doet alles om in de media te komen met zijn partij die niets toevoegt, gewoon laten gaan.
Het gaat erom en dat schijnen mensen met een linkse achtergrond niet te (willen) begrijpen om loyaliteits conflicten en daar heeft Wilders nog steeds een punt, maar de andere partijen spelen liever struisvogel.

admin
22 maart 2007, 14:43
Wilders zegt niets over zijn vrouw

DEN HAAG - PVV-fractievoorzitter Geert Wilders gaat niet in op vragen van D66-fractievoorzitter Alexander Pechtold over de mogelijke dubbele nationaliteit van zijn vrouw.

Wilders is met een Hongaarse getrouwd. Hij wil niet zeggen of zij één of twee paspoorten heeft. Pechtold zei onlangs dat hij de nationaliteit van Wilders' vrouw aan de orde zou stellen.

Pechtold denkt dat hij met dergelijke vragen inconsequenties van Geert Wilders kan aantonen.

Wilders vindt de eventuele dubbele nationaliteit van zijn vrouw geen gespreksonderwerp. ''Pechtold heeft vandaag vragen over de nationaliteit van mijn vrouw, morgen misschien over die van mijn oma of van mijn tante. Dat doet niet ter zake. Ik ben de gekozen volksvertegenwoordiger. Wat ik voorstel geldt voor iedereen, familie of geen familie. Het is niet echt netjes om iemands familie bij een debat te betrekken,'' zei Wilders op de jongerensite NOS Headlines.